October 22, 2002
chippen wrote: [quote=BelGarath]Lasse Lindroth - Militanta Veganer.mp3
Lyssna pĂ„ den ni đ sĂ„ j**la nĂ€ra sanningen man kan komma
den Àr usel...riktigt trÄkig Àr han ocksÄ
Tycker han har gjort ganska mycket bra saker. Roligt enligt mig.
Sen sÄ Àr han död. Omkom i en trafikolycka.
October 22, 2002
Elias667 wrote: [quote=fisken] Har du NĂ GONSIN varit inne i en modern anlĂ€ggning för djuruppfödning? Tror du att din sallad Ă€r nyttigt odlad? Ăr vĂ€l MINST lika tortyraktigt att ha en liten söt salladsplanta i kruka i ett vĂ€xthus som Ă€r instĂ€llt sĂ„ att det gĂ„r 3-4 dygnscykler pĂ„ ett vanligt dygn för att den stackars salladen ska vĂ€xa snabbt. Sen sĂ„ skulle vĂ„ran Ă€lgstam bli tokstor om vi inte sköt av den Ă„rligen eftersom Ă€lgen inte har nĂ„got rovdjur i sverige som kan ta en Ă€ld och Ă€ta upp, möjligen skulle 1 stor vargflock kunna plocka ner ett fĂ„tal Ă€lgar.
HAHAHA!!! Faen va jag garvade nĂ€r jag lĂ€ste det dĂ€r đ
Antar att det var ett skÀmt? Eller jÀmför du verkligen djurplÄgeri med "plantplÄgeri"? Det skulle faen vara Ànnu roligare :bok:
Klart att det Ă€r synd om salladen. Dom har ocksĂ„ kĂ€nslor. đ
April 10, 2003
chippen wrote: [quote=Tyrfing]TillrÀkligt med egonomiska resurser för att klara mig.
En egen ö dÀr jag deklarerar mitt eget land och skappa mina egna lagar.
Införskaffa mig pÄ kÀrnvapen och anspella pÄ att jag var tillrÀkligt psykopatisk för att anvÀnda dom (vilket jag sÀkert skulle va.) sÄ man blir av med gnÀll och försök av ovÀlkomande inlÀgg frÄn frÀmande makter som alltid mÄste lÀgga sig i.
Ett eget flygbolag.
En gÄng om Äret skappa vÀrdens största Metal Festival med fri resa och Sprit :bgrin: sÄ att ingen Metal skalle skulle kunna gnÀll att det kostar för mycket pengar dÄ det Ànda som skulle kosta var mat och tÀlt (samt ledighet.)
Leva för evigt i min fysiska top eller tills jag vÀljer och dö.Eller om inte den önskan funkar att utrota mÀnnskligheten.
Jag tar tillbaka min önskning föresten... min önskning blir att din första önskning inte gÄr i uppfyllelse
Varför dĂ€nna omvĂ€ndning đ
October 26, 2002
Tyrfing wrote: [quote=chippen][quote=Tyrfing]TillrÀkligt med egonomiska resurser för att klara mig.
Införskaffa mig pÄ kÀrnvapen och anspella pÄ att jag var tillrÀkligt psykopatisk för att anvÀnda dom (vilket jag sÀkert skulle va.) sÄ man blir av med gnÀll och försök av ovÀlkomande inlÀgg frÄn frÀmande makter som alltid mÄste lÀgga sig i.
Ett eget flygbolag.
En gÄng om Äret skappa vÀrdens största Metal Festival med fri resa och Sprit :bgrin: sÄ att ingen Metal skalle skulle kunna gnÀll att det kostar för mycket pengar dÄ det Ànda som skulle kosta var mat och tÀlt (samt ledighet.)
Leva för evigt i min fysiska top eller tills jag vÀljer och dö.Eller om inte den önskan funkar att utrota mÀnnskligheten.
Jag tar tillbaka min önskning föresten... min önskning blir att din första önskning inte gÄr i uppfyllelse
att ha en psykopat pÄ en egen ö med en massa kÀrnvapen och möjligheten till att göra nÀstan vad som hÀlst och ALLA vÀrldens metal mÀnniskor som vallfÀrdar till ett stÀlle en gÄng om Äret... det Àr ingen vÀrld jag vill leva i tyvÀrr :bgrin:
April 10, 2003
chippen wrote: [quote=Tyrfing][quote=chippen][quote=Tyrfing]TillrÀkligt med egonomiska resurser för att klara mig.
Ett eget flygbolag.
att ha en psykopat pÄ en egen ö med en massa kÀrnvapen och möjligheten till att göra nÀstan vad som hÀlst och ALLA vÀrldens metal mÀnniskor som vallfÀrdar till ett stÀlle en gÄng om Äret... det Àr ingen vÀrld jag vill leva i tyvÀrr :bgrin:
Bah din mes đ
5 Guest(s)