September 12, 2001
whak wrote: Men finnarna kan ju ialfall glädja sig över guldet i hockeyn.
Snacka om att ta ut en seger i förskott. 😉
whak wrote: Sverige förlorade med 5-0 mot ryssarna och finnarna leder med 3-0. Känns bra inför eventuell final,
Din jämförelse känns nog inte så bra nu. 😉
whak wrote: Ni som drömmer om en Swe - Fin final, kan ni läsa?
Läs följande och ta en funderare.Finland har hållt nollan i 5 av 7 matcher.
Finland har vunnit ALLA matcher i os.
Sverige förlorade med 5-0 mot Ryssland.
Finland slog Ryssland med 4-0
Miitymäki är bäste målvakt i os med sin räddnings procent.Låter lovande för finnarna.
Sverige borde hålla andan under finalen och hoppas på det bästa.
Ja vi kan läsa men vi läser också utan alltför mycket önsketänkande. 😉
whak wrote: Kul att ni tar ut "segern" i förskott.
Ni ska allt få stå med svansen mellan benen.
Hallå där !
Vem var det nu som tog ut segern i förskott ? 😀
Ska vi komma till dig och kupera din svans mellan benen? 😉
whak wrote: annars hade jag tagit en stor whiskey och lugnat nerverna.
Med tanke på resultatet och din makalösa tystnad i forumet efter denna match så drar jag slutsatsen att du har dränkt din sorger i vodka. 😉
February 12, 2003
skiroy wrote: [quote=Mean Machine]Well, för att göra ett inlägg, så gör jag det kort och koncist: Finland kommer vinna. Och gud vad det kommer bli drag på forumet om det. 😛
Ja jösses vilket drag från din sida i forumet och på ICQ just nu. 😀 😉
Eller hur känns det att vara knäpptyst ? 😀
Ingen har sagt nånting, och jag måste faktiskt säga att jag inte är överlycklig på nåt sätt. Sverige var bättre, de förtjänade att vinna. Finland spelade som yra jävla höns andra och tredje, men jag trodde faktiskt att de skulle vinna. Jag har inget att säga, faktiskt. Lämna mig ifred, m'kay?
January 6, 2003
Annars så börjar ju Hockey VM i maj så då är det bara att bänka upp framför storbilds TV:en
Sen har vi ju förstås Fotbolls VM i höst som enligt löften ska sändas i 720p, har ju redan TV och box som klarar det så det är väll bara att vänta tills dess. 😀 😀
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
January 20, 2002
Verkligen glad att Sverige tog OS guld. Betyder oerhört mycket för Svensk hockey. Kul att dem lyckades ta det nu eftersom det troligtvis blir sista chansen för Foppa, Sundin m.f.l.
Sverige har spelat bra genom hela OS förutom mot Ryssland och man kände lite på sig att dem skulle vinna.
Så himla skönt!!!
För övrigt så lyckades Sverige ta en del medaljer i OS = KUL!
August 7, 2001
http://www.aftonbladet.se/spor.....uldlop.pdf
Den ska jag sätta upp på väggen. 😀
January 20, 2002
Finland brukar vara bra när det gäller, speciellt mot Sverige men dem var helt klart sämre i finalen.
Sverige spelade grymt bra i boxplay och checkade hårt på Finlands backar så dem fick det trögt.
Tycker inte alls att Finland var det bättre laget oavsett om dem har spelat bra genom turneringen...
Även fast Sverige fick en del utvisningar så lyckades dem bara med 1 powerplay mål, deras andra mål var mer tur.
January 7, 2006
Nån mer än jag som tycker att det var väldigt roligt när Foppa styrde Leif Pagrotskys armar ungefär som många föräldrar gör på sina barn? Såg förresten ut som att Foppa lyfte honom, men jag kan ha sett fel 🙂
Är förresten grymt imponerad av Henrik Lundqvists räddning med kanten på stöten 😀
January 13, 2004
hULt0 wrote: Nån mer än jag som tycker att det var väldigt roligt när Foppa styrde Leif Pagrotskys armar ungefär som många föräldrar gör på sina barn? Såg förresten ut som att Foppa lyfte honom, men jag kan ha sett fel 🙂
Stämmer bra det 😀
http://www.aftonbladet.se/atv/.....lipID=6539
Han lät lite borta också 😉 Helt rätt.
October 22, 2002
Boomhauer wrote: [quote=hULt0]Nån mer än jag som tycker att det var väldigt roligt när Foppa styrde Leif Pagrotskys armar ungefär som många föräldrar gör på sina barn? Såg förresten ut som att Foppa lyfte honom, men jag kan ha sett fel 🙂
Stämmer bra det 😀
http://www.aftonbladet.se/atv/player.html?catID=26&clipID=6539
Han lät lite borta också 😉 Helt rätt.
Har nog slunkit ner någon öl där 😛 Helt rätt! Fast det kommer väl någon vänsterfeminist och klagar på det också. - Tänk på dom stackars barnen som tvingas se på honom! :bgrin:
August 7, 2001
http://www.aftonbladet.se/vss/.....62,00.html
Förlåt... Kunde inte låta bli :bgrin:
June 23, 2002
Mean Machine wrote: Frågan är väl var whak blev av...
Kan förstå att han har gått och gömt sig efter alla uttalande här.
Han har väl givit upp NH nu, vågar inte återvända.
Skulle inte förvåna mig, snacka om att han får stå med svansen mellan benen nu efter finalen.
1 Guest(s)