December 4, 2002
BubbleAng3L wrote: [quote=Xuestor][quote=mANgOO']grattis, själv åkte man ju dit för rattfylla för 2-3 veckor sen :bgrin: hade inget körkort å bli av med så snutarna blev lite sura 😀
Du skulle bara veta vad ja tycker om folk som kör rattfulla :burn: :burn: :burn:
samma här.. 👿
Kan bara hålla med på den här fronten, det är fan inte bara dig själv du försätter i fara utan hela din omgivning... :banghead: 👿 :gunsfire:
February 12, 2002
Vampis wrote: [quote=BubbleAng3L][quote=Xuestor][quote=mANgOO']grattis, själv åkte man ju dit för rattfylla för 2-3 veckor sen :bgrin: hade inget körkort å bli av med så snutarna blev lite sura 😀
Du skulle bara veta vad ja tycker om folk som kör rattfulla :burn: :burn: :burn:
samma här.. 👿
Kan bara hålla med på den här fronten, det är fan inte bara dig själv du försätter i fara utan hela din omgivning... :banghead: 👿 :gunsfire:
Måste ju visa min avsky jag med.. :bash:
March 20, 2003
mANgOO' wrote: grattis, själv åkte man ju dit för rattfylla för 2-3 veckor sen :bgrin: hade inget körkort å bli av med så snutarna blev lite sura 😀
Hur i hela helvetet kan du med att sitta o tycka att du är fräck för att du kört rattfull? Jag hoppas du inser hur patetisk och dum i huvudet du är..
Hoppas du blev av med lämpet och att du aldrig sätter dig bakom ratten när du är påverkad igen.....
(Ja, detta klassas som personangrepp)
February 12, 2003
Pim_ wrote: [quote=mANgOO']grattis, själv åkte man ju dit för rattfylla för 2-3 veckor sen :bgrin: hade inget körkort å bli av med så snutarna blev lite sura 😀
Hur i hela helvetet kan du med att sitta o tycka att du är fräck för att du kört rattfull? Jag hoppas du inser hur patetisk och dum i huvudet du är..
Hoppas du blev av med lämpet och att du aldrig sätter dig bakom ratten när du är påverkad igen.....
(Ja, detta klassas som personangrepp)
:worshipp: @ Pim_
May 17, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Vampis][quote=BubbleAng3L][quote=Xuestor][quote=mANgOO']grattis, själv åkte man ju dit för rattfylla för 2-3 veckor sen :bgrin: hade inget körkort å bli av med så snutarna blev lite sura 😀
samma här.. 👿
Vill ju inte vara sämre än de andra moralnissarna, så här följer min utskällning:
Din sabla idiot! Hoppas du inte får komma närmre än 25m från ett förarsäte så länge du lever. Må dina hopplös planer på att någonsin få ett körkort stranda här och nu! Jag hoppas att du åker in för styrfylla nästa gång du cyklar hem aspackad från krogen din lilla värdelösa idiot. Det var allt bra tur att Harry the haffer fick tag på dig innan du han köra ihjäl någon.
Må du brinna i på körskolan/fyllecellen tills grodor kan hoppa och gåsar kan flyga.
Det var allt från mig.
ha det så kul på bussen...
January 23, 2002
NH|Falcon wrote: [quote=DiDi]Grattis... Välkommen till en värld av kärringar som inte vet var blinkersen sitter
Vad fick du det ifrån ?
Det är långt från sanningen.
Snarare så att just kärringar kör väldigt passivt(ibland för passivt...) och använder alltid blinkers. Kör själv taxi och ser en j**la massa kul grejer...
Lite OT, kör du en Mazda när du kör Taxi?
Grattis Oxiswoofer
May 22, 2001
mANgOO' wrote: grattis, själv åkte man ju dit för rattfylla för 2-3 veckor sen :bgrin: hade inget körkort å bli av med så snutarna blev lite sura 😀
Krqagyzzz wrote:
Vill ju inte vara sämre än de andra moralnissarna, så här följer min utskällning:Din sabla idiot! Hoppas du inte får komma närmre än 25m från ett förarsäte så länge du lever. Må dina hopplös planer på att någonsin få ett körkort stranda här och nu! Jag hoppas att du åker in för styrfylla nästa gång du cyklar hem aspackad från krogen din lilla värdelösa idiot. Det var allt bra tur att Harry the haffer fick tag på dig innan du han köra ihjäl någon.
Må du brinna i på körskolan/fyllecellen tills grodor kan hoppa och gåsar kan flyga.Det var allt från mig.
ha det så kul på bussen...
Håller med, vad är du för en jädra idiot? Du borde nästan bli bannad från forumet så man slipper läsa dina konstiga inlägg. Synd att det inte blev fängelse för dig. var ju mer än att du körde rattfull, du körde utan att veta hur man ska köra, alltså du hade inte körkort. klassas som olovligt körning & ger rätt så fina böter.. in i buren med dig i 10 år så kanske du kommer på bättre insikt i vad du gjort. :arg: :arg: :arg: :arg: :arg: :arg: :arg: 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 :bash:
September 23, 2002
Steel wrote: [quote=NH|Falcon][quote=DiDi]Grattis... Välkommen till en värld av kärringar som inte vet var blinkersen sitter
Vad fick du det ifrån ?
Snarare så att just kärringar kör väldigt passivt(ibland för passivt...) och använder alltid blinkers. Kör själv taxi och ser en j**la massa kul grejer...
Grattis Oxiswoofer
Nej. 🙂 Kör Mazda privat.
Annars är det Mercedes som gäller nere på jobbet, i olika modeller...
January 23, 2002
NH|Falcon wrote: [quote=Steel][quote=NH|Falcon][quote=DiDi]Grattis... Välkommen till en värld av kärringar som inte vet var blinkersen sitter
Vad fick du det ifrån ?
Grattis Oxiswoofer
Nej. 🙂 Kör Mazda privat.
Annars är det Mercedes som gäller nere på jobbet, i olika modeller...
Var därför jag fråga, Mazda är ju inte direkt vanligaste bilen när det gäller taxi så tänkte att det hade varit skumt om du körde Mazda i jobbet. 🙂
March 27, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Vampis][quote=BubbleAng3L][quote=Xuestor][quote=mANgOO']grattis, själv åkte man ju dit för rattfylla för 2-3 veckor sen :bgrin: hade inget körkort å bli av med så snutarna blev lite sura 😀
samma här.. 👿
hela familjen broder duktig :bgrin:
3 Guest(s)