November 26, 2002
Jerry wrote: [quote=Öwall][quote=Jerry] Sedan sade någon någonting om att två tjejer kan fortplanta sig utan någon kille; jag skulle gärna vilja höra hur det går till? 🙂
Det var jag..
Jag läste om det i en tidning och hörde det på radion...
Tydligen så kan två kvinnor föröka sig genom att man befruktar ett ägg med ett annat ägg...
naturligtvis är det inte så enkelt som jag försökte få det att verka, men det går.
Iallafall inom en väldigt snar framtid.
Jag kan däremot inte hänvisa till någon källa.. Googla lite så kanske du hittar något....
Ah! Värst är att det skulle innebära att de bara skulle föda flickor (två y-kromosomer). Woah!! Vi kommer att vara utdöda om några tusen år, vi män, och kvinnorna kommer att bli androgyner. 🙂
Nej. Det värsta är att feministargumentet "utan kvinnor skulle det inte finnas några människor" plötsligt får lite tyngd...
Dessutom skrev de att xkromosomer var muterad och underlägsen.. tur att jag inte känner några feminister.
November 26, 2002
http://test3.thespark.com/gaytest/
jag fick 31% 🙂
March 5, 2002
Metz wrote: asså jag tänker inte rösta förns du skaffar ett mellan alternativ Fakkah
jag hatar inte bögar,men jag gillar dom inte heller och dom får järna hålla på hur mkt dom vill så länge jag slipper dom så
sålänge du inte går omkring och ropar efter dem så slipper du dem väl? eller är du rädd för dem?
November 16, 2002
Fackamato wrote: [quote=Metz]asså jag tänker inte rösta förns du skaffar ett mellan alternativ Fakkah
jag hatar inte bögar,men jag gillar dom inte heller och dom får järna hålla på hur mkt dom vill så länge jag slipper dom så
sålänge du inte går omkring och ropar efter dem så slipper du dem väl? eller är du rädd för dem?
Jo jag e livrädd för alla små bögar i sverige dom kanske förhäxar mig
nä men seriöst jag hatar dom inte, skulle utan problem acceptera om min bror, kusin, son(i framtiden) lr kompis gick ut med det och fortfarande hålla dom kära men jag gillar inte helller tanken att två av samma kön skulle ha sex och så vidare
själv är jag till minst 90% säker på min sexualitet vilken är heterosexuell
och ingen människa kan säga att dom verkligen är 100% heterosexuell för då skulle dom ju inte ens kunna duscha tillsammans
February 21, 2003
Jerry wrote: Jag visste inte att Voltaire var engelsman.
Nödvändigt att citera en fransman på engelska när man själv är svensk. 🙂
(endast jag tycker detta är kul, men må så vara :))
Haha det har du rätt i
Får hjälpa Öwall med franskan då
"Je suis en profond désaccord avec tes idées, mais je donnerais ma vie pour que tu aies le droit de les exprimer"
November 26, 2002
Jerry wrote: Jag visste inte att Voltaire var engelsman.
Nödvändigt att citera en fransman på engelska när man själv är svensk. 🙂
(endast jag tycker detta är kul, men må så vara :))
Jag kan inte ett dyft franska, så engelska fick duga. Med tanke på at jag ändå googlade efter citatet hade jag kunnat ta ett på franska, men då hade det med stor sannolikhet blivit ett annat citat 🙂
November 26, 2002
Jerry wrote: Hehe...ja, den risken finns alltid. Men just engelska som inte har någonting med varken Voltaire eller oss att göra...svenska känns lite naturligare, och svenska kan du väl hyffsat bra i alla fall. 🙂
Jo, men som sagt så googlade jag efter citatet, så det var lättare att klippaklistra det engelska direkt än att översätta det 🙂
2 Guest(s)