July 29, 2003
lol ! =) har du lägenhet o många fester så får du ligg iallafall :O jag ska få låna min farbrors lägenhet i 1år sommaren mellan 2 och 3an .(går i 1an ) nu börjar brudarna flockas =) sedan får man bil under sommaren oxå =)
eller får man ta farsans E55 me 10x sony högtalare =) o fet jävla sub =) =) vet tyvärr inte hur många vatt ska ta reda på =) så lägenhet + fester = många knull =) glömmde tillägga 100mbit =) fiberkabel endan in i huset 😛
January 28, 2003
FonzzziE wrote: lol ! =) har du lägenhet o många fester så får du ligg iallafall :O jag ska få låna min farbrors lägenhet i 1år sommaren mellan 2 och 3an .(går i 1an ) nu börjar brudarna flockas =) sedan får man bil under sommaren oxå =)
eller får man ta farsans E55 me 10x sony högtalare =) o fet j**la sub =) =) vet tyvärr inte hur många vatt ska ta reda på =) så lägenhet + fester = många knull =) glömmde tillägga 100mbit =) fiberkabel endan in i huset 😛
bhara jag som tycker den historian är JÄVLIGT overkill...
March 5, 2002
FonzzziE wrote: lol ! =) har du lägenhet o många fester så får du ligg iallafall :O jag ska få låna min farbrors lägenhet i 1år sommaren mellan 2 och 3an .(går i 1an ) nu börjar brudarna flockas =) sedan får man bil under sommaren oxå =)
eller får man ta farsans E55 me 10x sony högtalare =) o fet j**la sub =) =) vet tyvärr inte hur många vatt ska ta reda på =) så lägenhet + fester = många knull =) glömmde tillägga 100mbit =) fiberkabel endan in i huset 😛
Varför vill du berätta om antalet W på subwoofern? Helt ovesäntligt (stava).
April 2, 2003
Bra, då slapp jag fråga
🙄
April 18, 2003
FonzzziE wrote:
eller får man ta farsans E55 me 10x sony högtalare =) o fet j**la sub =) =) vet tyvärr inte hur många vatt ska ta reda på =)
Jo för det finns inget som impar så mkt på tjejer som när man lånar sina pärons bil.... personligen skulle jag hellre cykla till en träff än sänka mej så lågt att jag lånar en bil för att imponera på nån...
Men funkar det för dej så kör hårt.
2 Guest(s)