Arne_Garflak wrote:
Köpa hela bilindustrin i världen och se till att alla bilar har minst 300 hästkrafter "av säkerhetsskäl" samtidigt som jag försöker införa max 30km/h på alla stäckor..
Rejäla fart gupp på alla större 30-vägar kanske vore nått då??
Typ en rejäl bula var 20:e meter..Helst på kilometerlånga rakor..
😛
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 27, 2003
1. Rostig, ful 740 som knappt rullar framåt. Gärna minst tre olika färger på skärmarna och den fjärde saknas helt.
2. Tar mejsel och hammare och slår hål på ljuddämpare.
3. Fetar på en grymt överdimensionerad vinge.
4. Stripes. Överallt.
5. Tonade rutor runt om.
6. 17" lättmetal-lågprofil för gärna 10 000.
7. Cowboy-hatt
8. Nätbringa.
9. Mjukisbyxor
10. Stereo för en mindre förmögenhet.
11. Eddie Meduza.
12. Cruisa Sverige runt.
//Andreas
September 16, 2002
Jingizu wrote: jag har en riktigt elakk, KÖPA alla länder som har kärnvapenprogram (vill dom inte bli köpta hotar man dom under bordet med att köpa all deras industri och skrota skiten).
när man sen har alla kärnvapen så hotar man hela världen med "det ultimata kärnvapenkrigen" om dom inte betalar 75% av sin lön i skatt direkt till mig och tillber mig som en gud..
sedan skulle jag åka omkring och köpa *ALLA* kvinnor som var vackrare än 4poängare(på en 10gradig skala) i hela världen, sen betala alla killar som är fulare än 5(på en tiogradig skala) att ha sex med dom fula som är kvar. för att skapa fula människor, och sen ta alla dom snygga tjejerna och impregnera dem med min sperma, för att bara skapa vackra lookalikes av mig, för att sedan dela upp världen i 2, fula och fina =D
*ultimate evil*
Jo, att skapa massa lookalikes av dig, skulle verkligen vara bland det elakaste man kan göra mot världen.
July 23, 2002
December 15, 2002
Spidey wrote:
har du tänkt på att 80% av dina inlägg består av enbart en smiley, eller "LOL" eller nåt liknande? precis allting du skriver är totalt meningslöst...
T: jag skulle ha köpt alla bredbandleverantörer i hela sverige och rustat ner bredbandsnätet överallt förutom där jag bor. :bgrin:
November 27, 2003
Extatic wrote: [quote=Spidey]
har du tänkt på att 80% av dina inlägg består av enbart en smiley, eller "LOL" eller nåt liknande? precis allting du skriver är totalt meningslöst...
T: jag skulle ha köpt alla bredbandleverantörer i hela sverige och rustat ner bredbandsnätet överallt förutom där jag bor. :bgrin:
Sidospår: Vart Woxxman än flyttar så ska det inte gå att ha annat än 56k :bgrin:
//Andreas
December 15, 2002
Delph1 wrote: [quote=Extatic][quote=Spidey]
Sidospår: Vart Woxxman än flyttar så ska det inte gå att ha annat än 56k :bgrin:
//Andreas
just det ja, chefredaktörn på NH har inte bredband.. stackarn 😉
November 26, 2002
jag har en kompis som har en tatuering som föreställer dodgemärket och en banderoll där det står "mopar" (vilket tydligen är ett samlingsnamn för muskelbilar från typ tre amerikanska bilmärken bland annat dodge) så jag skulle nog skaffa en likadan fast med nissanmärke och gå på alla muskelbilsevenemang han går på.
September 12, 2001
Öwall wrote: jag har en kompis som har en tatuering som föreställer dodgemärket och en banderoll där det står "mopar" (vilket tydligen är ett samlingsnamn för muskelbilar från typ tre amerikanska bilmärken bland annat dodge) så jag skulle nog skaffa en likadan fast med nissanmärke och gå på alla muskelbilsevenemang han går på.
Din kompis är fasen kung med den tatueringen !
December 29, 2004
Flytta Gamla Stan till Ö-vik, sedan riva allt i Stockholm som byggdes innan 1920 och ersätta det med grå DDR betong kubs komplex.
Sedan skulle jag köpa Bercelona FC och Riva No Camp (och bygga en ny arena för 300 personer och ha den som hemma arena) samt skicka Deco, Ronaldinhio och Xavi till Friska viljor.
November 5, 2001
obelix wrote: [quote=Arny][quote=skiroy]Banna alla i forumet.
Behöver du pengar för det? Tycker du kan sätta igång redan nu. 😎
Bara jag som tänker på Megalomani :bgrin:
Nä, har också alltid annat att skidan lider av nått liknande.
Kanske bättre att skriva "storhetsvansinne". Var tvungen att slå upp det 🙂
January 12, 2004
Arny wrote: [quote=obelix][quote=Arny][quote=skiroy]Banna alla i forumet.
Behöver du pengar för det? Tycker du kan sätta igång redan nu. 😎
Bara jag som tänker på Megalomani :bgrin:
Nä, har också alltid annat att skidan lider av nått liknande.
Kanske bättre att skriva "storhetsvansinne". Var tvungen att slå upp det 🙂
Se där, då har du ju iaf lärt dig ett nytt ord idag.
November 26, 2002
skiroy wrote: [quote=Öwall]jag har en kompis som har en tatuering som föreställer dodgemärket och en banderoll där det står "mopar" (vilket tydligen är ett samlingsnamn för muskelbilar från typ tre amerikanska bilmärken bland annat dodge) så jag skulle nog skaffa en likadan fast med nissanmärke och gå på alla muskelbilsevenemang han går på.
njae, inte förrän han lyckas skaffa en dodge. men han är ganska nära. (plymouth)
kung är en annan kompis med ett demonansikte på bakhuvudet.
March 11, 2003
Öwall wrote:
njae, inte förrän han lyckas skaffa en dodge. men han är ganska nära. (plymouth)
kung är en annan kompis med ett demonansikte på bakhuvudet.
Jag tycker du skall ge din kompis en matchande Datsun-tatuering på andra sidan, någon gång, när han är full och dum. Det hade nog retat honom lite lagom.:)
Annars har jag en hel del Anti-Moparmotiv som kanske skulle gå.:)
En av de finaste t-shirts jag har sett, hade en text med Mopar = Fubar. Säger allt tycker jag......:D
1 Guest(s)