January 17, 2002
Homosexualitet är en genetisk defekt kominerad med en dålig uppväxt.
Jag svarar som alla andra, har inget emot att det finns, men jag ogillar allt umgänge dom kan tänkas ha.
Kalla mig Hitler, men jag hävdar stenhårt att Homosexualitet är en genetisk defekt av något slag, får hoppas det kanske kommer något bot i framtiden så folk slipper få kväljningar när Sylvester och Claes christian står å grovhånglar i ett hörn.
March 20, 2003
CoLiC wrote: Homosexualitet är en genetisk defekt kominerad med en dålig uppväxt.
Jag svarar som alla andra, har inget emot att det finns, men jag ogillar allt umgänge dom kan tänkas ha.
Kalla mig Hitler, men jag hävdar stenhårt att Homosexualitet är en genetisk defekt av något slag, får hoppas det kanske kommer något bot i framtiden så folk slipper få kväljningar när Sylvester och Claes christian står å grovhånglar i ett hörn.
Det bot du talar om finns redan men är inte lagligt i detta land.......
September 13, 2001
Öwall wrote: http://test3.thespark.com/gaytest/
jag fick 31% 🙂
Hehe vi är lika mycket gay, men man får väl lugna ner sig med att "The typical straight guy is 39% gay! ". 😀
July 13, 2002
Det är fan så klart att man tycker det är äckligt som kille... bvara tanken av att en kille skulle röra mig där gör mig fan spyfärdig!!!
MEN för mig är det helt okej, de får göra vad fan de vill, bryr jag mig inte om. De flesta homosexuella (som jag känner) är ju dessutom drömkillar i tjerernas ögon, trevliga, vältränade, mode/design/inredes-intresserade. Glad att jag inte behöver tävla med det 😀
August 19, 2001
Metz wrote: [quote=Fackamato][quote=Metz]asså jag tänker inte rösta förns du skaffar ett mellan alternativ Fakkah
jag hatar inte bögar,men jag gillar dom inte heller och dom får järna hålla på hur mkt dom vill så länge jag slipper dom så
sålänge du inte går omkring och ropar efter dem så slipper du dem väl? eller är du rädd för dem?
Jo jag e livrädd för alla små bögar i sverige dom kanske förhäxar mig
nä men seriöst jag hatar dom inte, skulle utan problem acceptera om min bror, kusin, son(i framtiden) lr kompis gick ut med det och fortfarande hålla dom kära men jag gillar inte helller tanken att två av samma kön skulle ha sex och så vidare
själv är jag till minst 90% säker på min sexualitet vilken är heterosexuell
och ingen människa kan säga att dom verkligen är 100% heterosexuell för då skulle dom ju inte ens kunna duscha tillsammans
Jag känner inte att jag behöver va lite homo för att dusha. Vet inte med dig.
November 26, 2002
JuLmUnD wrote:
Jag känner inte att jag behöver va lite homo för att dusha. Vet inte med dig.
grejen är ju att folk verkar vara rädda för sitt eget kön..
Jag känner en kille som tror att han är så homofobisk att han knappt vågar duscha bland andra killar...
I själva verket är han nog det själv.... hehe
(chewie vet vem jag pratar om 🙂 )
3 Guest(s)