onödig tråd men..|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
onödig tråd men..
Vampis
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1344
sp_UserOfflineSmall Offline
576579
March 22, 2004 - 10:56 am
sp_Permalink sp_Print

BubbleAng3L wrote: [quote=Xuestor][quote=mANgOO']grattis, själv åkte man ju dit för rattfylla för 2-3 veckor sen :bgrin: hade inget körkort å bli av med så snutarna blev lite sura 😀 wink

Du skulle bara veta vad ja tycker om folk som kör rattfulla :burn: :burn: :burn:

samma här.. 👿

Kan bara hålla med på den här fronten, det är fan inte bara dig själv du försätter i fara utan hela din omgivning... :banghead: 👿 :gunsfire:

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
Forum Posts: 4679
576580
March 22, 2004 - 10:59 am
sp_Permalink sp_Print

Vampis wrote: [quote=BubbleAng3L][quote=Xuestor][quote=mANgOO']grattis, själv åkte man ju dit för rattfylla för 2-3 veckor sen :bgrin: hade inget körkort å bli av med så snutarna blev lite sura 😀 wink

Du skulle bara veta vad ja tycker om folk som kör rattfulla :burn: :burn: :burn:

samma här.. 👿

Kan bara hålla med på den här fronten, det är fan inte bara dig själv du försätter i fara utan hela din omgivning... :banghead: 👿 :gunsfire:

Måste ju visa min avsky jag med.. :bash:

pompougnac
Member
Medlem
Forum Posts: 3109
576629
March 22, 2004 - 12:54 pm
sp_Permalink sp_Print

Grattis vafan!

Längtar tills maj då jag förmodligen ska köra upp 😀

oxiswoofer
Member
Medlem
Forum Posts: 2101
576631
March 22, 2004 - 12:57 pm
sp_Permalink sp_Print

ahh..har varit ute o kört nu en timme! känns sååå underbart! men ändå konstigt...köra..ensammen..hehe! =)

Cyberhawk
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 881
576635
March 22, 2004 - 1:03 pm
sp_Permalink sp_Print

Grattis!

Själv körde man halkbanan idag, kul som fan. Uppkörningen kommer i april.

Pim_
Member
Medlem
Forum Posts: 3947
576642
March 22, 2004 - 1:15 pm
sp_Permalink sp_Print

mANgOO' wrote: grattis, själv åkte man ju dit för rattfylla för 2-3 veckor sen :bgrin: hade inget körkort å bli av med så snutarna blev lite sura 😀 wink

Hur i hela helvetet kan du med att sitta o tycka att du är fräck för att du kört rattfull? Jag hoppas du inser hur patetisk och dum i huvudet du är..
Hoppas du blev av med lämpet och att du aldrig sätter dig bakom ratten när du är påverkad igen.....

(Ja, detta klassas som personangrepp)

-Scsi-
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 143
576647
March 22, 2004 - 1:19 pm
sp_Permalink sp_Print

Grattis 🙂

Jonas Klar
Member
Medlem
Forum Posts: 15897
576651
March 22, 2004 - 1:22 pm
sp_Permalink sp_Print

Pim_ wrote: [quote=mANgOO']grattis, själv åkte man ju dit för rattfylla för 2-3 veckor sen :bgrin: hade inget körkort å bli av med så snutarna blev lite sura 😀 wink

Hur i hela helvetet kan du med att sitta o tycka att du är fräck för att du kört rattfull? Jag hoppas du inser hur patetisk och dum i huvudet du är..
Hoppas du blev av med lämpet och att du aldrig sätter dig bakom ratten när du är påverkad igen.....

(Ja, detta klassas som personangrepp)

:worshipp: @ Pim_

Krqagyzzz
Member
Medlem
Forum Posts: 7176
576868
March 22, 2004 - 5:02 pm
sp_Permalink sp_Print

-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Vampis][quote=BubbleAng3L][quote=Xuestor][quote=mANgOO']grattis, själv åkte man ju dit för rattfylla för 2-3 veckor sen :bgrin: hade inget körkort å bli av med så snutarna blev lite sura 😀 wink

samma här.. 👿

Vill ju inte vara sämre än de andra moralnissarna, så här följer min utskällning:

Din sabla idiot! Hoppas du inte får komma närmre än 25m från ett förarsäte så länge du lever. Må dina hopplös planer på att någonsin få ett körkort stranda här och nu! Jag hoppas att du åker in för styrfylla nästa gång du cyklar hem aspackad från krogen din lilla värdelösa idiot. Det var allt bra tur att Harry the haffer fick tag på dig innan du han köra ihjäl någon.
Må du brinna i på körskolan/fyllecellen tills grodor kan hoppa och gåsar kan flyga.

Det var allt från mig.

ha det så kul på bussen...

Spindel
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1494
576903
March 22, 2004 - 5:18 pm
sp_Permalink sp_Print

Grattis!!

chippen
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1614
576996
March 22, 2004 - 6:22 pm
sp_Permalink sp_Print

GRATZ!!

Själv ska man snart plocka fram cyckeln *nöjd*
Det är så mycket bättre med en cyckel när man har varit ute och supit... dessutom är det mycket hälsosammare. One bike to rule en all

Stefan Samuelsson
Member
Medlem
Forum Posts: 3346
576997
March 22, 2004 - 6:22 pm
sp_Permalink sp_Print

NH|Falcon wrote: [quote=DiDi]Grattis... Välkommen till en värld av kärringar som inte vet var blinkersen sitter

Vad fick du det ifrån ?
Det är långt från sanningen.
Snarare så att just kärringar kör väldigt passivt(ibland för passivt...) och använder alltid blinkers. Kör själv taxi och ser en j**la massa kul grejer...

Lite OT, kör du en Mazda när du kör Taxi?

Grattis Oxiswoofer

Jontez
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1645
577080
March 22, 2004 - 7:12 pm
sp_Permalink sp_Print

Grattis!

Spyder
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 563
577089
March 22, 2004 - 7:22 pm
sp_Permalink sp_Print

Såååå har du nå egen bil? 🙂

Marron
Member
Medlem
Forum Posts: 3611
577111
March 22, 2004 - 7:37 pm
sp_Permalink sp_Print

Stort grattis!!

Avundsjuk på dig 😉
Blir lätt mc uppkörning snart iaf 🙂

oxiswoofer
Member
Medlem
Forum Posts: 2101
577112
March 22, 2004 - 7:38 pm
sp_Permalink sp_Print

Spyder wrote: Såååå har du nå egen bil? 🙂

hm...njae..inte rikigt "egen" men jag har fri tillgång till farsans volvo =)

DraGoN
Member
Medlem
Forum Posts: 3294
577262
March 22, 2004 - 9:58 pm
sp_Permalink sp_Print

mANgOO' wrote: grattis, själv åkte man ju dit för rattfylla för 2-3 veckor sen :bgrin: hade inget körkort å bli av med så snutarna blev lite sura 😀 wink

Krqagyzzz wrote:
Vill ju inte vara sämre än de andra moralnissarna, så här följer min utskällning:

Din sabla idiot! Hoppas du inte får komma närmre än 25m från ett förarsäte så länge du lever. Må dina hopplös planer på att någonsin få ett körkort stranda här och nu! Jag hoppas att du åker in för styrfylla nästa gång du cyklar hem aspackad från krogen din lilla värdelösa idiot. Det var allt bra tur att Harry the haffer fick tag på dig innan du han köra ihjäl någon.
Må du brinna i på körskolan/fyllecellen tills grodor kan hoppa och gåsar kan flyga.

Det var allt från mig.

ha det så kul på bussen...

Håller med, vad är du för en jädra idiot? Du borde nästan bli bannad från forumet så man slipper läsa dina konstiga inlägg. Synd att det inte blev fängelse för dig. var ju mer än att du körde rattfull, du körde utan att veta hur man ska köra, alltså du hade inte körkort. klassas som olovligt körning & ger rätt så fina böter.. in i buren med dig i 10 år så kanske du kommer på bättre insikt i vad du gjort. :arg: :arg: :arg: :arg: :arg: :arg: :arg: 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 :bash:

Falcon
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 901
577291
March 22, 2004 - 10:52 pm
sp_Permalink sp_Print

Steel wrote: [quote=NH|Falcon][quote=DiDi]Grattis... Välkommen till en värld av kärringar som inte vet var blinkersen sitter

Vad fick du det ifrån ?
Snarare så att just kärringar kör väldigt passivt(ibland för passivt...) och använder alltid blinkers. Kör själv taxi och ser en j**la massa kul grejer...

Grattis Oxiswoofer

Nej. 🙂 Kör Mazda privat.
Annars är det Mercedes som gäller nere på jobbet, i olika modeller...

Stefan Samuelsson
Member
Medlem
Forum Posts: 3346
577317
March 23, 2004 - 12:00 am
sp_Permalink sp_Print

NH|Falcon wrote: [quote=Steel][quote=NH|Falcon][quote=DiDi]Grattis... Välkommen till en värld av kärringar som inte vet var blinkersen sitter

Vad fick du det ifrån ?

Grattis Oxiswoofer

Nej. 🙂 Kör Mazda privat.
Annars är det Mercedes som gäller nere på jobbet, i olika modeller...

Var därför jag fråga, Mazda är ju inte direkt vanligaste bilen när det gäller taxi så tänkte att det hade varit skumt om du körde Mazda i jobbet. 🙂

mANgOO'
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 307
577363
March 23, 2004 - 3:56 am
sp_Permalink sp_Print

-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Vampis][quote=BubbleAng3L][quote=Xuestor][quote=mANgOO']grattis, själv åkte man ju dit för rattfylla för 2-3 veckor sen :bgrin: hade inget körkort å bli av med så snutarna blev lite sura 😀 wink

samma här.. 👿

hela familjen broder duktig :bgrin:

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 104
Currently Browsing this Page:
3 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL