February 25, 2002

Hahah ni är ju otroliga,, hur i hela världen skulle det kunna påverka en över huvudtaget???
Söka jobb?? Det roligaste jag hört.,.
Nope du får inte det här jobbet, för du har en prick!!!
En prick är absolut inget alls... bara ett sätt att skrämma upp små skitungar så dom skärper sig.
October 6, 2003

Dhorum wrote: Hahah ni är ju otroliga,, hur i hela världen skulle det kunna påverka en över huvudtaget???
En prick är absolut inget alls... bara ett sätt att skrämma upp små skitungar så dom skärper sig.
Skitsnack. Min kompis åkte för fort på sin totalt olagliga moped, han kunde inte söka sommarjobb den sommaren. Så visst har den inverkan.
February 25, 2002

HAhahaa kunde inte söka sommarjobb den sommaren???? Kan bero på att han förmodligen var 14 år och ful.
Han kanske borde ta en dusch innan han försöker nästa gång då.
Eller så kanske han inte borde söka jobb på polisen, men annars är det du som snackar skit. En prick är absolut ingenting alls.
October 25, 2003

Dhorum wrote: HAhahaa kunde inte söka sommarjobb den sommaren???? Kan bero på att han förmodligen var 14 år och ful.
Han kanske borde ta en dusch innan han försöker nästa gång då.Eller så kanske han inte borde söka jobb på polisen, men annars är det du som snackar skit. En prick är absolut ingenting alls.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[OT]Haha, bäst idag![/OT]
Som sagt, det påverkar, men det är mest för att få folk att skärpa sig.
Men har ett företag två sökande med liknande utbildningar/whatever och den ena har en prick men inte den andra, då skulle nog jag gissa på att den utan prick får jobbet.[/b]
July 27, 2002

Dhorum
Verkar som du försöker sitta och försvara det så mkt eftersom du sitter med femton prickar eller?
Men Keffing det är värre om du är över 15, och ännu värre om du är över 18. Jag tror jag fick snacka med socialen och när de såg att allt var bra så togs den bort direkt.

February 12, 2003

Lurifax wrote: han försökte snatta ett par byxor skrev han tidigare... En prick kan innebära svårigheter att ta lån etc, och det är i princip omöjligt att få jobb där det krävs att man lämnar in ett brottsregisterintyg med ansökan... annars är det inga probs
Åhå, har jag inte lagt märke till... Bad boy, keffing.
October 24, 2002

Dhorum wrote: Hahah ni är ju otroliga,, hur i hela världen skulle det kunna påverka en över huvudtaget???
Har du någonsin sökt ett jobb?
February 25, 2002

bjorne wrote: [quote=Dhorum]Hahah ni är ju otroliga,, hur i hela världen skulle det kunna påverka en över huvudtaget???
Hahaha ja jag är 27år och jobbar fast som fordonskonstruktör och är konsult på det ledande konsultföretaget i sverige inom fordonsindustrin haha så fint det blev. Och jag har haft måånga olika jobb genom åren, tro mig. :hb:
July 27, 2002

Dhorum wrote: [quote=bjorne][quote=Dhorum]Hahah ni är ju otroliga,, hur i hela världen skulle det kunna påverka en över huvudtaget???
Hahaha ja jag är 27år och jobbar fast som fordonskonstruktör och är konsult på det ledande konsultföretaget i sverige inom fordonsindustrin haha så fint det blev. Och jag har haft måånga olika jobb genom åren, tro mig. :hb:
De kanske inte använde prickar på samma sätt under medeltiden.
Och det är du som är otrolig som inte tror att en arbetsgivare ser den där pricken negativt, vafan ska det vara bra för att anställa någon som t.ex Snattat när det är cirka 20-30 sökande minst?
October 24, 2002

Dhorum wrote: [quote=bjorne][quote=Dhorum]Hahah ni är ju otroliga,, hur i hela världen skulle det kunna påverka en över huvudtaget???
Vet inte vad du har sökt på för usla ställen, men de ställena jag har sökt på har de nästan alltid frågat om man haft kontakt med polisen och vissa har krävt att man skickar in ett brottsregister.
February 25, 2002

Callister... Jag var 15 år 1992, kallar du det medeltiden?? Smart!
Haha och du är ju helt otrolig.. Usla ställen?? Går inte att hitta ett bättre ställe att jobba på än där jag jobbar.
Jag har arbetat inom flera olika brancher och har aldrig varit med om att dom har kollat upp mig mot polisens "register". Har blivit tillfrågad några gånger om jag suttit inne någon gång, men vem svarar ja på det??? Du kanske skulle göra det. Doh!!!
July 14, 2003

Dhorum wrote: Callister... Jag var 15 år 1992, kallar du det medeltiden?? Smart!
Haha och du är ju helt otrolig.. Usla ställen?? Går inte att hitta ett bättre ställe att jobba på än där jag jobbar.
Jag har arbetat inom flera olika brancher och har aldrig varit med om att dom har kollat upp mig mot polisens "register". Har blivit tillfrågad några gånger om jag suttit inne någon gång, men vem svarar ja på det??? Du kanske skulle göra det. Doh!!!
Hoppas du jobbar på SAAB i Trollhättan. Du verkar veta lika lite om prickar i registret som hur man sätter ut punkter i en mening.
February 25, 2002

desdecado wrote: [quote=Dhorum]Callister... Jag var 15 år 1992, kallar du det medeltiden?? Smart!
Hoppas du jobbar på SAAB i Trollhättan. Du verkar veta lika lite om prickar i registret som hur man sätter ut punkter i en mening.
Öh.. står det inte Göteborg under min Avatar Einstein?
Tror inte att du har någon större aning om hur jag skriver utifrån några enstaka inlägg.
1 Guest(s)