August 7, 2001
whak wrote: 2-0 till finnarna idag, gött. 🙂
Blir att fixa iordning lite här hemma och sedan kika på hur det går för Sverige, fegt om Sverige lägger sig.
Finland blir farliga. 🙂
Tippar inte på läggmatch... aftonbladet som har konspirationsteorier.
Ingen omöjlighet att slovakien slår sverige heller eftersom dom är grymt bra.
October 31, 2003
dree wrote: [quote=whak]2-0 till finnarna idag, gött. 🙂
Blir att fixa iordning lite här hemma och sedan kika på hur det går för Sverige, fegt om Sverige lägger sig.
Finland blir farliga. 🙂
Tippar inte på läggmatch... aftonbladet som har konspirationsteorier.
Ingen omöjlighet att slovakien slår sverige heller eftersom dom är grymt bra.
Det skulle ju inte vara så kul att först lägga sig och sen åka ut mot 14 bankirer och 8 klockmakare. 😀
January 20, 2003
optimuz wrote: Skönt att dom äntligen gick längre än kvartsfinal, nu kanske dom kan vinna guld till och med även om det känns som att alla andra lag är starkare! 😮
Hmm jag tror de har en hyffsad chans faktiskt, och jag hoppas att vi möter tjeckien istället för slovakien i semin.. Swe-Fin i final hade varit sjukt kul...
December 5, 2001
whak wrote: Finland har bara släppt in 5 puckar under tuneringen.
Känns som att vi har ett stabilt lag nu under os.Vill även säga grattis till Sverige för era medaljer under dagen. Anja har kämpat hårt för guldet nu under os.
Grattis.
Japp, och nu är vi 8:a i medaljligan...Norge är på 12:e plats 😀
August 7, 2001
Sardaukar wrote: [quote=whak]Finland har bara släppt in 5 puckar under tuneringen.
Känns som att vi har ett stabilt lag nu under os.Vill även säga grattis till Sverige för era medaljer under dagen. Anja har kämpat hårt för guldet nu under os.
Grattis.
Norge har 18 medaljer 🙂
December 5, 2001
whak wrote: [quote=Sardaukar] Japp, och nu är vi 8:a i medaljligan...Norge är på 12:e plats 😀
Nu vet jag inte vad du rökte till Sverige matchen, men Norge liggar på 3:e plats i medaljtabellen över os. 😉
Jobbade och såg inte matchen....när jag kom hem kollade jag på Eurosports sammandrag och då var Norge på 12:e plats med 2 guld 8 silver och 8 brons.
dree wrote: [quote=Sardaukar][quote=whak]Finland har bara släppt in 5 puckar under tuneringen.
Grattis.
Norge har 18 medaljer 🙂
Jo fast det är bara gulden som räknas i första hand. Silver och brons är bara för att skilja länderna åt om de skulle ha lika många guld.
2 Guest(s)