May 1, 2005
Vaniljflickan wrote: Ni är skandal!!! Agnes är ju helt klart värdig vinnare. 😡
Om hon nu är så bra som du säger så kommer hon garanterat få ett skivkontrakt ändå. Ta Darin t.ex. Han vann inte famefactory, det gjorde den andra killen som ingen ens kommer ihåg namnet på. Men Darin vet alla vem det är.
February 1, 2002
Black_light wrote: [quote=Vaniljflickan]Ni är skandal!!! Agnes är ju helt klart värdig vinnare. 😡
Om hon nu är så bra som du säger så kommer hon garanterat få ett skivkontrakt ändå. Ta Darin t.ex. Han vann inte famefactory, det gjorde den andra killen som ingen ens kommer ihåg namnet på. Men Darin vet alla vem det är.
Darin va också en idolsnubbe.. 🙂
December 5, 2001
Vaniljflickan wrote: Ni är skandal!!! Agnes är ju helt klart värdig vinnare. 😡
Det är precis som svarta lyktan skrev. Hon kommer säkert få skivkontrakt ändå. Personligen tycker jag de som är kvar är långt ifrån så bra som förra årets finaldeltagare. Hörde nyss Agnes, hon var ju inte ett dugg märkvärdig.
Vad jag hört/sett hittills så är inte Jens sämre än de andra..Tycker det varit låg klass på allihopa än så länge..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
August 22, 2001
Sardaukar wrote: [quote=Vaniljflickan]Ni är skandal!!! Agnes är ju helt klart värdig vinnare. 😡
Det är precis som svarta lyktan skrev. Hon kommer säkert få skivkontrakt ändå. Personligen tycker jag de som är kvar är långt ifrån så bra som förra årets finaldeltagare. Hörde nyss Agnes, hon var ju inte ett dugg märkvärdig.
Nej, hon gjorde bort sig lite där. Men i grunden är hon bra!
May 1, 2005
Starscream wrote: [quote=Black_light][quote=Vaniljflickan]Ni är skandal!!! Agnes är ju helt klart värdig vinnare. 😡
Du ser, vem orkar hålla koll på sånt. Vann han, eller var han där andra killen som jag skrev om också en idolkille?
December 5, 2001
Vaniljflickan wrote: [quote=Sardaukar][quote=Vaniljflickan]Ni är skandal!!! Agnes är ju helt klart värdig vinnare. 😡
Men Sibel bättre.
Sardaukar wrote: [quote=Vaniljflickan][quote=Sardaukar][quote=Vaniljflickan]Ni är skandal!!! Agnes är ju helt klart värdig vinnare. 😡
Men Sibel bättre.
Shysst röst på båda damerna, men Agnes strået vassare tycker jag..Synd att det inte ville sej riktigt, antagligen bara nerver..
Tycker dom kunde få göra en skiva tillsammans alla 4 jag..
Mainstream radioskval al'a P3..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 1, 2002
Black_light wrote: [quote=Starscream][quote=Black_light][quote=Vaniljflickan]Ni är skandal!!! Agnes är ju helt klart värdig vinnare. 😡
Du ser, vem orkar hålla koll på sånt. Vann han, eller var han där andra killen som jag skrev om också en idolkille?
Vet inte om han kom 2:a eller 3:a... den andra killen, hm?
Ja gott folk, snart får vi se hur det gick i veckans röstning..
Lite småspännande faktiskt..Hade inte tänkt se på programmet, men och min kompis Jack Daniels har liksom inget annat för oss.
May 1, 2005
Starscream wrote: [quote=Black_light][quote=Starscream][quote=Black_light][quote=Vaniljflickan]Ni är skandal!!! Agnes är ju helt klart värdig vinnare. 😡
den andra killen = daniel eller nått sånt :p Tror han hette så iaf, var inte lika poppis hos fjortisarna som Darin var. Minns du inte ? 🙂
December 5, 2001
Starscream wrote: [quote=Black_light][quote=Starscream][quote=Black_light][quote=Vaniljflickan]Ni är skandal!!! Agnes är ju helt klart värdig vinnare. 😡
Är ni verkligen så dåliga, eller bara låtsas ni att ni inte kollade på det? 😛
1. Daniel Lindström
2. Darin Zanyar
May 10, 2002
nu orkar jag inte se mer, var tvungen att zappa mellan kanalerna under programmet för att inte somna.
fyfan vad mycket lägre kvalité än vad jag trodde! Alla sjöng fel och jävligt stup i kvarten och låtarna var ju så överdrivet omarrangerade så chimpanser skulle kunna memorera dom. Och att juryn ska vara elak? va?? Ett tag funderade jag ens om juryn lyssnade till samma låtar! Dom säger ju inget alls om alla misstag dom gör! Fast dom behöver väl inte säga något, det fixar dom ju till när dom spelar in skivorna sen och resten är ju playback.
Och sist men inte minst, varför säger ingen åt dom att SLUTA WHALA HELA FÖRBANNADE TIDEN!!?? jävla dagisfasoner. Men det är väl långa toner(skitsamma om det är fel toner) och whalandet som får folk att rösta. PINSAMT var ordet jag sökte.
nu skiter jag i 'rädda jens' för att jag är förbannad
December 5, 2001
abishai wrote: nu orkar jag inte se mer, var tvungen att zappa mellan kanalerna under programmet för att inte somna.
fyfan vad mycket lägre kvalité än vad jag trodde! Alla sjöng fel och jävligt stup i kvarten och låtarna var ju så överdrivet omarrangerade så chimpanser skulle kunna memorera dom. Och att juryn ska vara elak? va?? Ett tag funderade jag ens om juryn lyssnade till samma låtar! Dom säger ju inget alls om alla misstag dom gör! Fast dom behöver väl inte säga något, det fixar dom ju till när dom spelar in skivorna sen och resten är ju playback.
Och sist men inte minst, varför säger ingen åt dom att SLUTA WHALA HELA FÖRBANNADE TIDEN!!?? j**la dagisfasoner. Men det är väl långa toner(skitsamma om det är fel toner) och whalandet som får folk att rösta. PINSAMT var ordet jag sökte.nu skiter jag i 'rädda jens' för att jag är förbannad
Hade du röstat på Jens om de andra sjöng bra? 🙄
Skickade in 6 gånger och tömde mitt gamla kontantkort som jag inte hade nån nytta av ändå 😀
Det där whailandet är en förbannelse.
Carola Häggqvists fel...
December 5, 2001
Kolla resultatet på röstningen. Kanske kan ge en fingervisning 😀
*Edit*
http://www.expressen.se/index......p?a=472786
Ännu bättre. Jens krossar allt motsånd :eye:
May 1, 2005
Sardaukar wrote: http://www.aftonbladet.se/
Kolla resultatet på röstningen. Kanske kan ge en fingervisning 😀
*Edit*
http://www.expressen.se/index......p?a=472786
Ännu bättre. Jens krossar allt motsånd :eye:
AAAaaaaahahahahahahah! TVkuppar kan lyckas trots allt 😀 😀 😀