February 10, 2005
February 10, 2005
February 10, 2005
May 19, 2003
Json_81 wrote: Fanns en artikel om detta i slitz för några år sedan.
Har för mig att ett av förslagen var att köpa en gäng nya ferraris o köra över dem med en monstertruck.
Och något om att köpa alla reklampelare i sverige.
De hade t.o.m räknat ut vad alla grejer skulle kosta.
Hähä, låter skoj.. *tänker på vad man kan sätta upp på alla dom*
January 13, 2003
Vamp wrote: [quote=Json_81]Fanns en artikel om detta i slitz för några år sedan.
Har för mig att ett av förslagen var att köpa en gäng nya ferraris o köra över dem med en monstertruck.
Och något om att köpa alla reklampelare i sverige.
De hade t.o.m räknat ut vad alla grejer skulle kosta.
Hähä, låter skoj.. *tänker på vad man kan sätta upp på alla dom*
"Jag är rik! Det är inte du! Haha!" Eller något i stil med det. :>
Kanske man skulle köpa en jäkla massa svindyra "äkta" pälsar och dela ut till hemlösa? Alternativt klä upp ett gäng hemlösa/alkisar/missbrukare och bjussa på nån innekrog i Stockholm, spybar kanske?
Fixa 1Gbits-lina i hembyn och bara ansluta folk med efternamn som slutar med son och är födda på 60-talet.
Lägga ner alla ölbryggerier och instifta en lag om ölförbud överallt..
*Edit*
En lyxbil typ Bentley med gamla BP-klistermärken på dörrarna vore heller inte fel..
Och kanske en HD Fatboy med stödhjul att åka runt på.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
skiroy wrote: [quote=ilg@dd]Lägga ner alla ölbryggerier och instifta en lag om ölförbud överallt..
Hehe...då skulle du sannerligen röra upp känslostormar DeLuxe mannen.
Det skulle reta maximalt...
Kunde inte låta bli att få med Coore bland dom som skulle retas upp..
Naturligtvis så skulle det bunkras upp rejält hemma hos mej på Sollidens slott först..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 13, 2003
skiroy wrote: [quote=^BeTa^][quote=skiroy]Banna alla i forumet.
Köpt NH och bara bannat skiroy :bgrin:
Sen som kizo skrev. Suttit på centralen eller något och eldat buntar med 1000-lappar.
Hehe...få se nu.
*me klirrar lite i adminpanelen och leker med knappar där "^BeTa^" förekommer*
aye!
Jag hade grävt ner massa cash någonstans där folk minst skulle leta sen hade jag gjort en massa fake skattkartor och gått ut med det i media. (eftersom alla redan vet att jag är rikare än Bill Gates och har lagt ner M$ för länge sedan kommer alla leta) Ohh, lägga ner M$.. Det var ju lätt det smartaste man hade kunnat göra.
January 12, 2004
jag har en riktigt elakk, KÖPA alla länder som har kärnvapenprogram (vill dom inte bli köpta hotar man dom under bordet med att köpa all deras industri och skrota skiten).
när man sen har alla kärnvapen så hotar man hela världen med "det ultimata kärnvapenkrigen" om dom inte betalar 75% av sin lön i skatt direkt till mig och tillber mig som en gud..
sedan skulle jag åka omkring och köpa *ALLA* kvinnor som var vackrare än 4poängare(på en 10gradig skala) i hela världen, sen betala alla killar som är fulare än 5(på en tiogradig skala) att ha sex med dom fula som är kvar. för att skapa fula människor, och sen ta alla dom snygga tjejerna och impregnera dem med min sperma, för att bara skapa vackra lookalikes av mig, för att sedan dela upp världen i 2, fula och fina =D
*ultimate evil*
December 5, 2002
Köpa landmärke efter landmärke och ödelägga, samma sak med K-märkta byggnader.
Köpa Manhattan och jämna med marken sen bygga ett fett hus att bo i, sen ha vakter som skjuter allt som kommer nära, och aldrig bo där.
Köpa hela bilindustrin i världen och se till att alla bilar har minst 300 hästkrafter "av säkerhetsskäl" samtidigt som jag försöker införa max 30km/h på alla stäckor.
Elda med pengar för att värma upp Norrland.
1 Guest(s)