November 10, 2002
Var och gjorde det i torsdags. Fy så hemsk det var när man skulle ta bort allt grejjs som dem lindat runt etc. Blodigt och jobbigt...
Det skaver & kliar, är lite drygt att gå ibland oxå. Beror på va man har för kläder på sig 🙂
Dem 4 första dagarna så ska "den" vara fäst uppåt mot magen så att den inte svullnar.. pga blod som rinner ner.
Får se hur detta går, ungefär 3 veckor kvar till man kan göra flickvännen glad igen då... 😛
Ingen mer än mig som gjort detta då?
April 10, 2001
DarkStormZ wrote: frivilligt typ... blir juh bättre om man ser till hygien. Så får man hoppas att det blir skönare i sängen oxå 😉
Förstår inte heller varför man gör det pga religion, hel sjukt..
Var väl lite medicinskt oxå tror jag. Enligt mig iaf..
Well aprilskämt eller inte, detta är ett högst privat ställningstagande, där det alltid kommer att tvistas om för och emot.
Men redan nu kan vi sålla bort hygienfrågan, den var aktuell många många år tillbax i tiden när vi inte hadde den hygienskötsel vi har idag, tvättar du dig normalt så blir det varken mer eller mindre ohygieniskt "där" för att man tagit bort skinnet.
Har man ett medicinskt syfte, som de flesta haft som jag känner som gjort det då är det fullt förståeligt, typ om skinnet är för trångt osv.
Räkna dock med att investera en del stålar i handkräm eller liknande när du skall köra skinhiss.
November 10, 2002
Peter@20ghz wrote: [quote=DarkStormZ]frivilligt typ... blir juh bättre om man ser till hygien. Så får man hoppas att det blir skönare i sängen oxå 😉
Förstår inte heller varför man gör det pga religion, hel sjukt..
Var väl lite medicinskt oxå tror jag. Enligt mig iaf..
Well aprilskämt eller inte, detta är ett högst privat ställningstagande, där det alltid kommer att tvistas om för och emot.
Men redan nu kan vi sålla bort hygienfrågan, den var aktuell många många år tillbax i tiden när vi inte hadde den hygienskötsel vi har idag, tvättar du dig normalt så blir det varken mer eller mindre ohygieniskt "där" för att man tagit bort skinnet.
Har man ett medicinskt syfte, som de flesta haft som jag känner som gjort det då är det fullt förståeligt, typ om skinnet är för trångt osv.
Räkna dock med att investera en del stålar i handkräm eller liknande när du skall köra skinhiss.
hehe inte haft några tankar på skinhiss ännu faktiskt. Iofs så har vi pojkar våra behov så. Men just nu är det bara så himla irriterande.. *suckar* Det skaver och jävlas...
Det var som sagt medicinskt oxå, precis d du pratade om. Men dem på sjukhuset ansåg att d inte var några problem. Men som sagt, jag vet nog bäst själv hur det kändes 😛
Mind wrote: jag beklagar sorgen.
Känner lite förlust känslor, men jag kan juh inte direkt säga att jag saknar det "överflödiga"
November 25, 2002
November 25, 2002
November 8, 2002
Jag hoppas innerligt detta är ett dåligt aprilskämt, för inte är du väl så korkad att du går och skär i din käraste ägodel helt frivilligt (får vi hoppas). Skönare i sängen? Nej det får man inte. Ska du inte passa på att skära av dig ögonlocken så du ser bättre? Eller skär av dig öronen så hör du kanske lite bättre?
Men visst, jag har inget att göra med ditt privatliv.
June 17, 2001
De e väl inget fel med kirugiska ingrepp på dicken och framför allt inget att skämta om...
Jag fick förminska min med 6 cm för när jag fick stånd så svimmade jag pga dåligt blodflöde och lågt blodtryck.
Tråkigt läge när man körde bil och fick syn på ZeNNaN...
[Image Can Not Be Found]
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
November 10, 2002
chrippaz wrote: [quote=DarkStormZ][quote=Starscream]varför gjorde du det? bara för hygien? jag menar, sånt sköter man ju ändå
Medicinskt typ... Enligt mig iaf, men d tyckte inte läkarna..
Gjorde du det av medicinska själ? Vad menar du iså fall med det?
för trång förhud t.ex 😛
October 14, 2002
[NH wrote: WIGGER]De e väl inget fel med kirugiska ingrepp på dicken och framför allt inget att skämta om...
Jag fick förminska min med 6 cm för när jag fick stånd så svimmade jag pga dåligt blodflöde och lågt blodtryck.
Tråkigt läge när man körde bil och fick syn på ZeNNaN...[Image Can Not Be Found]
'
eeehhh lool säg att du skämtar
1 Guest(s)