Bättre tänder, jäkligt dyrt att gå till tandläkaren.
Även bättre syn, är rejält närsynt.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 18, 2004
Jadu, större och vitare tänder, skitläkaren vägrar ge mig betchena så jag nöter sakta ner dem... hmmm, minre fett rund midjan och arset, annars är jag ganska nöjd... muskler vill man ju ha men det krävs ju bara diciplinen att dra sig till gymmet... varit sjuk en tid nu dock...
EDIT: och såklart få bort det där hemska knacket i min vänstra stortås ben, när hela tån böjs så knackar det från leden... gör svagt "trött" ont efter en dags gående...
March 21, 2003
ocz wrote: [quote=abishai][quote=Redfaction]hår e manligt
yeah, skulle jag vilja förbättra något så skulle det vara att jag vill att min pung ska vara hårig som en hundrygg
OT: hur fan kan ocz ha över 3000 inlägg? :arg: iofs hade jag 2000 efter ett halvår själv men det där är ju bara löjligt
Gillar att pladdra i forumet kanske? 🙂
ediT: Varför frågar du om du redan tycker att jag har skrivit för många inlägg? 🙂 Får ju bara mer nu.. :bgrin: 🙄
Inte så svårt 😛 alla vet väl hur mkt fritid man hade i 6an-7an (eller vad ocz nu går) till skillnad mot gymnasiet/högskola/jobb.... då hade man ju möjlighet att kolla ALLA forum utan att missa ett inlägg :bgrin:
EDIT: Skulle vilja ha minimal fett/sockerupptagning(så man kan käka pizza varje dag och dricka cola hela tiden )
June 5, 2004
Farbror wrote: [quote=ocz][quote=abishai][quote=Redfaction]hår e manligt
yeah, skulle jag vilja förbättra något så skulle det vara att jag vill att min pung ska vara hårig som en hundrygg
OT: hur fan kan ocz ha över 3000 inlägg? :arg: iofs hade jag 2000 efter ett halvår själv men det där är ju bara löjligt
ediT: Varför frågar du om du redan tycker att jag har skrivit för många inlägg? 🙂 Får ju bara mer nu.. :bgrin: 🙄
Inte så svårt 😛 alla vet väl hur mkt fritid man hade i 6an-7an (eller vad ocz nu går) till skillnad mot gymnasiet/högskola/jobb.... då hade man ju möjlighet att kolla ALLA forum utan att missa ett inlägg :bgrin:
EDIT: Skulle vilja ha minimal fett/sockerupptagning(så man kan käka pizza varje dag och dricka cola hela tiden )
Det värsta är att det finns folk som har det så också,sååå orättvist.
March 14, 2004
azN- wrote: [quote=Farbror][quote=ocz][quote=abishai][quote=Redfaction]hår e manligt
Det värsta är att det finns folk som har det så också,sååå orättvist.
Exakt...
Iofs så skulle jag vilja laseroperera mina ögonbryn så att jag inte behövde noppa mig... När man ser svaren i den här tråden så ser man hur fåfänga datornördar kan vara ändå.. 🙂 😀
March 11, 2003
ocz wrote:
Iofs så skulle jag vilja laseroperera mina ögonbryn så att jag inte behövde noppa mig... När man ser svaren i den här tråden så ser man hur fåfänga datornördar kan vara ändå.. 🙂 😀
Ingen här i tråden klarar i alla fall att slå dig på fingrarna när det gäller fåfänga. En fjortiskille som noppar ögonbrynen!? Vart är världen på väg....:)
May 10, 2002
denstore wrote: [quote=ocz] Iofs så skulle jag vilja laseroperera mina ögonbryn så att jag inte behövde noppa mig... När man ser svaren i den här tråden så ser man hur fåfänga datornördar kan vara ändå.. 🙂 😀
Ingen här i tråden klarar i alla fall att slå dig på fingrarna när det gäller fåfänga. En fjortiskille som noppar ögonbrynen!? Vart är världen på väg....:)
först när riktiga män börjar noppa sig kan man se det som ett problem, du kan pusta ut.
3 Guest(s)