March 28, 2005
Json_81 wrote: [quote=Gueno]Jan kan smutta på en och samma öl i 45 minuter. 😎
Du är en sådan där cider-drickare va?
Usch. Gueno, det är därför du inte får tjejer... :bgrin:
Elementet: A64 3000+ - DFI LanParty nF4 UT SLi-D - 2X512MB Speed Premium BH-5 - Powercolor X850XT PE - 200GB Seagate - 80GB Seagate - Vattenkylt
Gueno wrote: Jan kan smutta på en och samma öl i 45 minuter. 😎
Avslagen öl, tvi vale..
Du är inte typen som knäcker en back en fredagkväll då gissar jag..
Tar typ 15 timmar i ditt tempo..
#-o
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
July 14, 2004
Jag skulle köpa Valve (vem det nu är som hostar CS-konfigureringsservrarna) (steam) Och måla alla gubbar rosa och göra alla puffror till Kramkanoner!!!
Då skulle jag garanterat fått ett antal hundra miljoner fiender
😉
edit : skulle också köpt Viasat och alla TV stationer i världen och bara kört Eddie meduzas "Runke ball" video non-stop 😉
September 16, 2002
Json_81 wrote: [quote=Kizo][quote=Json_81][quote=Gueno]Jan kan smutta på en och samma öl i 45 minuter. 😎
Du är en sådan där cider-drickare va?
Det är jag! 😀
Om än... Mina Cider räcker aldrig 45 minuter. 🙁
Jo, fast hur länge räcker en öl för dig?
Tills den är slut ungefär.
Dvs... Inte länge.
October 25, 2003
Sortima wrote: Införa rosa helikopter som nationalsång.
Införa "flourtant" som ett huvudämne på alla grundskolor
Hahaha :)R :)R :)R
Ett par andra grejer vore väl att köpa alla större banker i världen för att sedan låna ut obegränsat med pengar utan några skyldigheter alls.
Alltså, lodisarna på plattan kan knalla in och skaffa sig 100 mille direkt på fickan. Man betalar självklart tillbaka när man har lust, och har man inte lust så betalar man inte tillbaka alls.
Undrar hur världens ekonomi skulle se ut efter ett tag?
May 1, 2005
Kizo wrote: [quote=Black_light]Skulle köpt mig diplomatisk immunitet, sedan skulle jag gått ut o gjort precis vad jag vill. Först på listan kommer ju såklart grejorna som det står i lagboken att man inte får göra. :D:D:D:D:D:D:D
Våldtäkt, kvinnomisshandel?! Din sjuka sate...
Sa jag allt som man inte fick göra?
September 16, 2002
Black_light wrote: [quote=Kizo][quote=Black_light]Skulle köpt mig diplomatisk immunitet, sedan skulle jag gått ut o gjort precis vad jag vill. Först på listan kommer ju såklart grejorna som det står i lagboken att man inte får göra. :D:D:D:D:D:D:D
Våldtäkt, kvinnomisshandel?! Din sjuka sate...
Sa jag allt som man inte fick göra?
Näe, men jag är rätt säker på att det står i lagboken att man inte får våldta eller misshandla. 😕
Chill.
March 14, 2004
Johan Nicklasson wrote: [quote=CurunirOfValinor]Sett till så att Gudrun blivit statsminister. :p
risken finns att agra folksammlingar skulle ta detta som något negativt och komma hem till dig för att "Tala om saken" 😛
dåren wrote: Flytta Gamla Stan till Ö-vik, sedan riva allt i Stockholm som byggdes innan 1920 och ersätta det med grå DDR betong kubs komplex.
Sedan skulle jag köpa Bercelona FC och Riva No Camp (och bygga en ny arena för 300 personer och ha den som hemma arena) samt skicka Deco, Ronaldinhio och Xavi till Friska viljor.
Va? så begränsat.. jag skulle riva hela stockholm, utom slottet.. sen skulle jag anlita varenda grävskopa i sverige norge och finland för att gräva bort skåne och putta ner ski*** mot danmark där det hör hemma sedan skulle jag se till att punktera alla fotbollar i världen! muwahahaha
Du har klass, är du med i Gräv bort Skåne föreningen? 😛
March 10, 2002
Johan Nicklasson wrote: [quote=CurunirOfValinor]Sett till så att Gudrun blivit statsminister. :p
risken finns att agra folksammlingar skulle ta detta som något negativt och komma hem till dig för att "Tala om saken" 😛
dåren wrote: Flytta Gamla Stan till Ö-vik, sedan riva allt i Stockholm som byggdes innan 1920 och ersätta det med grå DDR betong kubs komplex.
Sedan skulle jag köpa Bercelona FC och Riva No Camp (och bygga en ny arena för 300 personer och ha den som hemma arena) samt skicka Deco, Ronaldinhio och Xavi till Friska viljor.
Va? så begränsat.. jag skulle riva hela stockholm, utom slottet.. sen skulle jag anlita varenda grävskopa i sverige norge och finland för att gräva bort skåne och putta ner ski*** mot danmark där det hör hemma sedan skulle jag se till att punktera alla fotbollar i världen! muwahahaha
Puttar man ner Skåne så kommer det till Tyskland :bok:
1 Guest(s)