December 24, 2002
Nej, det är i stationen numret döljs. Du kan varken få fram det med nån hightech apparat eller återuppringa. Det enda du kan göra är att ringa telia så spårar dom det, fast det kostar 500+ eller något sådant. Ett annat alternativ är att lämna en "falsk" anmälan till polisen, så tror jag att de spårar det gratis.
February 12, 2002
Förstår det ändå inte, borde inte deras växlar registrera alla nummer och vart de går? Går det inte beställa en sån där lista nu då utan jag måste vänta på att snorungen skall ringa upp mig igen?
Dock så pröjsar jag inte 500 för det. Som sagt, blir ingen polisanmälan förräns jag blir sur. Skulle bara vara kul att ringa upp 14isen å visa att man har hans nummer, bara säga hej. Tror det skulle räcka. 🙂
June 28, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Förstår det ändå inte, borde inte deras växlar registrera alla nummer och vart de går? Går det inte beställa en sån där lista nu då utan jag måste vänta på att snorungen skall ringa upp mig igen?
Dock så pröjsar jag inte 500 för det. Som sagt, blir ingen polisanmälan förräns jag blir sur. Skulle bara vara kul att ringa upp 14isen å visa att man har hans nummer, bara säga hej. Tror det skulle räcka. 🙂
Ja allt registreras, men såvida inte säpo kommer inspringandes så rotar dom inte i loggarna.
Du ska bara veta hur det är i mobilbranchen, dom loggar ALLT! i 2 år och det är inte särskillt svårt för folk som jobbar på företagen att komma åt uppgifterna.
February 12, 2002
Ok, nästa fråga då. 😀 Finns det här någon som har en kompis som jobbar på telia med tillgång till att hämta ut telefonlistor?
Som sagt, bara ringa och säga hej, de var mej du ringt några gånger och sen fråga vart han/hon (blev förbannad sist när ja sa att jag inte var bög) hittat mitt nummer. Skulle vara kul. 😀
2 Guest(s)