December 31, 2001
ocz wrote: 40 cm exakt... Faktist ganska tunn 🙂
edit: 41.5 faktist... 🙄
edit2: Death on Wings, hur fan kan du eftersträva att få stora vader? Ganska jobbigt typ 😛 Tänk hur feta vader jag kommer ha när jag är fullvuxen 😛 :-s
För att kroppen ser fel byggd ut om du inte lägger på vaderna samtidigt som du tar låren.
December 15, 2002
azN- wrote: [quote=PolarIce]45cm.
Edit: 48cm på höger, hur fan hänger det här ihop?! 😕 🙂
Spelat fotboll o högerfotad?
ähh spelar väll ingen roll vilken fot han skjuter med 😉 Snarare så att när du spänner vristen så slappnar ju vaden av...
Kanske är det så att du alltid startar med det högra benet? Alltså när du ska göra ett ryck, du skjuter ifrån med det högra...
July 4, 2003
37.5 cm
Spelat Handboll nu i 4 år, och innan dess så har jag cyklat bara som tidsfördriv hela min uppväxt plus att jag alltid gått på någon sport typ, Tennis, Fotboll.
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
June 5, 2004
Extatic wrote: [quote=azN-][quote=PolarIce]45cm.
Edit: 48cm på höger, hur fan hänger det här ihop?! 😕 🙂
Spelat fotboll o högerfotad?
ähh spelar väll ingen roll vilken fot han skjuter med 😉 Snarare så att när du spänner vristen så slappnar ju vaden av...
Kanske är det så att du alltid startar med det högra benet? Alltså när du ska göra ett ryck, du skjuter ifrån med det högra...
Testa själv att svinga med benet då,när du har det i högsta läget frammåt är vaden ganska späng ja...
January 28, 2003
ocz wrote: 40 cm exakt... Faktist ganska tunn 🙂
edit: 41.5 faktist... 🙄
edit2: Death on Wings, hur fan kan du eftersträva att få stora vader? Ganska jobbigt typ 😛 Tänk hur feta vader jag kommer ha när jag är fullvuxen 😛 :-s
Ja, dina vader lär ju växa i 15 år till, minst.
Men ett tips när du använder linjalen: Sätt nollan där du börjar mäta, och titta sedan vad där står på linjalen när du har mätt runt och är på samma ställe igen. Du skall alltså inte sätta 50cm-markeringen där du börjar mäta, och sedan ta det värdet som det är kvar på linjalen. [-X
May 17, 2002
Arny wrote: [quote=Krqagyzzz]Är det bara jag som läser ordet vader som Vader i namnet "Darth Vader"? Jag gör det hela tiden och det är rätt störande!
Hjälp mig bullen, är jag onormal?
Förväntade du dig ett seriöst svar på det där?
allt är relativt, fast jag måste understryka att jag faktiskt läser vader som det skall göra, dvs som vader i "Darth Vader".
1 Guest(s)