May 19, 2003
Coore wrote: Jag önskar mig inget som är inom rimliga summor, så jag önskar mig inget alls. Komma hem och få mat av mamma räcker gott.. 🙂
Sant. Har inte önskat mig något på flera år, är nöjd med lite god julmat och familjen =).
Iofs har jag en önskan i år, men den kostar inget. Den önskan är att mina föräldrar tillåter mig att använda deras VISAkort så att jag ska spela (jag betalar pengar till dom sen, så denna julklapp kostar inget) ;).
February 4, 2003
Redfaction wrote: Satan va ungdomar är bortskämda nu för tiden.
Satan... Undrar vilken generation som födde upp oss? Och lärde oss att vara bortskämda.
Inget illa menat. Men stör mig på såna kommentarer som din.
Det är för jävligt att generalisera alla ungdomar som du gör. Tror att det fanns väldigt många även förr som var bortskämda också. Bara att det inte märkes beroende på klassskilnader och att inga forum som NH fanns.
Bara för en person inte "nöjer" sig med presenter för 8000kr, så betyder det inte att ALLA ungdomar är det.
Hur gammal är du förrästen?
Själv önskar jag faktiskt mig kallingar. Behöver det 😛 Ända som jag kan komma på också som kan vara någorlunda vettigt. Sen får det väl bli någon sweetshirt eller nått. Vet faktiskt inte. Första året som det är riktigt svårt. Har allt som jag verkligen verkligen behöver känns det som.
June 5, 2004
davidhellmyrs wrote:
Själv önskar jag faktiskt mig kallingar. Behöver det 😛 Ända som jag kan komma på också som kan vara någorlunda vettigt. Sen får det väl bli någon sweetshirt eller nått. Vet faktiskt inte. Första året som det är riktigt svårt. Har allt som jag verkligen verkligen behöver känns det som.
Sweet dude
June 17, 2004
Soir wrote: 1 x PSP Value Pack
2 x 250GB HDD'n
Någon form av hemmabio, helst till mina filmer och konsoler då ;P
Kanske en ny TV... tror det är allt jag kommer önska/få ^^
*ÖHUM!!* 🙂
Själv har man fått julklapparna redan av morsan iaf.. fick en ny skoter hjälm en jacka + täckbyxor. allt kostade tillsammans 3000kr.. men det var då min julklapp + födelsedags present. fyller år så nära julen så.
Tyckte min pojk kom med dyra förslag på julklappar..
Han önskade ett nytt datorchassi för 900:- och en större hårddisk + mer RAM..
Ett 256MB RAM är ju inte helt fel, ett 512 ännu bättre..
*Edit*
Min kusins pojk är lite värre iofs..Ville ha en Polaris *****nånting, -03 som äldst.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 17, 2004
ilg@dd wrote: Tyckte min pojk kom med dyra förslag på julklappar..
Om han får dom så blir han nog jätte nöjd 😉
EDIT: Även din kusin
valkonen wrote: [quote=ilg@dd]Tyckte min pojk kom med dyra förslag på julklappar..
Om han får dom så blir han nog jätte nöjd 😉
EDIT: Även din kusin
Säkerligen..
Men allt kostar pengar..
Skulle gärna bygga en lite häftigare maskin åt han om jag hade råd.
Han har ju ett fungerande "fult" chassi, 2x40GB HDD och 2x256MB RAM redan.
Angående kusinen så är han egen företagare (Åkare), så jag skulle inte förvånas om grabben får en nyare skoter.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 6, 2003
abishai wrote: är man en dålig person om man inte ger någon några julklappar? tror jag varken orkar eller har råd.
Hade jag fått nåt av personen och sen inte gett nåt tillbaka så hade jag kännt mig lite dålig kanske.
Men saken är den att julklapparna var det ju någon girig jävel som hittade på. Och julen har ju inget med "klappar" att göra. Så därav kanske det är ok ändå.
1 Guest(s)