June 3, 2001
CoLiC wrote: en snyggt byggd kropp som kvinnorna älskar att kura ihop sig mot 🙄 :bgrin:
Men framförallt: RAKT JÄVLA HÅR! SKA DET VARA SÅ FÖRBANNAT SVÅRT?!
Det ädr kan jag hålla med om. 🙂
Samt att jag vill ha normala fötter.
Är plattfot och ser ut som en anka. :arg:
Ständigt ont i fötter, knän och rygg.
Är lite närsynt men inte så jag behöver brillor men endå vill jag ha lite bättre syn.
Raka tänder skulle inte vara dumt heller.
Mitt jäfla hår är spikrakt. 😡
När jag hade långt hår så trodde alla att jag använde plattång.
Jag vill ha lite lockar för i helvete!
March 11, 2003
ocz wrote: Sa jag något annat? 😀 Tjejer gillar fåfänga killar killar denstore... Det märks 🙂 Dessutom så växer mina ögonbryn ihop...
Nu har du nog missat något. Bimbos gillar fåfänga killar, och det beror på att de oftast är lika fåfänga själv. Riktiga kvinnor vill inte ha konkurrens vid badrumsspegeln. De blir tillräckligt irriterade över att man vill ha tre minuter till rakningen. Fåfänga är aldrig klädsamt, men hos män blir det riktigt patetiskt.
December 5, 2001
azN- wrote: [quote=Farbror][quote=ocz][quote=abishai][quote=Redfaction]hår e manligt
yeah, skulle jag vilja förbättra något så skulle det vara att jag vill att min pung ska vara hårig som en hundrygg
OT: hur fan kan ocz ha över 3000 inlägg? :arg: iofs hade jag 2000 efter ett halvår själv men det där är ju bara löjligt
Gillar att pladdra i forumet kanske? 🙂
ediT: Varför frågar du om du redan tycker att jag har skrivit för många inlägg? 🙂 Får ju bara mer nu.. :bgrin: 🙄
Inte så svårt 😛 alla vet väl hur mkt fritid man hade i 6an-7an (eller vad ocz nu går) till skillnad mot gymnasiet/högskola/jobb.... då hade man ju möjlighet att kolla ALLA forum utan att missa ett inlägg :bgrin:
EDIT: Skulle vilja ha minimal fett/sockerupptagning(så man kan käka pizza varje dag och dricka cola hela tiden )
Det värsta är att det finns folk som har det så också,sååå orättvist.
Som jag... 😛
March 14, 2004
denstore wrote: [quote=ocz]Sa jag något annat? 😀 Tjejer gillar fåfänga killar killar denstore... Det märks 🙂 Dessutom så växer mina ögonbryn ihop...
Nu har du nog missat något. Bimbos gillar fåfänga killar, och det beror på att de oftast är lika fåfänga själv. Riktiga kvinnor vill inte ha konkurrens vid badrumsspegeln. De blir tillräckligt irriterade över att man vill ha tre minuter till rakningen. Fåfänga är aldrig klädsamt, men hos män blir det riktigt patetiskt.
Din åsikt, ok... Vi säger så, denstore... Dock skiljer det lite i ålder mellan oss två. :bgrin:
March 11, 2003
ocz wrote: [quote=denstore][quote=ocz]Sa jag något annat? 😀 Tjejer gillar fåfänga killar killar denstore... Det märks 🙂 Dessutom så växer mina ögonbryn ihop...
Din åsikt, ok... Vi säger så, denstore... Dock skiljer det lite i ålder mellan oss två. :bgrin:
Jo, och därmed lite erfarenhet om hur damer fungerar, kanske?;)
January 17, 2002
ocz wrote: [quote=denstore][quote=ocz] Iofs så skulle jag vilja laseroperera mina ögonbryn så att jag inte behövde noppa mig... När man ser svaren i den här tråden så ser man hur fåfänga datornördar kan vara ändå.. 🙂 😀
Ingen här i tråden klarar i alla fall att slå dig på fingrarna när det gäller fåfänga. En fjortiskille som noppar ögonbrynen!? Vart är världen på väg....:)
Sa jag något annat? 😀 Tjejer gillar fåfänga killar killar denstore... Det märks 🙂 Dessutom så växer mina ögonbryn ihop...
Ingen av mina kvinnliga bekanta har klagat på att jag är hårig, de tycker det är skönt att krypa upp brevid en på en kall vinternatt och skapa lite värme 😛
Jag rakar paketet dock, det är inte uppskattat med halva sherwoodskogen i käften
March 14, 2004
CoLiC wrote: [quote=ocz][quote=denstore][quote=ocz] Iofs så skulle jag vilja laseroperera mina ögonbryn så att jag inte behövde noppa mig... När man ser svaren i den här tråden så ser man hur fåfänga datornördar kan vara ändå.. 🙂 😀
Ingen här i tråden klarar i alla fall att slå dig på fingrarna när det gäller fåfänga. En fjortiskille som noppar ögonbrynen!? Vart är världen på väg....:)
Sa jag något annat? 😀 Tjejer gillar fåfänga killar killar denstore... Det märks 🙂 Dessutom så växer mina ögonbryn ihop...
Ingen av mina kvinnliga bekanta har klagat på att jag är hårig, de tycker det är skönt att krypa upp brevid en på en kall vinternatt och skapa lite värme 😛
Jag rakar paketet dock, det är inte uppskattat med halva sherwoodskogen i käften
Alla tjejer säger att jag ska raka benen... Tror att jag blir lite mobbad på NH om jag göra det... 🙄 🙁
ColiC: säg mig? Varför inte hela Sherwoodskogen när du redan har halva?
September 17, 2003
March 14, 2004
Deuterium wrote: [quote=ocz]Alla tjejer säger att jag ska raka benen... Tror att jag blir lite mobbad på NH om jag göra det... 🙄 🙁
Undrar varför du funderar på att göra det för att andra tycker att du ska göra det...
Jag är inte seriös. Nej så dåligt självförtroende har jag inte.
September 28, 2003
Sardaukar wrote: [quote=azN-][quote=Farbror][quote=ocz][quote=abishai][quote=Redfaction]hår e manligt
yeah, skulle jag vilja förbättra något så skulle det vara att jag vill att min pung ska vara hårig som en hundrygg
OT: hur fan kan ocz ha över 3000 inlägg? :arg: iofs hade jag 2000 efter ett halvår själv men det där är ju bara löjligt
Gillar att pladdra i forumet kanske? 🙂
ediT: Varför frågar du om du redan tycker att jag har skrivit för många inlägg? 🙂 Får ju bara mer nu.. :bgrin: 🙄
Inte så svårt 😛 alla vet väl hur mkt fritid man hade i 6an-7an (eller vad ocz nu går) till skillnad mot gymnasiet/högskola/jobb.... då hade man ju möjlighet att kolla ALLA forum utan att missa ett inlägg :bgrin:
EDIT: Skulle vilja ha minimal fett/sockerupptagning(så man kan käka pizza varje dag och dricka cola hela tiden )
Det värsta är att det finns folk som har det så också,sååå orättvist.
Som jag... 😛
Och jag 🙂
January 17, 2002
ocz wrote: [quote=CoLiC][quote=ocz][quote=denstore][quote=ocz] Iofs så skulle jag vilja laseroperera mina ögonbryn så att jag inte behövde noppa mig... När man ser svaren i den här tråden så ser man hur fåfänga datornördar kan vara ändå.. 🙂 😀
ColiC: säg mig? Varför inte hela Sherwoodskogen när du redan har halva?
Därför att jag inte faller för kvinnor vars gap innehar måtten 1x2.5 dm+, jag vill inte att det ska se ut som om den är helt borta då jag tittar ner.
3 Guest(s)