May 3, 2004
abishai wrote: [quote=Redfaction]hår e manligt
OT: hur fan kan ocz ha över 3000 inlägg? :arg: iofs hade jag 2000 efter ett halvår själv men det där är ju bara löjligt
Hörde ett rykte på stan att han snittar ofantliga 10.91 inlägg per dag.
På tal om att noppa ögonbrynen så gör fab5-keffing det.
September 27, 2004
CoLiC wrote: [quote=Mr Baggins]Slippa skäggväxt och sänka mitt hårfäste till 1994 års nivå.
Ställ dig bakom ocz i laseroperationskön...
(Nej ocz, jag kommer aldrig att sluta skratta)
Noppa ögonbrynen gör jag gärna (smärta är bara svaghet som lämnar kroppen). Skäggh******t däremot tar en satans tid att hålla efter och det kostar en förmögenhet med rakblad.
January 17, 2002
Mr Baggins wrote: [quote=CoLiC][quote=Mr Baggins]Slippa skäggväxt och sänka mitt hårfäste till 1994 års nivå.
Ställ dig bakom ocz i laseroperationskön...
(Nej ocz, jag kommer aldrig att sluta skratta)
Noppa ögonbrynen gör jag gärna (smärta är bara svaghet som lämnar kroppen). Skäggh******t däremot tar en satans tid att hålla efter och det kostar en förmögenhet med rakblad.
Enkel lösning, odla skägget istället...
Kommer det en "man" till och säger att "han" noppar ögonbrynen klättrar jag upp på taket och ylar som en varg till saknad av en döende ras...
August 16, 2002
abishai wrote: [quote=denstore][quote=ocz] Iofs så skulle jag vilja laseroperera mina ögonbryn så att jag inte behövde noppa mig... När man ser svaren i den här tråden så ser man hur fåfänga datornördar kan vara ändå.. 🙂 😀
Ingen här i tråden klarar i alla fall att slå dig på fingrarna när det gäller fåfänga. En fjortiskille som noppar ögonbrynen!? Vart är världen på väg....:)
först när riktiga män börjar noppa sig kan man se det som ett problem, du kan pusta ut.
ehm... jag noppar mina ögonbryn
CoLiC wrote:
Kommer det en "man" till och säger att "han" noppar ögonbrynen klättrar jag upp på taket och ylar som en varg till saknad av en döende ras...
oops
January 17, 2002
keffing wrote: [quote=abishai][quote=denstore][quote=ocz] Iofs så skulle jag vilja laseroperera mina ögonbryn så att jag inte behövde noppa mig... När man ser svaren i den här tråden så ser man hur fåfänga datornördar kan vara ändå.. 🙂 😀
Ingen här i tråden klarar i alla fall att slå dig på fingrarna när det gäller fåfänga. En fjortiskille som noppar ögonbrynen!? Vart är världen på väg....:)
först när riktiga män börjar noppa sig kan man se det som ett problem, du kan pusta ut.
ehm... jag noppar mina ögonbryn
CoLiC wrote:
oops
Manlighetsgränsen går vid 15 cm... Kort sagt behöver jag inte klättra än.
March 14, 2004
denstore wrote: [quote=ocz] Iofs så skulle jag vilja laseroperera mina ögonbryn så att jag inte behövde noppa mig... När man ser svaren i den här tråden så ser man hur fåfänga datornördar kan vara ändå.. 🙂 😀
Sa jag något annat? 😀 Tjejer gillar fåfänga killar killar denstore... Det märks 🙂 Dessutom så växer mina ögonbryn ihop...
January 5, 2002
Oförstörbara tänder, mjukare fötter och ett fetare bankkonto, annars är jag förbaskat nöjd med mig själv. Skulle gärna vilja vara lite halvflintis också, tycker att den här frisyren är så jävla tuff. Dock ska det gå att "stänga av", det är ju trist att vara flintis och sen tröttna på det.
March 14, 2004
snyde wrote: Oförstörbara tänder, mjukare fötter och ett fetare bankkonto, annars är jag förbaskat nöjd med mig själv. Skulle gärna vilja vara lite halvflintis också, tycker att den här frisyren är så j**la tuff. Dock ska det gå att "stänga av", det är ju trist att vara flintis och sen tröttna på det.
Ska du inte ha Hitler mustasch och blondt snagg också :bgrin: :)R
December 15, 2003
Jag är själv rätt så nöjd, visst kan jag tänka mig en förbättring , typ att sköldkörteln blir extremt effektiv så man till priset av att äta lite extra klarar sig på kanske tre timmars sömn.
Visst, lite kortare och klenare hade varit bättre på bygget jag är på då jag (och en till) är de största av hela bygglaget på trettio man och då får vi alltid hugga in på de tyngre jobben. Jag har fan arbetat utomhus i ett år nu (sätter betongelement och betongväggar) medan de som kommer efter med gipsning och inredning kan värma sig mot vinden etc.
Nu när jag tänker efter så hade talibanskägg varit bra mot kölden.
Ang skägg, så tycker jag det bara är jobbigt..
Fast jag spär ut tråkigheten med att bara raka mej kanske 1gång/månad.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
2 Guest(s)