June 28, 2001
hehe, en PS kontroll.
vad jag lade märke till var deras sätt att beskriva konsollen, tex Snabb processor, 700mhz är inte snabb, och ett Speloptimerat nätverkskort, hufan kan det vara optimerat för spel ?
jag var inne på on off för nått år sedan och då passade jag på att läsa lite spec på en dator, så står det: Bredbandskompitabelt nätverkskort, mycket tyst <30db. sen när låter nätverkskort ?
June 28, 2001
Gueno wrote: [quote=Cnuut]Öhh... "På handkontrollen finns två expansionsplatser för minnesmoduler eller annan kringutrustning"
Den fattar inte jag.
vad är den andra expansionsplatsen till då ? extra kraftig vibrator ?
alting är extra och super med dom.
finns det ens 2 expansionsplatser ?
October 16, 2003
Mind wrote: [quote=Gueno][quote=Cnuut]Öhh... "På handkontrollen finns två expansionsplatser för minnesmoduler eller annan kringutrustning"
Den fattar inte jag.
ja, det finns 2 platser... :bok:
February 26, 2003
Bogus^ wrote: [quote=Mind][quote=Gueno][quote=Cnuut]Öhh... "På handkontrollen finns två expansionsplatser för minnesmoduler eller annan kringutrustning"
Den fattar inte jag.
ja, det finns 2 platser... :bok:
Hmm ok... my bad....
Trodde det bara var Nintendo som hade så.....
May 7, 2004
Mind wrote:
jag var inne på on off för nått år sedan och då passade jag på att läsa lite spec på en dator, så står det: Bredbandskompitabelt nätverkskort, mycket tyst <30db. sen när låter nätverkskort ?
Haha. OnOff har en sån stenkoll ibland. Har aldrig sett ett nätverkskort som behöver kylning. 😀 Du borde ha frågat vad det var för nätverkskort.
October 16, 2003
DexiL wrote: [quote=Mind] jag var inne på on off för nått år sedan och då passade jag på att läsa lite spec på en dator, så står det: Bredbandskompitabelt nätverkskort, mycket tyst <30db. sen när låter nätverkskort ?
Haha. OnOff har en sån stenkoll ibland. Har aldrig sett ett nätverkskort som behöver kylning. 😀 Du borde ha frågat vad det var för nätverkskort.
nästan varje gång jag är inne på siba, affären, (är ju nästan samma som OnOff) så är det nån som säger att han ska köpa trådlöst nätverk till sin bärbara och sin stationära... så säger försäljaren att de har ett bra "kit" med router och trålöst nätverkskort till den bärbara datorn men att han måste köpa ett till stationära också för att kunna använda den...
Menar att de säger att man måste ha trådlöst på den stationära också... nån gång ska jag fan påpeka o säga att man inte alls behöver det... 👿
June 20, 2002
Coore wrote: Jag är mest imponerad över att xboxen har ett nätverkskort som är optimerat för spel. Undrar vad det heter, GaMerNIC2K4?
Har aldrig tänkt på att det står så, men det var ju rätt lustigt. 😀
P.S. Nätverkskort säljes, D-Link XXX-6, optimerat för porr. Bilderna visar garanterat mer privata delar i högre upplösning. D.S.
May 7, 2004
boogey wrote: [quote=Coore]Jag är mest imponerad över att xboxen har ett nätverkskort som är optimerat för spel. Undrar vad det heter, GaMerNIC2K4?
Har aldrig tänkt på att det står så, men det var ju rätt lustigt. 😀
P.S. Nätverkskort säljes, D-Link XXX-6, optimerat för porr. Bilderna visar garanterat mer privata delar i högre upplösning. D.S.
Hahaha :)R
November 22, 2001
kwansa wrote: Och xbox har inte 8gb hdd :P...den har 9.5gb...iaf gammla 😕 ..eftersom jag har en som systemdisk
Det sitter olika stora diskar i xboxar, dock är bara 8gb partitionerat från början.
Vissa såldes tydligen med 20-30gb diskar, hoppades på att jag skulle få en sådan när jag köpte men icke 🙁
Ska nog iofs inte klaga, fick iaf samsung-dvd'n som läser alla skivor.
October 25, 2003
Json_81 wrote: [quote=kwansa]Och xbox har inte 8gb hdd :P...den har 9.5gb...iaf gammla 😕 ..eftersom jag har en som systemdisk
Det sitter olika stora diskar i xboxar, dock är bara 8gb partitionerat från början.
Vissa såldes tydligen med 20-30gb diskar, hoppades på att jag skulle få en sådan när jag köpte men icke 🙁
Ska nog iofs inte klaga, fick iaf samsung-dvd'n som läser alla skivor.
99% av de som köper en xbox får en Seagate eller WD hårddisk på 10 respektive 8 gb.
1 Guest(s)