December 9, 2002
JuLmUnD wrote: Fast på nått sätt är de mer okej med 2 tjejer.
Fast 2 tjejer som lever med varandra livet ut och älskar varann lixom de är fel de med. Men lite bisexuallitet hoss en tjej är ju aldrig fel. De kan ju bara bli trevligt!
Men 2 killar är så fel de kan bli.
Men det är ju bara för att du är kille, kanske brudar tycker tvärtom.
Homosexualitet är 2 människor av samma kön, killar eller tjejer, spelar ingen roll.
Måste även säga att jag faktiskt också tycker det verkar mer okej med två tjejer.
Men se det så här, istället för två snygga blondiner som har sex, tänk på två äldre damer så ändrar du nog uppfattning. =) (Jag menar inte att jag tänker på äldre damer hela tiden =D)
December 9, 2002
Gueno wrote: [quote=gillbert]tanken på två killar som har sex gör mig äcklad
Så där sa jag en gång..
Så nu tror polarns tjej att jag är fag.. lagon roligt..
Hon säger att alla som är homofober i själva verket är bögar.
Det var en bög som sa att killar som är rädda för bögar är osäkra på sin sexuella läggning. Inte fan vet jag, men det var vad han sa.
August 19, 2001
XaMMi wrote: [quote=JuLmUnD]Fast på nått sätt är de mer okej med 2 tjejer.
Fast 2 tjejer som lever med varandra livet ut och älskar varann lixom de är fel de med. Men lite bisexuallitet hoss en tjej är ju aldrig fel. De kan ju bara bli trevligt!
Homosexualitet är 2 människor av samma kön, killar eller tjejer, spelar ingen roll.
Måste även säga att jag faktiskt också tycker det verkar mer okej med två tjejer.
Men se det så här, istället för två snygga blondiner som har sex, tänk på två äldre damer så ändrar du nog uppfattning. =) (Jag menar inte att jag tänker på äldre damer hela tiden =D)
Tro mig.. Alla tjejr jag har snackat med om detta med Homosexuallitet tycker de är mycket mer ok med 2 tjejer än 2 killar!
December 9, 2002
JuLmUnD wrote: [quote=XaMMi][quote=JuLmUnD]Fast på nått sätt är de mer okej med 2 tjejer.
Tro mig.. Alla tjejr jag har snackat med om detta med Homosexuallitet tycker de är mycket mer ok med 2 tjejer än 2 killar!
Det är väl olika från tjej till tjej, men de jag snackat med tycker inte det spelar nån roll.
Men det finns en intressant sak. (Tycker jag.) Det är väl ändå ingen förutom bögar som kollar på bögporr? Men lesbisk porr då? Jag kan kolla på det, jag känner tjejer som kollar på det. Det är ju homosexuell porr, fattar inte varför det är så.
Men det är väl bara att inse det, tjejer är snyggare än killar, har alltid varit och kommer alltid att vara.
February 21, 2003
Gueno wrote: Hon säger att alla som är homofober i själva verket är bögar.
XaMMi wrote: Det var en bög som sa att killar som är rädda för bögar är osäkra på sin sexuella läggning.
Ja det är nästan fånigt vilka fördomar och missuppfattningar en del har kring just ämnet homosexualitet, både homo som hetero.
Det är så förbannat löjligt. Skulle inte förvåna mig om ett "Är du bögtest" i Veckorevyn ser ut så här snart:
JA NEJ
[ ] [X] Tycker du det är okej med homosexualitet?
[X] [ ] Tycker du det är obehagligt att titta på bögporr?
[X] [ ] Känner du dig obekväm i närheten av bögar?
Resultat efter den fullt vetenskapligt erkända poängberäkningsmetoden: GRATTIS DU ÄR HOMOSEXUELL!
September 12, 2001
De allra flesta av er är knappt torra bakom öronen och ändå säger ni så tvärsäkert att homosexualitet är onaturligt.
Ni har tydligen inte använt det ni förmodas att ha mellan öronen.
Att påstå att homosexualitet är onaturligt är ren sagt BS...det finns och kommer alltid att finnas variationer i alla möjliga former och något mer naturligt än det finner jag svårligen.
För att ta detta med variationer...gå ut i naturen och försök att hitta fullständigt indentiskta björklöv,snöflingor, grässtrån och vad ni vill.
Ni kommer inte att hitta det!
Så varför ska människan anse att minsta lilla variation från en viss gänse synsätt är onaturligt när det gäller människan själv?
Homosexualitet är i själva verket naturligt mer eller mindre och har alltid funnits och kommer att finnas liksom naturens variation.
Fundera på det ni.
1 Guest(s)