Måste vara fifflat reusltat..Väntar och ser om dom redovisar siffrorna..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 1, 2002
Black_light wrote: [quote=Starscream][quote=Black_light][quote=Starscream][quote=Black_light][quote=Vaniljflickan]Ni är skandal!!! Agnes är ju helt klart värdig vinnare. 😡
Om hon nu är så bra som du säger så kommer hon garanterat få ett skivkontrakt ändå. Ta Darin t.ex. Han vann inte famefactory, det gjorde den andra killen som ingen ens kommer ihåg namnet på. Men Darin vet alla vem det är.
Darin va också en idolsnubbe.. 🙂
Du ser, vem orkar hålla koll på sånt. Vann han, eller var han där andra killen som jag skrev om också en idolkille?
Vet inte om han kom 2:a eller 3:a... den andra killen, hm?
den andra killen = daniel eller nått sånt :p Tror han hette så iaf, var inte lika poppis hos fjortisarna som Darin var. Minns du inte ? 🙂
Aha, jojo.. den där krullhårige från Umeå.
Trodde du mena någon förutom dom 2 🙂
whak wrote: [quote=ilg@dd]Måste vara fifflat reusltat..Väntar och ser om dom redovisar siffrorna..
Precis, hoppas dom fick ett bra bud av Sony BMG för att kasta ut Jens.
Vad i LV3, dom visade eller sa ju inget om hur många röster var och en fick, eller bommade jag det??
Det luktar fejk lång väg..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
July 27, 2002
ilg@dd wrote: [quote=whak][quote=ilg@dd]Måste vara fifflat reusltat..Väntar och ser om dom redovisar siffrorna..
Precis, hoppas dom fick ett bra bud av Sony BMG för att kasta ut Jens.
Vad i LV3, dom visade eller sa ju inget om hur många röster var och en fick, eller bommade jag det??
Det luktar fejk lång väg..
De redovisar inte siffrorna i idol överhuvudtaget. 🙂
August 2, 2001
Jävla TV4. 🙁 Publicerade att Jens var utröstad på hemsidan innan röstningen var slut. Det verkade vara förbestämt.
1 Guest(s)