May 10, 2002
Allt? Kan du inte rikta in dig på ett stort område som t.ex.. Hur snabbt skulle en hjärna springa om den hade ben? Jag litar fan inte på hundar, dom har två ben mer än mig och det måste jag leva med resten av mitt liv. Alltså det är ett hån mot mig och min släkt, alla två ben utan den undebara hunden! Människans bästa vän! För fin för att bajsa på toan som alla andra! Åhh som underbara hunden! Nej för fan, hundar litar jag inte på. Ena dagen är dom där och sen kan dom bara försvinna och befinna sig på en annan plats bara en stund efter dom förflyttade sig. Jag tror det har med dom två extra benen, det vilar en förbannelse över benen.
Nu jävlar måste vi göra något åt det här, jag orkar inte gå ut på dagarna för jag vet att dom finns där. Jag VET att när jag vänder mig om kommer dom vara någon annanstans och när jag kollar där dom var är dom inte där längre, utan på ett helt annat ställe. Jag har inget emot hundar personligen, bara benen.. eller dom två extra benen.
Världen mådde bra och alla var glada med två ben tills en dag, då var inte det nog för hundarna. Nä dom behöver två mer ben än oss! Tänk på alla barn i Afrika som inte har några ben alls, dom måste lida för att några svinaktiga jyckar vill leva det ljuva livet med champagne-frukost och leverbiff. Inget är fint nog för dom där otacksamma hundjävlarna!
Jag måste gå och avreagera mig i min garderob nu, på återseende.
September 16, 2002
abishai wrote: Allt? Kan du inte rikta in dig på ett stort område som t.ex.. Hur snabbt skulle en hjärna springa om den hade ben? Jag litar fan inte på hundar, dom har två ben mer än mig och det måste jag leva med resten av mitt liv. Alltså det är ett hån mot mig och min släkt, alla två ben utan den undebara hunden! Människans bästa vän! För fin för att bajsa på toan som alla andra! Åhh som underbara hunden! Nej för fan, hundar litar jag inte på. Ena dagen är dom där och sen kan dom bara försvinna och befinna sig på en annan plats bara en stund efter dom förflyttade sig. Jag tror det har med dom två extra benen, det vilar en förbannelse över benen.
Nu j**lar måste vi göra något åt det här, jag orkar inte gå ut på dagarna för jag vet att dom finns där. Jag VET att när jag vänder mig om kommer dom vara någon annanstans och när jag kollar där dom var är dom inte där längre, utan på ett helt annat ställe. Jag har inget emot hundar personligen, bara benen.. eller dom två extra benen.
Världen mådde bra och alla var glada med två ben tills en dag, då var inte det nog för hundarna. Nä dom behöver två mer ben än oss! Tänk på alla barn i Afrika som inte har några ben alls, dom måste lida för att några svinaktiga jyckar vill leva det ljuva livet med champagne-frukost och leverbiff. Inget är fint nog för dom där otacksamma hundjävlarna!Jag måste gå och avreagera mig i min garderob nu, på återseende.
Vad tusan har du knaprat på?
May 19, 2003
Kizo wrote: [quote=abishai]Allt? Kan du inte rikta in dig på ett stort område som t.ex.. Hur snabbt skulle en hjärna springa om den hade ben? Jag litar fan inte på hundar, dom har två ben mer än mig och det måste jag leva med resten av mitt liv. Alltså det är ett hån mot mig och min släkt, alla två ben utan den undebara hunden! Människans bästa vän! För fin för att bajsa på toan som alla andra! Åhh som underbara hunden! Nej för fan, hundar litar jag inte på. Ena dagen är dom där och sen kan dom bara försvinna och befinna sig på en annan plats bara en stund efter dom förflyttade sig. Jag tror det har med dom två extra benen, det vilar en förbannelse över benen.
Nu j**lar måste vi göra något åt det här, jag orkar inte gå ut på dagarna för jag vet att dom finns där. Jag VET att när jag vänder mig om kommer dom vara någon annanstans och när jag kollar där dom var är dom inte där längre, utan på ett helt annat ställe. Jag har inget emot hundar personligen, bara benen.. eller dom två extra benen.
Världen mådde bra och alla var glada med två ben tills en dag, då var inte det nog för hundarna. Nä dom behöver två mer ben än oss! Tänk på alla barn i Afrika som inte har några ben alls, dom måste lida för att några svinaktiga jyckar vill leva det ljuva livet med champagne-frukost och leverbiff. Inget är fint nog för dom där otacksamma hundjävlarna!Jag måste gå och avreagera mig i min garderob nu, på återseende.
Vad tusan har du knaprat på?
:)R:)R
May 10, 2002
Jag har inte ätit annat än vad samhället ger mig, vad samhället tillåter, vad samhället vill! Jag är en produkt av "vårt" samhälle, men det är inte så vårt som vi vill. Det är dom där jävla hundarnas. Småglin som skrattar när vi vänder ryggen till, som hostar fula ord, som kastar snöbollar på gamla tanter! Det är dom som ska betala! Mitt lidande är inte min bekostnad, man säger att saken är biff men det är den inte. Det är den inte alls! En idé... en tanke.. en röst... Varför ska det vara så svårt? Varför?
September 16, 2002
abishai wrote: Jag har inte ätit annat än vad samhället ger mig, vad samhället tillåter, vad samhället vill! Jag är en produkt av "vårt" samhälle, men det är inte så vårt som vi vill. Det är dom där j**la hundarnas. Småglin som skrattar när vi vänder ryggen till, som hostar fula ord, som kastar snöbollar på gamla tanter! Det är dom som ska betala! Mitt lidande är inte min bekostnad, man säger att saken är biff men det är den inte. Det är den inte alls! En idé... en tanke.. en röst... Varför ska det vara så svårt? Varför?
Jag gissar på att du just blivit dumpad av en bitch?
November 27, 2003
.doedels wrote: Kul att dra upp en 4 dagars gammal tråd för det inlägget. Borde inte Redaktionsmedlemmarna ha lite bättre koll ?
Och du var så mycket smartare som kommenterade menar du?
(medveten om ironin)
Hur som helst tillför han ändå något och det finns ganska många och bra intressante kurser på universitet och högskolor ang. detta. Om ni hade tur och tittade på SVT1 igår runt 23 så hade ni fått sett ett riktigt intressant inslag om minnet och nervimpulserna i hjärnan och hur man kan påverka det med kemiska substanser.
Går i repris imorgon 1130.
//Andreas
January 29, 2003
.doedels wrote: Kul att dra upp en 4 dagars gammal tråd för det inlägget. Borde inte Redaktionsmedlemmarna ha lite bättre koll ?
Du e ju helt otrolig. Tråden var inte låst, så jag lade in ett inlägg. De fyra dagarna du talar om inkluderar en helg, alltså dagar då jag inte kollar forumet, jag är då hemma och sysslar med annat. Kolla sedan första frågan, skriv allt eller länka. Vilket jag gjorde. Jag länkade till google och gav honom tom vilka rubriker han skulle söka på. Borde inte medlemmarna ha lite bättre koll...
February 4, 2003
Personligen tycker jag att tråden borde låsas från första början.
Tycker det är lite:
https://www.nordichardware.se/.....83163.html
Över den.
Mvh/d
Men det är inte mitt jobb.. Kanske inte stämmer in på Vetenskap 😛
Vill absoult inte vara kinkig 😛 Stör mig inte ett dugg på tråden.
3 Guest(s)