Nja, det sista vore väl att fråga nån annan vad dom tycker att jag ska köpa för bil?? I såna fall har man nog ingen större önskan att köpa bil öht, iofs ifall det är nån "brat" då förståss.
Jag skulle antagligen inte ens kika på nån "supercar", snarare inhandla nån skabbig glidare från slutet -50, början -60, eller en Mercury -47-50. + massa attiraljer till den och bygga mej ett rejält garage och en egen "supercar", då i form av grym customlimpa..
*Edit*
Typ sån här:
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 11, 2002
Tämligen säker det skulle bli en Mitsubishi Evo som bruksbil och sen en Aston Martin DB9 att leka med för mig om jag hade råd.
Beror på vad man menar med superbil också 🙂 Även om jag hade 100 miljoner tror jag inte jag hade lagt 5-10 milj på en bil (t.ex. Zonda F eller liknande) när du kan köpa en bil för 1 miljon eller mindre som går nääääääästan lika snabbt.
Iofs beror ju på hur mycket man vet om bilar också.. Är man inte väldigt intresserad men ändå vill lägga 5 milj på en bil (eh?!) så är det väl bra att fråga någon som vet bättre antar jag..
January 6, 2006
Om jag hadde vunnit löjligt mycket pengar och fortfarande bo kvar i Sverige hade jag blivit jälvigt sur att hälften av mina pengar går till några jävla arslen som lever på bidrag.
Bortsett från det hade jag gjort allt för att inte hamna i media, jag vill vara rik men fan heller att jag vill ha media efter mig. Media ska hålla sig till nyheter inte skvaller.
November 27, 2003
Tocky wrote: Om jag hadde vunnit löjligt mycket pengar och fortfarande bo kvar i Sverige hade jag blivit jälvigt sur att hälften av mina pengar går till några j**la arslen som lever på bidrag.
Håll dig till saken. Helt onödigt att dra upp en massa politik i en tråd som handlar om något helt annat.
För övrigt skulle jag vilja ha en äkta plåtcab från slutet av 50-talet.
[Image Can Not Be Found]
Fast fräshare då och sen komplettera med någon HEMI-pumpad sak, en Cuda kanske?
[Image Can Not Be Found]
//Andreas
January 18, 2003
En sådan skulle jag köpa
[Image Can Not Be Found]
Delph1 wrote: [quote=Tocky]Om jag hadde vunnit löjligt mycket pengar och fortfarande bo kvar i Sverige hade jag blivit jälvigt sur att hälften av mina pengar går till några j**la arslen som lever på bidrag.
Håll dig till saken. Helt onödigt att dra upp en massa politik i en tråd som handlar om något helt annat.
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
//Andreas
Utan att ta i för mycket så blir jag glad och hyser gott hopp om kommande generationer när jag ser sånt där..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 27, 2003
ilg@dd wrote: [quote=Delph1][quote=Tocky]Om jag hadde vunnit löjligt mycket pengar och fortfarande bo kvar i Sverige hade jag blivit jälvigt sur att hälften av mina pengar går till några j**la arslen som lever på bidrag.
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
//Andreas
Utan att ta i för mycket så blir jag glad och hyser gott hopp om kommande generationer när jag ser sånt där..
Jag hade bra föräldrar 😉
//Andreas
1 Guest(s)