February 12, 2003
LorD_Kvadd wrote: Tycker du kan välja en låt eller så kan vi välja valfri och så ska vi sjunga den och den som bara låter sjukast eller vad du nu än tycker vinner 😀
har alltid velat ha en anledning till att skråla i mikrofonen 😀
Min mikrofon låter phukked-up hur jag än gör, så sjukast skulle mitt bidrag vara, guaranteed.
September 28, 2003
BelGarath wrote: Förlåt att jag var negativ Keffing 🙂
Jag har en idé nu..Ge den till den som lägger upp en bild på sig själv med roligast Pose eller min 😛
kan tyvärr inte deltaga skall iväg nu
du får inte deltaga isåfall du skulle ju vinna :cy:
😛
AMD_RULEZ wrote: [quote=Callister]Den som kan göra en imatation av Skiroy när han sitter och headbangar till låten "I GOT THE POWER".. :bgrin: :bgrin:
And we have a winner!
Nej, nu har jag det. Den som ser ut som mig...:bgrin:
då har jag redan vunnit kommer du inte ihåg min smiley? 😛
February 12, 2003
AMD_RULEZ wrote: [quote=Callister]Den som kan göra en imatation av Skiroy när han sitter och headbangar till låten "I GOT THE POWER".. :bgrin: :bgrin:
And we have a winner!
Nej, nu har jag det. Den som ser ut som mig...:bgrin:
då har jag redan vunnit kommer du inte ihåg min smiley? 😛
Ach, det var lågt...:) Syftade iofs mest på riktiga bilder, inte smileys...
"Keffings AMD_RULEZ-lookalike-tävling-vinn-en-multimeter" 😉
February 3, 2003
AMD_RULEZ wrote: [quote=LorD_Kvadd]Tycker du kan välja en låt eller så kan vi välja valfri och så ska vi sjunga den och den som bara låter sjukast eller vad du nu än tycker vinner 😀
Min mikrofon låter phukked-up hur jag än gör, så sjukast skulle mitt bidrag vara, guaranteed.
ahhahahaha det är inte som du sjunger kasst då? 😛
jag vet att det inte är min mic eller dator. Jag sjunger kasst som fan 😀
February 12, 2003
LorD_Kvadd wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=LorD_Kvadd]Tycker du kan välja en låt eller så kan vi välja valfri och så ska vi sjunga den och den som bara låter sjukast eller vad du nu än tycker vinner 😀
Jag har en mic från '98 (väldigt smal sak, världens sämsta ljud ifall man inte viskar), och jag kan iofs inte sjunga heller, men vi kan väl köra "Get To The Gone" med Static-X allihopa och kolla vem som sjunger bäst...;)
February 3, 2003
AMD_RULEZ wrote: [quote=LorD_Kvadd][quote=AMD_RULEZ][quote=LorD_Kvadd]Tycker du kan välja en låt eller så kan vi välja valfri och så ska vi sjunga den och den som bara låter sjukast eller vad du nu än tycker vinner 😀
Jag har en mic från '98 (väldigt smal sak, världens sämsta ljud ifall man inte viskar), och jag kan iofs inte sjunga heller, men vi kan väl köra "Get To The Gone" med Static-X allihopa och kolla vem som sjunger bäst...;)
haha har inte hört static-x. bara hört talas om dom 😛 får kolla.. eller så kan alla sjunga Beatles - Yellow submarine 😛
February 12, 2003
LorD_Kvadd wrote: haha har inte hört static-x. bara hört talas om dom 😛 får kolla.. eller så kan alla sjunga Beatles - Yellow submarine 😛
ultimat sjung låt 😛
Static-X är den ultimata partyrocken, har jag kommit fram till... De blandar ihop (få) discosamplingar och kör metal. Evil disco hette deras egna lilla genre...:)
Det låter ballt iaf, tycker slipknot bleknar lite vid sidan av.
August 16, 2002
hmmm svårt val här...
tycker att det skulle vara roligt att höra folk här på NH sjunga nån låt, så vi kör på det...
Krqagyzzz wrote:
En annan bättre tävling är den som kan göra den roligaste låten, dvs komponera musik, skriva och sjunga in en rolig text...
LorD_Kvadd wrote: Tycker du kan välja en låt eller så kan vi välja valfri och så ska vi sjunga den och den som bara låter sjukast eller vad du nu än tycker vinner 😀
även fast Krqagyzzz skrev en liknande först så skulle det bli för omfattaden att skriva en hel låt själv... så LorD_Kvadd blir vår första vinnare! dock så tycker jag att Krqagyzzz hade en sån liknande att jag ger honom ett minipris... alltså en 3:e till 5:e plats...
REGLER:
Sången ska vara mellan 10 sekunder o upp till hur långt ni nu vill... Ni får ha musik på i bakgrunden om ni vill, men det är inget måste... Låten som ni ska sjunga ska vara en Backstreet Boys eller West Life låt, ni får välja vilken ni vill... inga egna tolkningar dock, utan man ska höra att det är orginallåten!
Tävlingen pågår tills söndag kväll... ni lägger upp sången på valfri webbspejs, och sedan PMar ni adressen så lägger jag den i första inlägget... sen på söndag när det sista bidraget kommer in så lägger jag upp en omröstning och alla får rösta vem som ska vinna!
Låt bästa (sämsta?) låten vinna!
February 12, 2003
LorD_Kvadd wrote: [quote=AMD_RULEZ]Lord_kvadd kom precis på att han skulle överlåta priset till mig, jag kommer till spånga stn på måndag och hämtar...:)
så fan heller 😛 är i grovt behov av en just nu! Det är inte lätt med voltmoddar utan ska jag säga! 😛
Äh... Du kan väl få den då...:P
February 3, 2003
AMD_RULEZ wrote: [quote=LorD_Kvadd][quote=AMD_RULEZ]Lord_kvadd kom precis på att han skulle överlåta priset till mig, jag kommer till spånga stn på måndag och hämtar...:)
så fan heller 😛 är i grovt behov av en just nu! Det är inte lätt med voltmoddar utan ska jag säga! 😛
Äh... Du kan väl få den då...:P
Ah vad gulligt av dig 😛
Nog med offtopic nu 😀 Folk.. SJUNG 😀
3 Guest(s)