August 16, 2002
Dimension Zero wrote: En fråga...är det ok om jag + andra sjunger med....satt nämligen med några polare o lajja med en gammal mic som jag hitta...och sjöng in massa "covers"....
Som sagt...räknas det...eller måste det bara vara jag? 😮
kan vara du o flera om du vill... men isåfall så får du dela på vinsten ifall du vinner... säger vi
February 17, 2004
keffing wrote: [quote=Dimension Zero]En fråga...är det ok om jag + andra sjunger med....satt nämligen med några polare o lajja med en gammal mic som jag hitta...och sjöng in massa "covers"....
Som sagt...räknas det...eller måste det bara vara jag? 😮
kan vara du o flera om du vill... men isåfall så får du dela på vinsten ifall du vinner... säger vi
Ok, va bra! 😀 😀
August 16, 2002
Krqagyzzz wrote: Jobbar på ett bidrag nu, lägger upp det efter Robinson.
btw, vad innebär 3-5:e platsen jag hamnade på Keffing?
jag tyckte att den grejjen som du kom på var så lik den som lord_kvadd skrev, så jag gav dig ett minipris... alltså en av varje sån där dremmelgrej... alltså diamankapblad, slipstift, polergrejjer och en polergegga... om du inte har dremel så går dom btw att ha på en borr... eller aa kanske inte kapbladen för dom gillar höga rpm men dom andra
May 17, 2002
keffing wrote: [quote=Krqagyzzz]Jobbar på ett bidrag nu, lägger upp det efter Robinson.
btw, vad innebär 3-5:e platsen jag hamnade på Keffing?
jag tyckte att den grejjen som du kom på var så lik den som lord_kvadd skrev, så jag gav dig ett minipris... alltså en av varje sån där dremmelgrej... alltså diamankapblad, slipstift, polergrejjer och en polergegga... om du inte har dremel så går dom btw att ha på en borr... eller aa kanske inte kapbladen för dom gillar höga rpm men dom andra
jag har en dremmel, så det låter ql. tack :worshipp:
March 30, 2003
AMD_RULEZ wrote: Ach, har inte fått fart på mig själv än... Men ikväll ska det fan av, kommer förmodligen med bidrag imorrn kväll, nån gång, OM jag får tummen ur röven.
En annan har ju redan fått tummen ur röven 😛
February 12, 2003
Urax wrote: [quote=AMD_RULEZ]Ach, har inte fått fart på mig själv än... Men ikväll ska det fan av, kommer förmodligen med bidrag imorrn kväll, nån gång, OM jag får tummen ur röven.
http://quarzi.mine.nu/Start/Upload/theworldismine.mp3
Förväntar du dig att jag ska lyssna? Nej, sitter på 56K...;)
Fick iofs dispens av el keffing himself att köra nåt annat än bsb/westlife... Så mitt bidrag kommer det svänga om...:)
March 30, 2003
AMD_RULEZ wrote: [quote=Urax][quote=AMD_RULEZ]Ach, har inte fått fart på mig själv än... Men ikväll ska det fan av, kommer förmodligen med bidrag imorrn kväll, nån gång, OM jag får tummen ur röven.
Fick iofs dispens av el keffing himself att köra nåt annat än bsb/westlife... Så mitt bidrag kommer det svänga om...:)
Ville snarare visa min överägenhet.
Blir det barbados eller arvingarna eller? 🙄
February 12, 2003
Urax wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=Urax][quote=AMD_RULEZ]Ach, har inte fått fart på mig själv än... Men ikväll ska det fan av, kommer förmodligen med bidrag imorrn kväll, nån gång, OM jag får tummen ur röven.
Ville snarare visa min överägenhet.
Blir det barbados eller arvingarna eller? 🙄
Nej, Vikingarna, goddamit! Misstror du mig? :wide:
2 Guest(s)