November 29, 2003
Jag hörde att ni kunde lite om sjukdommar och sådant här.
Jag förbannat ont i ryggen, har haft det i flera veckor men nu har det blivit sämmre. Jag och syrran bytte rum här om dagen tror ryggen sa ifrån då, sedan så skulle jag hjälpa till och bära en kaninbur som väger bly och det gjorde inte saken bättre. Jag är arbetslös så har inte råd att gå till gymmet, finns det något man kan göra? Har gått till doktorn förrut med ryggproblem dom bryr sig knappt.
July 27, 2002
whak wrote: Typ precis ovanför svanken, om nu den delen heter så som sitter ovanför rumpan. Ska man träna ryggen? Typ hemma eller så.
Okej inte den överbelastning jag pratade om.
Jag får ont där om jag suttit helt åt helsike eller gjort något, det är mer i benet än musklerna man har ont i där...
November 29, 2003
Går jag till mor eller far och "tigger" pengar får man typ höra "har du inget jobb får du klara dig själv" 🙁
bjorne wrote: Gym hade varit det absolut bästa, kan du inte kolla upp vad priserna ligger på, kanske din mor eller far kan sponsra dig lite.
Förstår vart du menar att du har ont, kan gissa på att det gör som mest ont ifall du lägger dig på rygg med fotsulorna i marken.
August 16, 2002
jag skadade ryggen förut när jag gick typ i åttan... tränade brottning och hade gjort det sen typ... jag var 5... fett jobbigt, hade ont i typ 9 månader, kunde inte träna eller nåt...
var hos läkare o allt men dom typ visste inget... sen efter ett tag gick det över... men fortfarande idag om jag gör situps så hör jag ett knakande ljud från min ryggrad...
December 15, 2003
Har du fet plånbok med växel i bakfickan och kanske en snusdosa så kan det vara det som klämmer. Annars om det nu bara är att du lyft för tungt utan att använda benen så testa att stretcha de främre lårmusklerna (går till höften och kan ge ont som #¤¤%& i ryggslutet om man är otränad och har tex cyklat långt en vecka innan..)
2 Guest(s)