February 16, 2004
Urax wrote: [quote=BelGarath]hammerfalls gittarist(basist? är äcklig det lyser militant vegan om honom smal som en sticka svart stripigt hår och råttögon
Själv så lyssnar jag på musiken och spanar inte in killarna i bandet
Men du ska inte utesluta andras avikelser ändå. 😮
March 5, 2002
MULLVADEN wrote: [quote=Pojo]Powermetal: Hammerfall albumet renegade är bra
HAHA.. HammerFall.. Killen kan inte sjunga.. inge power i hans röst.. låter som en fjortis typ...
tycker låtarna e rätt larviga oxå...
HAH, och du gillar Nightwish? Vad fan är inte nightwish då? Fjortispop. Ren skit är vad det är.
December 25, 2000
Fackamato wrote: [quote=MULLVADEN][quote=Pojo]Powermetal: Hammerfall albumet renegade är bra
HAHA.. HammerFall.. Killen kan inte sjunga.. inge power i hans röst.. låter som en fjortis typ...
tycker låtarna e rätt larviga oxå...
HAH, och du gillar Nightwish? Vad fan är inte nightwish då? Fjortispop. Ren skit är vad det är.
Bara för att ni Svenskar inte kan sjunga/spela så blir inte våra band dåliga eller "fjortispop". 🙂
Jävligt bra tråd annars, fått mig att upptäcka flera nya band.
June 17, 2002
Fackamato wrote:
Nightwish e ju rå bra ju...
inte alla låtar då.. men dom har en hel del som e riktigt bra ju...
Hammerfall e inte ens i närheten...
Håller med ViU ovanför...
March 5, 2002
MULLVADEN wrote: [quote=Fackamato]
Nightwish e ju rå bra ju...
inte alla låtar då.. men dom har en hel del som e riktigt bra ju...
Hammerfall e inte ens i närheten...
Håller med ViU ovanför...
Gillar inte heller Hammerfall någonstans, In Flames är bra tycker jag dock.. finns några bra lokala Halmstad-band också.
ViU: svenskar kan sjunga 😉
1 Guest(s)