August 20, 2001
Callister wrote: Aldrig haft problem med att gå till en läkare men tandläkare är ju rätt trist besök. Ang. förkylningen så lovar jag att lite jäger hjälper. 🙂
Har man haft tandställning och gått väldigt ofta till tandläkaren så har man inte så mycket problem med det längre...
August 20, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=DiDi][quote=BelGarath]Gå till vårdcentralen istället för att gnälla?
förstår inte folks läkar-skräck 😛
Har varit där. Fick sådan medicin med röd triangel... Funkar inte så bra tydligen 🙂
hörredudu, det är inte den röda triangeln som ger verkan..
Nej jag vet väl det... Men det är väl lite kul i alla fall 😕
May 17, 2002
DiDi wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=DiDi][quote=BelGarath]Gå till vårdcentralen istället för att gnälla?
förstår inte folks läkar-skräck 😛
Har varit där. Fick sådan medicin med röd triangel... Funkar inte så bra tydligen 🙂
hörredudu, det är inte den röda triangeln som ger verkan..
Nej jag vet väl det... Men det är väl lite kul i alla fall 😕
visst, jättehäftig. Ungfär coolt att få ut tabletter av läkaren som nästan är knark.. wow.
som de säger i Trainspotting:
"Om C-vitaminbrus hade varit olagligt hade vi injecerat det med."
May 17, 2002
DiDi wrote: [quote=Krqagyzzz]visst, jättehäftig. Ungfär coolt att få ut tabletter av läkaren som nästan är knark.. wow.
som de säger i Trainspotting:
"Om C-vitaminbrus hade varit olagligt hade vi injecerat det med."
Okidoki... Krqagyzzz är lite irriterad idag 🙄
nä, förlåt. Har bara vaknat på fel sida kanske, allt jag ser verkar stick mig i ögonen. Ska ta och vara riktigt snäll nu. Håller med om att det är kul att få mirakeltabletter av doktorn.
August 20, 2001
Krqagyzzz wrote: nä, förlåt. Har bara vaknat på fel sida kanske, allt jag ser verkar stick mig i ögonen. Ska ta och vara riktigt snäll nu. Håller med om att det är kul att få mirakeltabletter av doktorn.
Vad jag menade var att jag istället för de receptfria medicinerna jag testat som inte fungerar fått "riktig" hostmedicin...
Du verkar tro att jag är någon knarkare...
1 Guest(s)