June 24, 2002
skulle nog önska ett 2m i diameter med bara fiber, en 1000" widescrreen skärm, dvd med 1000cd-växlare, ett par högtalare(sisådär 100st).
en swimming-pool som är lika stor som gotland, en pcgamer-preumeration för livet, en direkt-link till nordichardware.com via min mega-feta fiber-lina(fjäsk), kanske en flygplats eller 2, en måttligt FLÄSKIG dator, 200miljoner pan-pizzor, en grek som kan vara min kompis, en bazooka(som jag kan skjuta på greken om jag tröttnar på han), en biograf med en 100000kvadrat-meter stor bioduk, en kawasaki-ninja, dags-leverans av jolt-cola, flyg-leverans varanan dag med dill-chips, ett par 1000 DVD-filmer, en LCD-skärm, X många blondiner som vill "ta hand" om mig, vägar runt hela ön, alla kokos-nöter i palmerna ska fyllas med cola, ett par hundra kondomer som jag kan "använda", ett parasoll, 15st jumbo-jets, 200st båtar som går i minst 300km/h......
skulle nog önska mig ett par sol-brillor åxå........och solkräm......och ett par badbyxor........sen skulle jag önska mig en telefon som jag kan ringa 112 om jag ångrar mig föratt jag körde över min kompis, greken med min kawasaki.....
PUH! aja d var vad jag skulle önska mig iaf 8) 8) 8) 8) 8)
1 Guest(s)