May 19, 2003
Kizo wrote: [quote=Vamp][quote=Kizo]Anledningen till att TMNT blev människosköldpaddor är ju som alla vet, pga. att den varelse som de senast tog i var en människa innan de fick mutagen på sig.
Det samma gäller Splinter som tog i en råtta före han fick det på sig.Så om ni skulle utsättas för en dos mutagen, vilket djur skulle ni helst bli?
Edit:
Människa är inte giltigt, och ni får gärna motivera varför ni valde ert val. :bgrin:
Hmm, det där stämmer ju inte. TMNT tog ju inte på några människor, och Splinter var en råtta innan han blev muterad. Splinter jag ju ett husdjur till Shredder, och lärde sig kampsport genom att titta på hur Shredder gjorde.
Så det har inget med vilka dom tog på innan dom fick såsen på sig.
Ja, Splinter var en råtta till att börja med, sorry. (Sov inget natten innan typ, kanske lite därför jag skrev en sån här tråd.) Splinter var husdjur till Oroku Saki (aka The Shredder). TMNT var väl sköldpaddor från början, och tog i människor vid något fillfälle.
Hehe, alla har vi våra trötta stunder ;).
Att Turtles tog på människor innan dom fick såsen på sig stämmer ju, men jag tror dock inte att det är därför dom blev just människoliknande. Varfrö vet jag inte, men det är iaf vad jag tror.
September 16, 2002
Vamp wrote: [quote=Kizo][quote=Vamp][quote=Kizo]Anledningen till att TMNT blev människosköldpaddor är ju som alla vet, pga. att den varelse som de senast tog i var en människa innan de fick mutagen på sig.
Det samma gäller Splinter som tog i en råtta före han fick det på sig.Så om ni skulle utsättas för en dos mutagen, vilket djur skulle ni helst bli?
Edit:
Människa är inte giltigt, och ni får gärna motivera varför ni valde ert val. :bgrin:
Hmm, det där stämmer ju inte. TMNT tog ju inte på några människor, och Splinter var en råtta innan han blev muterad. Splinter jag ju ett husdjur till Shredder, och lärde sig kampsport genom att titta på hur Shredder gjorde.
Ja, Splinter var en råtta till att börja med, sorry. (Sov inget natten innan typ, kanske lite därför jag skrev en sån här tråd.) Splinter var husdjur till Oroku Saki (aka The Shredder). TMNT var väl sköldpaddor från början, och tog i människor vid något fillfälle.
Att Turtles tog på människor innan dom fick såsen på sig stämmer ju, men jag tror dock inte att det är därför dom blev just människoliknande. Varfrö vet jag inte, men det är iaf vad jag tror.
Jag är rätt säker faktiskt.
Tvinga mig inte att leta fram Band 1. 😀
May 19, 2003
Kizo wrote: [quote=Vamp][quote=Kizo][quote=Vamp][quote=Kizo]Anledningen till att TMNT blev människosköldpaddor är ju som alla vet, pga. att den varelse som de senast tog i var en människa innan de fick mutagen på sig.
Edit:
Jag är rätt säker faktiskt.
Tvinga mig inte att leta fram Band 1. 😀
Haha, okej. Tror jag ger mig där 🙂
September 7, 2003
Jag tror inte riktigt på det där med 4 sekunders minne. Min guldfisk visar på mycket mer än så! Den kommer alltid ihåg vart det finns mat och vart den inte ska simma för att undvika de elakare fiskarna. Sen verkar den förstå att fiskarna i min yngelbur inte äter så mycket så när de vanliga fiskarnas mat tar slut simmar han alltid till yngelburens utkant och äter lite 😛
March 11, 2003
.doedels wrote: Jag tror inte riktigt på det där med 4 sekunders minne. Min guldfisk visar på mycket mer än så! Den kommer alltid ihåg vart det finns mat och vart den inte ska simma för att undvika de elakare fiskarna. Sen verkar den förstå att fiskarna i min yngelbur inte äter så mycket så när de vanliga fiskarnas mat tar slut simmar han alltid till yngelburens utkant och äter lite 😛
En guldfiskarnas Einstein.....;)
December 15, 2002
denstore wrote: [quote=skinner][quote=denstore][quote=Kizo][quote=Extatic]jag skulle vilja vara en majestätisk örn... Tänk att kunna glida på himlavalvet och se precis allting, fy fan va gött 😉
Ja, och du kan göra ölreklam. 😀
För vilket märke? Örnöl?:)
Falcon
Eaglon?:)
Örn - Falk, same shit different name 😉 vi kan ju alltid säga att jag är en falk...
1 Guest(s)