February 12, 2002
Spinnjonte wrote:
Hur har du kollat att den går 230?
För det första har man alltid rätt att överdriva lite om man är man, för jag vet mycket väl att mätaren inte visar korrekt. (till 270) men visar mätaren 230 så borde det vara över 200 iaf utan tvekan.
För övrigt, har jag också kört motorcykel, allt från 125 till 900 och ja känner mig betydligt vekare på mc än på skoter. Men som sagt beror ju från person till person antar jag. 🙂
March 11, 2003
whak wrote: Kråkan, NH = geek's.
Du kan ju inte på fullaste allvar lita på dom som säger Honda? Vad vet dom om motorcyklar? Dom ser ju knappt skillnad på en moppe och en mc. Lita på mig, skaffa en Yamaha.
Hur många motorcyklar har du haft, i.o.m. att du vet så mycket om dem?
March 11, 2003
whak wrote: [quote=denstore] Hur många motorcyklar har du haft, i.o.m. att du vet så mycket om dem?
Nu går du lite väl offtopic.
Jag menar iom att du dömmer ut Honda rätt upp och ner.
Jag har haft tunga motorcyklar av båda märkena, och utan tvekan håller Honda högre kvalité. Så om du inte har någon erfarehet, så är väl din åsikt rätt lite värd?
Till Kråkan:
CBR600 är nice, då den är en fin allroundcykel. Den funkar rätt bra till det mesta. Dock så hade jag hellre köpt en VFR, då det är en bättre cykel till det mesta.
March 11, 2003
Cezar wrote: Det är mer kvalitê i Yamahas crosscyklar iaf.
Jag vet inte hur det är med tyngre cyklar...
Yamaha har alltid varit bäst när det kommer till offar. De är egentligen bra på det mesta, men har ibland jäkligt fula lösningar, och lite rackig finish på plastdetaljer och liknande. Min åsikt i alla fall.
February 12, 2002
Panik! Skrev fel cykel.. Så vaken var jag när jag började på det här ämnet...
Ska ju vara en Yamaha yzf Thundercat
En sånn ... ----> http://www.blocket.se/view/595.....038;city=0
February 12, 2003
Cezar wrote: Det är mer kvalitê i Yamahas crosscyklar iaf.
Jag vet inte hur det är med tyngre cyklar...
Själv tycker jag precis tvärsom, Honda har t.ex. alu-ramar och är allmänt kickass vad gäller crossar, Yamaha är inte alls lika mysiga, i min mening. 🙂
Men Kråkan: CBR, säger jag.
2 Guest(s)