July 14, 2003
HELIX wrote: Uuh nej? Jag tror (vet) att vi har landat på månen, WTC konspiration?? Men jag är helt säker på att Oswald själv inte bestämde sig för att skjuta Kennedy..
http://www.conspiracyplanet.co.....038;page=2
Här är den... 8)
September 12, 2001
Tintin wrote: Jag förstår inte varför den här tråden inte är stängd till och med då en moderator varit inne och följt den.
Är inte detta snack om politik så är det ju konstigt.
Och skulle man länka till sidor med bluffrapporter om datorkomponenter så skulle tråden idiotiförklaras och låsas rätt fort.Kennedy mördades och man är inte säker på vem mördaren är, mer finns inte att säga om det.
Att diskutera om hur effektiva olika vapen är vid lönnmord är ju inte direkt givande heller då ingen av oss vem hur duktig Oswald verkligen var.
Tintin...den här tråden är för mig helt ok i mina ögon.
Diskussionerna har skett på ett bra sätt samt att det är ett intressant ämne att diskutera.
June 5, 2004
desdecado wrote: [quote=HELIX]Uuh nej? Jag tror (vet) att vi har landat på månen, WTC konspiration?? Men jag är helt säker på att Oswald själv inte bestämde sig för att skjuta Kennedy..
http://www.conspiracyplanet.com/channel.cfm?channelid=89&contentid=790&page=2
Här är den... 8)
på tal om den teorin: någon som har länken till den filmen om pentagon?
December 28, 2004
azN- wrote: på tal om den teorin: någon som har länken till den filmen om pentagon?
September 12, 2001
Callister wrote: GE MIG PIM TILLBAKA
Jag har låtit denna tråd vara så att trådlyftaren ev ska kunna få ett svar på hans fråga vilket jag tvivlar på.
När det gäller din önskan så hänger det på PIM själv om han ev vill tillbaka i forumet igen...det är bara att han slutar med WoW. 😉
March 11, 2003
Black_light wrote: DUde! Den där Pentagonfilmen var läskig. Jag har väldigt lätt för att falla för sådana konspirationsfilmer, så kan någon hitta något som inte stämmer med den innan jag börjar tro på den ? :p
Det diskuteras ganska flitigt här:
June 5, 2004
denstore wrote: [quote=Black_light]DUde! Den där Pentagonfilmen var läskig. Jag har väldigt lätt för att falla för sådana konspirationsfilmer, så kan någon hitta något som inte stämmer med den innan jag börjar tro på den ? :p
diskuterades menar du va?
jag tror att om någon skulle skriva i den nu så blir det en kommentar liknande "nu har du letat långt bak, tråd låst"
March 11, 2003
azN- wrote: [quote=denstore][quote=Black_light]DUde! Den där Pentagonfilmen var läskig. Jag har väldigt lätt för att falla för sådana konspirationsfilmer, så kan någon hitta något som inte stämmer med den innan jag börjar tro på den ? :p
diskuterades menar du va?
jag tror att om någon skulle skriva i den nu så blir det en kommentar liknande "nu har du letat långt bak, tråd låst"
Den har ju aktualiserats igen, p.g.a. att den diskuteras i den här tråden. Jag hade inte låst den.
August 2, 2001
optimuz wrote: F.ö. så tror jag inte att det var Oswald som skjöt, men vem bryr sig egentligen, done is done 🙂
Kan inte hålla med om det. Geväret Kennedy sköts med var beställt under falskt namn till en postbox registrerad under samma falska namn av Oswald. För övring arbetade Oswald i byggnaden som Kennedy sköts från. Sen innan han skulle gripas sköt han ihjäl en polis. Varför gjorde han det om han var oskyldig? Dessutom samarbetade han med extremhöger-reörlser som inte gillade att Kennedy tog för lätt på Castro och Kuba. Visserligen var Oswald kommunist utåt men det var troligtvis bara nån slags täckmantel, kanske för att smutsa ner kommunismen och tvinga fram ett Kuba-krig?
Nej jag tror att Oswald sköt. Frågan är bara om det fanns några fler skyttar och villket roll CIA spelade i det hela. En hel del grova misstag gjordes nämligen av myndigheter efter mordet.
July 18, 2003
Vem har bevis på att människan verkligen varit på månen? Finns ju bara lite filmer som allmänheten sett...
Teoretiskt sätt skulle det kunna vara inspelat i en studio.
När man diskuterar sådana frågor om bevisering så tycker jag alltid att några kommer fram till att det finns inga bra bevis som saknar motargument.
Om man inte har fina dna analyser och sådant så är det bara kraffs ^^
1 Guest(s)