February 21, 2003
[NH wrote: WIGGER]De e väl inget fel med kirugiska ingrepp på dicken och framför allt inget att skämta om...
Jag fick förminska min med 6 cm för när jag fick stånd så svimmade jag pga dåligt blodflöde och lågt blodtryck.
Tråkigt läge när man körde bil och fick syn på ZeNNaN...*bild*
Så då betyder det att du bara har 2 cm kvar
January 4, 2001
Ogrebeast wrote: [quote=[NH] WIGGER]De e väl inget fel med kirugiska ingrepp på dicken och framför allt inget att skämta om...
Jag fick förminska min med 6 cm för när jag fick stånd så svimmade jag pga dåligt blodflöde och lågt blodtryck.
hahaha...
skratta som fan när jag såg wiggers inlägg... men när jag såg ditt bröt jag ihop.. 🙂
Wigger VS Ogrebeast
1-0 till Ogrebeast
November 4, 2001
Mind wrote: hmm jag gissar på bmw
dom har en förmåga att ligga bland tussilagona (hur fan stavar man det ?)
bilden är lite mörk, men jag gissar också på bmw. Det ser ut som bmwdörrar och även profilen av fronten ser ut att tillhöra en bmw.
Mind, menar du att bmw gör dåliga bilar eller att det är många unga och fartglada ägare till bmwbilar?
April 20, 2002
Tycker mig se helt klart att det är en BMW.....men nu har vi ju kommit ifrån ämnet....=)
En liten sak....det var någon som undrade annat i en tråd innan idag där han frågade just om för trång förhud.
Jag kan alltså inte hitta den alls. Har den blivit raderad?!?
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
June 17, 2001
Ogrebeast wrote: [quote=[NH] WIGGER]De e väl inget fel med kirugiska ingrepp på dicken och framför allt inget att skämta om...
Där finns fortfarande så det räcker och blir över. Och det är fortfarande så att man blir blå i ansiktet vid åsyn av ZeNNaN men nu efter förkortningen så är det inte av dåligt blodflöde eller lågt blodtryck utan av kraften som slår en när man får resning.
Sen spekulerar man inte om andra killars penisar, det är ju kränkande och till viss del även ett påhopp!
Edit: Ja, det är (var) en BMW, en 535ia med överdrivet mycket mer hästar än orginal
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
Och överdrivet stressad till jobbet med en överdriven hastighet
Känns som att vi i NH Crew har sabbat denna topic eftersom vi är helt offtopic just nu 😕
Ok, tillbaka till kirugiska ingrepp på dicken...
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
February 21, 2003
[NH wrote: WIGGER]Där finns fortfarande så det räcker och blir över. Och det är fortfarande så att man blir blå i ansiktet vid åsyn av ZeNNaN men nu efter förkortningen så är det inte av dåligt blodflöde eller lågt blodtryck utan av kraften som slår en när man får resning.
Ja det är inte lätt att hålla balansen när 50g är rörelse
Jag har själv ett problem med min. Den skaver så mellan knäna när jag går
June 17, 2001
Ogrebeast wrote: [quote=[NH] WIGGER]Där finns fortfarande så det räcker och blir över. Och det är fortfarande så att man blir blå i ansiktet vid åsyn av ZeNNaN men nu efter förkortningen så är det inte av dåligt blodflöde eller lågt blodtryck utan av kraften som slår en när man får resning.
Du glömde ett K 😉
/FD. Crew ffs
February 21, 2003
[NH wrote: WIGGER][quote=Ogrebeast][quote=[NH] WIGGER]Där finns fortfarande så det räcker och blir över. Och det är fortfarande så att man blir blå i ansiktet vid åsyn av ZeNNaN men nu efter förkortningen så är det inte av dåligt blodflöde eller lågt blodtryck utan av kraften som slår en när man får resning.
Du glömde ett K 😉
1 Guest(s)