May 17, 2002
Om någon undrar så finns svaret här:
March 11, 2003
Uno! wrote: [quote=denstore]Den bästa är ju om man står på Spaniens nordvästra hörn, så dyker man fram på Nya Zeeland. Nästan så att man borde prova.....
Jag kan hjälpa till så fort jag har grävt bort skåne
Gött, snabba på bara, så att vi snart slipper resten av skitlandet......
August 21, 2001
denstore wrote: [quote=Uno!][quote=denstore]Den bästa är ju om man står på Spaniens nordvästra hörn, så dyker man fram på Nya Zeeland. Nästan så att man borde prova.....
Jag kan hjälpa till så fort jag har grävt bort skåne
Gött, snabba på bara, så att vi snart slipper resten av skitlandet......
Hmm.. vi borde kanske hjälpa till så det går lite fortare?
Tycker att de verkar vela lite nämligen. Har hört så många som tjatat om detta hur länge som helst, och jag blir lika glad varjegång.. men det händer fan ingenting..
May 17, 2002
Starscream wrote: rakt genom jorden? då skulle man smälta i mitten..
NÄÄÄ?!? Är det sant? Fan grabbar, stoppar borrarna och spadarna! #-o
Garfzez wrote:
Hmm.. vi borde kanske hjälpa till så det går lite fortare?
Tycker att de verkar vela lite nämligen. Har hört så många som tjatat om detta hur länge som helst, och jag blir lika glad varjegång.. men det händer fan ingenting..
Inser du hur mycket jord, sten och galna norrlänningar det är som måste fraktas bort? Det kommer ta en stund det här.
June 28, 2001
Hahaha fan vad fräckt ! alltid viljat veta detta.
btw, om man gräver en tunnel rakt igenom jorden och hoppar ner där så kommer man att hamna i en självsvängning precis som en pendel och åka upp o ner i en mindre evighet.
Källa: vad jag minns av en artikel i Illustrerad vetenskap.
May 1, 2005
Xenomorphed wrote: ganska oitressant, faktist
Kragen drivs av talet 42. Förvänta dig inte för mycket av honom.
Mind wrote: btw, om man gräver en tunnel rakt igenom jorden och hoppar ner där så kommer man att hamna i en självsvängning precis som en pendel och åka upp o ner i en mindre evighet.
Källa: vad jag minns av en artikel i Illustrerad vetenskap.
Japp, och man är faktiskt dessutom tyngdlös mitt i jordens kärna. Så där, nu har kuriosaklubben talat. 😀
1 Guest(s)