Om du fick förbättra din kropp..|Page 4|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Om du fick förbättra din kropp..
snyde
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1928
sp_UserOfflineSmall Offline
797032
December 15, 2004 - 6:16 pm
sp_Permalink sp_Print

ocz wrote: Ska du inte ha Hitler mustasch och blondt snagg också :bgrin: :)R

Var kom Hitler och blont snagg in i bilden?

ocz
Member
Medlem
Forum Posts: 3178
797038
December 15, 2004 - 6:22 pm
sp_Permalink sp_Print

snyde wrote: [quote=ocz]Ska du inte ha Hitler mustasch och blondt snagg också :bgrin: :)R

Var kom Hitler och blont snagg in i bilden?

Jag förknippar dig med sådant när jag ser vad du skriver, asså jag skulle ta det som en komplimang 🙂 wink

snyde
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1928
797039
December 15, 2004 - 6:22 pm
sp_Permalink sp_Print

ocz wrote: Jag förknippar dig med sådant när jag ser vad du skriver, asså jag skulle ta det som en komplimang 🙂 wink

Vad jag skriver? Skulle en bild på Jason Statham få någon att koppla till Hitler? Eller kanske mjuka fötter? 🙂

Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
797066
December 15, 2004 - 6:57 pm
sp_Permalink sp_Print

CoLiC wrote: en snyggt byggd kropp som kvinnorna älskar att kura ihop sig mot 🙄 :bgrin:

Men framförallt: RAKT JÄVLA HÅR! SKA DET VARA SÅ FÖRBANNAT SVÅRT?!

Det ädr kan jag hålla med om. 🙂
Samt att jag vill ha normala fötter.
Är plattfot och ser ut som en anka. :arg:
Ständigt ont i fötter, knän och rygg.
Är lite närsynt men inte så jag behöver brillor men endå vill jag ha lite bättre syn.
Raka tänder skulle inte vara dumt heller.

Mitt jäfla hår är spikrakt. 😡
När jag hade långt hår så trodde alla att jag använde plattång.
Jag vill ha lite lockar för i helvete!

denstore
Member
Medlem
Forum Posts: 7128
797240
December 15, 2004 - 9:07 pm
sp_Permalink sp_Print

ocz wrote: Sa jag något annat? 😀 Tjejer gillar fåfänga killar killar denstore... Det märks 🙂 Dessutom så växer mina ögonbryn ihop...

Nu har du nog missat något. Bimbos gillar fåfänga killar, och det beror på att de oftast är lika fåfänga själv. Riktiga kvinnor vill inte ha konkurrens vid badrumsspegeln. De blir tillräckligt irriterade över att man vill ha tre minuter till rakningen. Fåfänga är aldrig klädsamt, men hos män blir det riktigt patetiskt.

Sardaukar
Member
Medlem
Forum Posts: 4818
797260
December 15, 2004 - 9:19 pm
sp_Permalink sp_Print

azN- wrote: [quote=Farbror][quote=ocz][quote=abishai][quote=Redfaction]hår e manligt

yeah, skulle jag vilja förbättra något så skulle det vara att jag vill att min pung ska vara hårig som en hundrygg

OT: hur fan kan ocz ha över 3000 inlägg? :arg: iofs hade jag 2000 efter ett halvår själv men det där är ju bara löjligt

Gillar att pladdra i forumet kanske? 🙂

ediT: Varför frågar du om du redan tycker att jag har skrivit för många inlägg? 🙂 Får ju bara mer nu.. :bgrin: 🙄 wink

Inte så svårt 😛 alla vet väl hur mkt fritid man hade i 6an-7an (eller vad ocz nu går) till skillnad mot gymnasiet/högskola/jobb.... då hade man ju möjlighet att kolla ALLA forum utan att missa ett inlägg :bgrin:

EDIT: Skulle vilja ha minimal fett/sockerupptagning(så man kan käka pizza varje dag och dricka cola hela tiden )

Det värsta är att det finns folk som har det så också,sååå orättvist.

Som jag... 😛

ocz
Member
Medlem
797282
December 15, 2004 - 9:44 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=ocz]Sa jag något annat? 😀 Tjejer gillar fåfänga killar killar denstore... Det märks 🙂 Dessutom så växer mina ögonbryn ihop...

Nu har du nog missat något. Bimbos gillar fåfänga killar, och det beror på att de oftast är lika fåfänga själv. Riktiga kvinnor vill inte ha konkurrens vid badrumsspegeln. De blir tillräckligt irriterade över att man vill ha tre minuter till rakningen. Fåfänga är aldrig klädsamt, men hos män blir det riktigt patetiskt.

Din åsikt, ok... Vi säger så, denstore... Dock skiljer det lite i ålder mellan oss två. :bgrin:

denstore
Member
Medlem
Forum Posts: 7128
797297
December 15, 2004 - 9:58 pm
sp_Permalink sp_Print

ocz wrote: [quote=denstore][quote=ocz]Sa jag något annat? 😀 Tjejer gillar fåfänga killar killar denstore... Det märks 🙂 Dessutom så växer mina ögonbryn ihop...

Din åsikt, ok... Vi säger så, denstore... Dock skiljer det lite i ålder mellan oss två. :bgrin:

Jo, och därmed lite erfarenhet om hur damer fungerar, kanske?;)

CoLiC
Member
Medlem
Forum Posts: 3697
797305
December 15, 2004 - 10:08 pm
sp_Permalink sp_Print

ocz wrote: [quote=denstore][quote=ocz] Iofs så skulle jag vilja laseroperera mina ögonbryn så att jag inte behövde noppa mig... När man ser svaren i den här tråden så ser man hur fåfänga datornördar kan vara ändå.. 🙂 😀

Ingen här i tråden klarar i alla fall att slå dig på fingrarna när det gäller fåfänga. En fjortiskille som noppar ögonbrynen!? Vart är världen på väg....:)

Sa jag något annat? 😀 Tjejer gillar fåfänga killar killar denstore... Det märks 🙂 Dessutom så växer mina ögonbryn ihop...

Ingen av mina kvinnliga bekanta har klagat på att jag är hårig, de tycker det är skönt att krypa upp brevid en på en kall vinternatt och skapa lite värme 😛

Jag rakar paketet dock, det är inte uppskattat med halva sherwoodskogen i käften

ocz
Member
Medlem
797319
December 15, 2004 - 10:25 pm
sp_Permalink sp_Print

CoLiC wrote: [quote=ocz][quote=denstore][quote=ocz] Iofs så skulle jag vilja laseroperera mina ögonbryn så att jag inte behövde noppa mig... När man ser svaren i den här tråden så ser man hur fåfänga datornördar kan vara ändå.. 🙂 😀

Ingen här i tråden klarar i alla fall att slå dig på fingrarna när det gäller fåfänga. En fjortiskille som noppar ögonbrynen!? Vart är världen på väg....:)

Sa jag något annat? 😀 Tjejer gillar fåfänga killar killar denstore... Det märks 🙂 Dessutom så växer mina ögonbryn ihop...

Ingen av mina kvinnliga bekanta har klagat på att jag är hårig, de tycker det är skönt att krypa upp brevid en på en kall vinternatt och skapa lite värme 😛

Jag rakar paketet dock, det är inte uppskattat med halva sherwoodskogen i käften

Alla tjejer säger att jag ska raka benen... Tror att jag blir lite mobbad på NH om jag göra det... 🙄 🙁 wink

ColiC: säg mig? Varför inte hela Sherwoodskogen när du redan har halva?

Deuterium
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1644
797328
December 15, 2004 - 10:31 pm
sp_Permalink sp_Print

ocz wrote: Alla tjejer säger att jag ska raka benen... Tror att jag blir lite mobbad på NH om jag göra det... 🙄 🙁 wink

Undrar varför du funderar på att göra det för att andra tycker att du ska göra det...

whak
Member
Medlem
Forum Posts: 4718
797336
December 15, 2004 - 10:44 pm
sp_Permalink sp_Print

Enda jag skulle bry mig om att fixa är synen.
Så man skulle få ta körkort.

megaman_k
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 227
797340
December 15, 2004 - 10:50 pm
sp_Permalink sp_Print

bra hörsel och snyggare dreads, håret får för övrigt gärna växa fortare samt stanna på huvudet resten av livet, om jag inte klipper av det dvs...
På kroppen i övrigt får det gärna stanna där det är nu.

Vamp
Member
Medlem
Forum Posts: 2675
797351
December 15, 2004 - 10:59 pm
sp_Permalink sp_Print

Skulle ändrat till: Perfekt.

Egentligen är det väl en massa saker , som liksom kan bli bättre. Men jag är ganska nöjd just nu som det är. Skule vilja vart lite större dock.

ocz
Member
Medlem
797369
December 15, 2004 - 11:17 pm
sp_Permalink sp_Print

Deuterium wrote: [quote=ocz]Alla tjejer säger att jag ska raka benen... Tror att jag blir lite mobbad på NH om jag göra det... 🙄 🙁 wink

Undrar varför du funderar på att göra det för att andra tycker att du ska göra det...

Jag är inte seriös. Nej så dåligt självförtroende har jag inte.

Coore
Member
Medlem
Forum Posts: 6002
797385
December 15, 2004 - 11:33 pm
sp_Permalink sp_Print

hmm.. helst skulle jag nog vilja ha en bättre rygg och bättre mage. Sen om man ska gå på utseendet så skulle jag vilja vara lite grövre. Annars får det duga, orka whina om det. 😛

Marcan-
Member
Medlem
Forum Posts: 3747
797391
December 15, 2004 - 11:38 pm
sp_Permalink sp_Print

Lite större muskler, sen ogillar jag mitt hår. Musklerna kan jag ju jobba på men håret blir nog svårt 😉

fastbullit
Member
Medlem
Forum Posts: 3042
797428
December 16, 2004 - 1:23 am
sp_Permalink sp_Print

Sardaukar wrote: [quote=azN-][quote=Farbror][quote=ocz][quote=abishai][quote=Redfaction]hår e manligt

yeah, skulle jag vilja förbättra något så skulle det vara att jag vill att min pung ska vara hårig som en hundrygg

OT: hur fan kan ocz ha över 3000 inlägg? :arg: iofs hade jag 2000 efter ett halvår själv men det där är ju bara löjligt

Gillar att pladdra i forumet kanske? 🙂

ediT: Varför frågar du om du redan tycker att jag har skrivit för många inlägg? 🙂 Får ju bara mer nu.. :bgrin: 🙄 wink

Inte så svårt 😛 alla vet väl hur mkt fritid man hade i 6an-7an (eller vad ocz nu går) till skillnad mot gymnasiet/högskola/jobb.... då hade man ju möjlighet att kolla ALLA forum utan att missa ett inlägg :bgrin:

EDIT: Skulle vilja ha minimal fett/sockerupptagning(så man kan käka pizza varje dag och dricka cola hela tiden )

Det värsta är att det finns folk som har det så också,sååå orättvist.

Som jag... 😛

Och jag 🙂

NH|sibbor
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1846
797463
December 16, 2004 - 2:33 am
sp_Permalink sp_Print

Och jag 🙂

keffing wrote: skägg är höjden av manlighet

Håller med.

Btw, jag skulle vilja vara ~10 cm längre, det hade inte skadat. Är 1.73 meter, vilket känns sådär faktiskt. Aja, det går väl ganska fixa till genom att ligga i en sträckbänk någon vecka 😛

CoLiC
Member
Medlem
Forum Posts: 3697
797477
December 16, 2004 - 3:34 am
sp_Permalink sp_Print

ocz wrote: [quote=CoLiC][quote=ocz][quote=denstore][quote=ocz] Iofs så skulle jag vilja laseroperera mina ögonbryn så att jag inte behövde noppa mig... När man ser svaren i den här tråden så ser man hur fåfänga datornördar kan vara ändå.. 🙂 😀

ColiC: säg mig? Varför inte hela Sherwoodskogen när du redan har halva?

Därför att jag inte faller för kvinnor vars gap innehar måtten 1x2.5 dm+, jag vill inte att det ska se ut som om den är helt borta då jag tittar ner.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 378
Currently Browsing this Page:
3 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL