April 30, 2005
Såhär kommer det bli:
Ingen ska få tillgång till Internet utan alla bredbandsledningar o uppkopplingar tvinnas ihop till en enda Godzilla-ledning som sedan går raka vägen hem till.... MEJ!
När jag ändå är igång kan jag lika gärna totalindriva alla datoranvändares hårddiskar oxå eftersom jag ändå inte har nåt o tanka ifrån nu när ingen har Internet.
Av dessa diskar bygger jag sedan världens största (och enda) informationsbank i mitt garage där jag har alla spel o all musik o film i hela världen!
Sist men inte minst behöver jag lite power hem till elskåpet så för att inte allting ska totalhaverera tvingar jag alla kärnkraftverk i Europa att dra ihop alla ledningar till en jätte-kabel som går under jord hem till min villa i Sverige.
Vid det här laget lever världen som på stenåldern och jag har antagligen retat upp "en o annan".
December 15, 2003
Kizo wrote: [quote=Jekyll 3000][quote=Dehman] Puttar man ner Skåne så kommer det till Tyskland :bok:
Puttar man ner Skåne så sjunker det... :bok:
Lets do it!
Jaja, man ser hur avundsjukan får folk att komma med de mest bisarra och orimliga förslag. Personligen känner jag mest att det är en aning synd om folk som är bosatta norr om skåne, då det är bevisat att Asien börjar ovanför skåne, helt andra seder och annan kultur. Här nere har vi druckit smuggelsprit hela tiden medan det har varit hemkört i övriga sverige tex. För mig så tar det kortare tid att köra bil ner till tyskland och fylla släpet med X antal flak öl än det tar för mig att köra till stockholm och... fast nu när jag tänker på det så kommer jag inte på vad jag ska göra där? Jovisst, ska nog titta lite på slottet och ta mig en pripps blå (det är sån öl ni dricker där uppe va? Har sett sånt på bild).
2 Guest(s)