August 11, 2002
Många tips jag fått 🙂 tackar nej till rödspriten dock 😉
btw, träningen gjorde det iaf inte värre, iofs så körde jag med värmeställ och vi har 10grader.
Det är inte den klassiska halsonten om man så säger.
Det sitter bakom gommen, lite svullet har vandrat från höger till vänster sidan.
November 22, 2001
whiskey, eller nån annan form av stark alkohol.
Dock behöver det inte vara över 80% som någon skrev.
Annars kan du testa att göra en grogg som jag gjorde en gång när jag va sjuk.
Apelsinjuice, vodka (gärna utländsk fulvodka) och pressa i en eller ett par vitlöksklyftor.
Lägg dig o sov en stund sen så är du frisk sen.
November 5, 2001
Krqagyzzz wrote: SPRIT (Rödsprit),,, fråga Arny, han kan sådant
T-RÖD rekomenderas eftersom det blir rent i munnen på dig. Läkarsprit har samma effekt fast lite svårare att få tag i. Dessutom tror jag att läkarspriten är farligare. Whiskey/Konjak fungerar om du vill ta den lite mesigare vägen. Om detta nu skulle vara för starkt för dig kan man alltid blanda varm mjölk, smör, vitlök och ingefära. Fruktansvärt äckligt. Så äckligt att t.o.m T-RÖD smakar gott.
May 17, 2002
Arny wrote: [quote=Krqagyzzz]SPRIT (Rödsprit),,, fråga Arny, han kan sådant
T-RÖD rekomenderas eftersom det blir rent i munnen på dig. Läkarsprit har samma effekt fast lite svårare att få tag i. Dessutom tror jag att läkarspriten är farligare. Whiskey/Konjak fungerar om du vill ta den lite mesigare vägen. Om detta nu skulle vara för starkt för dig kan man alltid blanda varm mjölk, smör, vitlök och ingefära. Fruktansvärt äckligt. Så äckligt att t.o.m T-RÖD smakar gott.
mums
1 Guest(s)