May 23, 2001
Jag önskar mig inga datagrejjer. Ok, bara cdr skivor men det räknas ju inte. Alla datagrejjer köper jag själv så jag vet att jag får rätt och sådär. Sen så bor jag ju i Mora av alla jävla hålor så här finns det ingen datorbutik som var värd att nämna. Visst vi har en som har bra priser på vissa grejjer men på de flesta ganska så höga priser.
Och få morsan/farsan/jultomten att beställa från internet är ju som att lära en get att bli rumsren.
Så lösningen är ju, skaffa dig ett liv dvs önska dig nått annat eller också önskar du dig pengar.... Med andra ord en upprepning av alla andra svar... Usch nu börjar jag bli lite trött....
December 22, 2002
Hmmm, skit i alla information. fråga om du inte får önska lite delar till datORN.
Kunde inte låta bli, stör mig lite på sånt. Skriver själv slarvigt som fan, men försöker hålla isär bgreppen.
Data = Information
Dator = Hehe, ni förstår
Men ananrs kan du önska dig nått i tv, stereo väg, elelr avrför inte en digitalkamera. Eller nått presentkort till tex. Jack & Jones eller var du nu handlar kläder.
July 11, 2002
Mind wrote: jag önskade mig 20 par vita strumpor
sen köpte jag ett dyrt 2 pack.
sen kom det en nisse och sålde 9 par för 100 spän
så nu sitter jag här med 31 par strumpor som håller i ett år lr så.så mkt litar jag på att mina päron köper rätt saker
Är du fixerad vid vita strumpor? jag föredrar själv svarta, blir inte så skitigta
2 Guest(s)