June 28, 2001
Jag har inte önskat mig ett smack, har inte gjort det på många år för dom sakerna jag vill ha just nu är Bil och Feting stereoanläggning, det är inget som mina päron kan fixa åt mig.
så denna julen blir lika meningslös som alla andra, jag lägger ner massa energi på att köpa saker till familj och får några fjuttiga kuvär med lite kosing.
jättekul
När man blir äldre funderar man över om man får nån julklapp alls.
Fast grabbens julpysslegrejjer från skolan smäller ganska högt också.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 17, 2004
gå in på http://www.webhallen.com
Där hittar man alltid en massa gobitar :va: O:)
December 15, 2003
Själv har jag haft nu en lång diskussion med min gamle moder om passande present till mig (jag fyller även år på julafton) och då det enda jag typ har önskat mig de senaste 15-20 åren har varit strumpor och kalsingar så tycker hon att jag borde ha en riktig grej och avslutningsvist så kom vi överrens om nya gardiner där hon får bestämma färg och form helt själv (Givetsvist har jag varnat henne att blir det rosa med volanger så skall jag hålla masken och tacka men förmodligen tappa bort det på vägen hem)
Annars så är det bara mina brorsöner som får datorer av mig (3st a64 m 1 gig ramminne + 6800LE, snäll jag är va?) fyra kusiner (yngre tonåren = presentkort på HM) vi vuxna ger annars inte nåt speciellt till varann, utom min särbo som valt ut ett halsband jag skall ge henne...
July 27, 2002
Akatosh wrote: Själv har jag haft nu en lång diskussion med min gamle moder om passande present till mig (jag fyller även år på julafton) och då det enda jag typ har önskat mig de senaste 15-20 åren har varit strumpor och kalsingar så tycker hon att jag borde ha en riktig grej och avslutningsvist så kom vi överrens om nya gardiner där hon får bestämma färg och form helt själv (Givetsvist har jag varnat henne att blir det rosa med volanger så skall jag hålla masken och tacka men förmodligen tappa bort det på vägen hem)
Annars så är det bara mina brorsöner som får datorer av mig (3st a64 m 1 gig ramminne + 6800LE, snäll jag är va?) fyra kusiner (yngre tonåren = presentkort på HM) vi vuxna ger annars inte nåt speciellt till varann, utom min särbo som valt ut ett halsband jag skall ge henne...
Det var rätt generöst. 😀
February 16, 2004
Akatosh wrote: Själv har jag haft nu en lång diskussion med min gamle moder om passande present till mig (jag fyller även år på julafton) och då det enda jag typ har önskat mig de senaste 15-20 åren har varit strumpor och kalsingar så tycker hon att jag borde ha en riktig grej och avslutningsvist så kom vi överrens om nya gardiner där hon får bestämma färg och form helt själv (Givetsvist har jag varnat henne att blir det rosa med volanger så skall jag hålla masken och tacka men förmodligen tappa bort det på vägen hem)
Men den stora frågan är vad får du av din särbo?
1. Ett frikort till Venus grottan gällande till 31.12.2004
2. Ett frikort till Venus grottan gällande till 31.12.200x (Där x motsvarar lämplig siffra)
July 27, 2002
Akatosh wrote: Angående datorerna så kan jag säga att hälften har min broder pröjsat så det är endast ca 10k från mig. Och angående min särbo så kikar hon just nu över axeln och säger att det är jäkla snuskhummrar här 😉
Ja det är en väldans massa snuskhummrar här..
edit:
Satans malmöare btw:P
January 22, 2003
Många som önskar sig dyra saker, å räknar med att få dom oxo 😮
Själv önskar jag mig väll ett squash rackett, kläder och saker till mitt rum.
Allt annat jag vill ha är för dyrt, sen har jag ju fått ett årskort på gymet redan, men det är mest eftersom att jag inte håller på med nån sport längre :bgrin:
Tycker ändå att det är roligare att ge bort saker, man känner sig så trevlig då 😛
1 Guest(s)