February 12, 2003
200 miljoner är för lite, det räcker ju knappt till en båt 😀
4 miljarder så är jag nöjd!
Sen skulle jag vilja ha värsta bruden som är perfekt skulpterad både till det yttre och inre!
2 underbara östa barn, 1 kille å en tjej!
Lite lagom stor villa i halmstad (2400kvm boyta) med biosalong, gym, master bedrom som är lika stort som vårat nuvarande hus (200kvm)!
Ett antal bilar av känt fabrikat, maserati, porsche, ferrari, aston martin, koenigsegg, merces mm!
Finns oändligt massa saker jag skulle vilja ha 😀
July 27, 2002
Jag skulle inte vilja ha mer, då blir man bara mupp och köper båtar för typ 10 miljarder. 😉
100k i månaden vill jag ha, för det ska jag leva på.
Resten ska ligga säkert och användas när man köper hus och sådant. Sen är det iofs ränta på de stålarna också.
Thats how i want it 😀
May 17, 2002
Elias667 wrote: [quote=Krqagyzzz]vad skulle du ha 200 mille till plus 100k i månaden? med tanke på om du gjorde slut på 3 miljoner om året så skulle du ändå ha pengar kvar när du dör...
Man rättar munnen efter matsäcken... desto mer pengar man har desto mer gör man av med.
sant.. när man levde på studiebidraget i gymnasiet var man ständig pank men man överlevde.. sedan när man började jobba så fick man en hel massa pengar men var fortafarande ständigt pank men överlevde..
February 12, 2003
Ojdå....glömde nämna att jag skulle ha typ 10 gästrum som är fritt att distruberas av NH:are och polare, i bottenvåningen ska det också finnas ett datorrum med 20st Alienware datorer som är maxutrustade 😀
Skulle också ge bort pengar till lite folk på måfå.....typ slänga en bunt 1000 lappar till lite random folk nere på stan 😀
July 27, 2002
x-per wrote: Ojdå....glömde nämna att jag skulle ha typ 10 gästrum som är fritt att distruberas av NH:are och polare, i bottenvåningen ska det också finnas ett datorrum med 20st Alienware datorer som är maxutrustade 😀
Skulle också ge bort pengar till lite folk på måfå.....typ slänga en bunt 1000 lappar till lite random folk nere på stan 😀
Du överdriver bara, du är inte rolig! 😀
Enda "dyra" jag skulle köpt var en stor villa för kanske 10-20 milj, skulle såklart inreda med dyra prylar osv.
En BMW m5 som bruksbil och en corvette som sommarbil. Sen skulle jag gett bort mycket också, det är roligt 🙂
July 27, 2002
CasO wrote: det är bara idioter som önskar sig pengar 🙂
finns viktigare saker i livet, tex våra barns säkerhet och hälsa.... även vår hälsa är viktigare än allt pengar i världen...
vad är 10000000000000 kronor värt ifall du sitter och andas genom en respirator???
Nu är vi ganska friska här så. 🙂
Visst är det sant vad du säger. Men bara för man får pengar så ökas ju inte riskerna för massa sådana saker.
Om man haft pengar minskas det antagligen istället, man har råd med egna läkare, och göra privata kontroller ibland. Osv.
Men visst kan saker hända ändå, men det skulle ändå hänt typ. :bgrin:
May 17, 2002
CasO wrote: det är bara idioter som önskar sig pengar 🙂
finns viktigare saker i livet, tex våra barns säkerhet och hälsa.... även vår hälsa är viktigare än allt pengar i världen...
vad är 10000000000000 kronor värt ifall du sitter och andas genom en respirator???
ungefär 10*10^12
May 17, 2002
Gueno wrote:
Det enda jag vill ha är en tjej. :bgrin:
Så sant...
keffing wrote: jag skulle också vilja ha en massa pengar, o sen skulle jag köpa nh o döpa om det till nordichardcore och ha nakenbilder på mig här...
Det värsta är att NH kanske skulle få mer användare....
October 25, 2003
x-per wrote: 200 miljoner är för lite, det räcker ju knappt till en båt 😀
4 miljarder så är jag nöjd!
Sen skulle jag vilja ha värsta bruden som är perfekt skulpterad både till det yttre och inre!
2 underbara östa barn, 1 kille å en tjej!
Lite lagom stor villa i halmstad (2400kvm boyta) med biosalong, gym, master bedrom som är lika stort som vårat nuvarande hus (200kvm)!
Ett antal bilar av känt fabrikat, maserati, porsche, ferrari, aston martin, koenigsegg, merces mm!Finns oändligt massa saker jag skulle vilja ha 😀
Ojdå....glömde nämna att jag skulle ha typ 10 gästrum som är fritt att distruberas av NH:are och polare, i bottenvåningen ska det också finnas ett datorrum med 20st Alienware datorer som är maxutrustade
Skulle också ge bort pengar till lite folk på måfå.....typ slänga en bunt 1000 lappar till lite random folk nere på stan
Så ska det låta!!!
Nu ska vi bara ändra lite:
Huset ska vara ett höghus och ett vanligt hus, höghuset i sthlms innerstad, typ lika stort som hilton.
Sedan vill jag ha ett "vanligt" hus här i gävle, på runt en 1000 kvadrat + källare med en massa roliga gångar i, så vi säger 3000 kvadrat med källare.
Där ska det som sagt ligga gästrum där man kan ta hem NHare, och alla ska ha egen ingång.
Sedan ska jag ha en crossbana på gården, och en inomhusskejtpark i vardagsrummet (300 kvadrat).
Och i ett ljudisolerat rum VÄRLDENS VÄRSTA JÄVLA HEMMABIO.
Bioduk och projektor (med ungefär 500 platser så man får in lite polare) och en FET fotölj i mitten på en platå med plats för MIIG och min rika gotiska brud, och ljud för sisådär en två-tre miljoner.
Vi ska självklart även ha ett privat garage på en 6-7 hundra kvadrat där jag kan ställa bilarna/hojjarna jag köper (alla bilar ska ha diplomatskyltar så jag slipper bry mig om baggateller som fartbegränsningar) .
Ett privat concorde, jag skiter i om de är tagna ur trafik, är även sjävlklart, alltid fulltankad och redo att ta mig var jag vill.
Lite status i kändisvärlden skulle inte heller skada, fast bara så mycket att man kan gå på stan och bli igenkänd lite grann.
Skateboardproffs får duga.
Sedan skulle jag köpa elmia och göra så att DH är gratis för alla NHare med över 1000 inlägg och dubbelt så dyrt för SweCare.
En filmstudio skulle också sitta fint, så vi slänger med en sådan också.
Well, det var allt jag kommer på för tillfället.
Kanske Editar till lite mer sedan.
5 Guest(s)