Om ni fick svaret på en fråga. Bara en fråga...|Page 6|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Om ni fick svaret på en fråga. Bara en fråga...
Tobi-Wan Kenobi
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1005
sp_UserOfflineSmall Offline
594161
April 11, 2004 - 8:15 am
sp_Permalink sp_Print

ManicBlue wrote: Jag skulle nog allt fråga efter den rätta lottoraden. Kalla mig gärna ytlig 🙂

Rätt rad Joker - Lördag
vecka 15 2004-04-10

Rätt rad:9 9 4 5 8 4 8

Sorry att jag inte kollad ein tidigare 😉 🙄

Timmy_1
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 407
594318
April 11, 2004 - 2:43 pm
sp_Permalink sp_Print

Varför får aldrig jag någon tjej???!! cry
Mina klasskompisar/lärare/taxichaufförer har aldrig lyckats svara.

ManicBlue
Member
Medlem
Forum Posts: 2005
594345
April 11, 2004 - 3:26 pm
sp_Permalink sp_Print

Tobi-Wan kenobi wrote:

Rätt rad Joker - Lördag
vecka 15 2004-04-10

Rätt rad:9 9 4 5 8 4 8

Sorry att jag inte kollad ein tidigare 😉 🙄

hmmm...and now you tell me 😀

Krqagyzzz
Member
Medlem
Forum Posts: 7176
594386
April 11, 2004 - 4:16 pm
sp_Permalink sp_Print

-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=stormaz]Tar verkligen universum slut i en teggelvägg som jag alltid trott?

du har alltså också tänkt på tegelväggteorin.. trodde att jag var den enda..

Skrämmande nog så kändes den väldigt bekant å jag kan då inte minnas att jag filosoferat om en sådan... :cy:

shit, vi kanske kan starta en hel folkrörelse!

denstore
Member
Medlem
Forum Posts: 7128
594416
April 11, 2004 - 5:06 pm
sp_Permalink sp_Print

Timmy wrote: Varför får aldrig jag någon tjej???!! cry

För att du försöker? Brukar vara det vanligaste problemet.....

Oski
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 697
594420
April 11, 2004 - 5:13 pm
sp_Permalink sp_Print

Btw, vet ni att det finns en folkrörelse i skåne som heter Spettgruppen eller något. De värvar ständigt medlemmar och deras mål är att de ska hugga loss skåne med spett och bli en självständig stat.

denstore
Member
Medlem
594436
April 11, 2004 - 5:24 pm
sp_Permalink sp_Print

Oski wrote: Btw, vet ni att det finns en folkrörelse i skåne som heter Spettgruppen eller något. De värvar ständigt medlemmar och deras mål är att de ska hugga loss skåne med spett och bli en självständig stat.

Har för mig att de finns i Stockholm och åker ner till skånska gränsen för att spetta loss skåne lite då och då. Har faktiskt själv funderat på att gå med. Men just från andra sidan då....

Krqagyzzz
Member
Medlem
594488
April 11, 2004 - 6:29 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=Oski]Btw, vet ni att det finns en folkrörelse i skåne som heter Spettgruppen eller något. De värvar ständigt medlemmar och deras mål är att de ska hugga loss skåne med spett och bli en självständig stat.

Har för mig att de finns i Stockholm och åker ner till skånska gränsen för att spetta loss skåne lite då och då. Har faktiskt själv funderat på att gå med. Men just från andra sidan då....

Har hört att de kallar sig SLS (Spetta loss Skåne). Lite smårlolig ide, men kanske lite elak mot alla som bor i skåne.

Tobi-Wan Kenobi
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1005
594489
April 11, 2004 - 6:29 pm
sp_Permalink sp_Print
[OffT]Finns det inte ett helt politiskt parti som heter Spettepartiet tom? En kompis röstade iaf på dem i skolvalet [/OffT]
denstore
Member
Medlem
594503
April 11, 2004 - 6:54 pm
sp_Permalink sp_Print

Krqagyzzz wrote: [quote=denstore][quote=Oski]Btw, vet ni att det finns en folkrörelse i skåne som heter Spettgruppen eller något. De värvar ständigt medlemmar och deras mål är att de ska hugga loss skåne med spett och bli en självständig stat.

Har hört att de kallar sig SLS (Spetta loss Skåne). Lite smårlolig ide, men kanske lite elak mot alla som bor i skåne.

Elakt? Vi hade klarat oss bättre utan er andra! Behåll ni tassemarkerna om ni vill!

Krqagyzzz
Member
Medlem
594507
April 11, 2004 - 6:59 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=denstore][quote=Oski]Btw, vet ni att det finns en folkrörelse i skåne som heter Spettgruppen eller något. De värvar ständigt medlemmar och deras mål är att de ska hugga loss skåne med spett och bli en självständig stat.

Elakt? Vi hade klarat oss bättre utan er andra! Behåll ni tassemarkerna om ni vill!

ok.. alltså jag menade inget illa så set alltså.. men om man inte vill ha en viss folkgrupp i ett land brukar det kallas rasism.. om man vill bli av med skåne så verkar man sammtidigt vilja bli av med skåningarna och då blir de en folgrupp som några vill bli av med = rasism.. en tanke bara

Coalan
Member
Medlem
Forum Posts: 4409
594510
April 11, 2004 - 7:03 pm
sp_Permalink sp_Print

jaaa... min dröm har besannats... skåningarna vill också frigöra sig... någon.. nyp mig

kithiva
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 656
594527
April 11, 2004 - 7:19 pm
sp_Permalink sp_Print

Får inte glömma TTBF. Trädgårds-Tomtarnas Befrielse-Front.. eller nått sånt..
Jag skojjar inte.. De åker runt och befriar sånna där trädgårdstomtar och sätter ut dem i skogen =) *fnissa*

Och det roliga är att det är helt och hållet sant. =)

Coalan
Member
Medlem
Forum Posts: 4409
594530
April 11, 2004 - 7:21 pm
sp_Permalink sp_Print

aja... tillbaks till topic 😉

Vad händer efter döden? det vore grymt att veta... fast svaret kanske är skrämmande

denstore
Member
Medlem
594539
April 11, 2004 - 7:34 pm
sp_Permalink sp_Print

Krqagyzzz wrote: [quote=denstore][quote=Krqagyzzz]Har hört att de kallar sig SLS (Spetta loss Skåne). Lite smårlolig ide, men kanske lite elak mot alla som bor i skåne.

ok.. alltså jag menade inget illa så set alltså.. men om man inte vill ha en viss folkgrupp i ett land brukar det kallas rasism.. om man vill bli av med skåne så verkar man sammtidigt vilja bli av med skåningarna och då blir de en folgrupp som några vill bli av med = rasism.. en tanke bara

Rasism blir det först när man tycker att den andra gruppen är mindre värd, baserat på en den andra gruppens härkomst eller hudfärg. Att man vill separera landpartier från varandra har knappast något med rasism att göra. Regionalism eller kanske till och med nationalism, men dock inte rasism. Fall inte i politikerjargongen. Allt är inte rasism, bara för att det inte innefattar integrering.
Jag ogillar inte Stockholmare bara för att jag inte finner det någon god idé att allt skall bestämmas från Stockholm. Så fram med spetten gubbar, jag vill ha frihet!

chrippaz
Member
Medlem
Forum Posts: 3518
594545
April 11, 2004 - 7:39 pm
sp_Permalink sp_Print

Och vi vill slippa betala för andra delar av landet.
Trots att vi placerat massa statliga organ i andra delar av sverige än stockholm... För att skapa jobb på andra ställen så att de kan klara sig själva.

MrWeizel
Member
Medlem
Forum Posts: 4639
594556
April 11, 2004 - 7:56 pm
sp_Permalink sp_Print

chrippaz wrote: Och vi vill slippa betala för andra delar av landet.
Trots att vi placerat massa statliga organ i andra delar av sverige än stockholm... För att skapa jobb på andra ställen så att de kan klara sig själva.

Men snälla lilla du, vill NI slippa oss, som producerar HÄLFTEN av alla livsmedel i Sverige och vi är 1/9 av befolkningen, för att spara pengar? 😛

chrippaz
Member
Medlem
Forum Posts: 3518
594560
April 11, 2004 - 8:00 pm
sp_Permalink sp_Print

MrWeizel wrote: [quote=chrippaz]Och vi vill slippa betala för andra delar av landet.

Men snälla lilla du, vill NI slippa oss, som producerar HÄLFTEN av alla livsmedel i Sverige och vi är 1/9 av befolkningen, för att spara pengar? 😛

Importera ifrån öststater, så hjälper vi dem att komma igång med sin produktion 🙂

Nej jag vill inte slippa er bara slippa betala för er.

Blekingen
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 592
594566
April 11, 2004 - 8:06 pm
sp_Permalink sp_Print

Timmy wrote: Varför får aldrig jag någon tjej???!! cry

Jag vet hur det känns, men mitt enda tips är att du inte skall tänka på det helt enkelt.
Skaffa inte en tjej för att du "måste" skaffa dig en, skaffa dig en för att du hittat en du verkligen vill "skaffa".

Över till topic nu (gäller er skånediskussion också :)).

Jag vill veta vad meningen med livet är. Den har man grubblat på många nätter, utan något rimligt svar.
Om någon vet svaret, säg det gärna...

MrWeizel
Member
Medlem
Forum Posts: 4639
594570
April 11, 2004 - 8:09 pm
sp_Permalink sp_Print

chrippaz wrote: Importera ifrån öststater, så hjälper vi dem att komma igång med sin produktion 🙂

Nej jag vill inte slippa er bara slippa betala för er.

Du verkar förknippa Skåne med Norrländska glesbygden, hit ner kommer bara pengarna för all mat vi producerar till er Stockholmsjävlar, Sthlm är för fasen den del av landet som klarat sig sämst om det varit självständigt :wide:

Enough said

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 486
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL