December 5, 2001
dree wrote: [quote=rsastin]Just nu tycker jag det bara är drygt med OS. Skönt att det är slut på Söndag.
Jag har inte kollat på något alls. Enbart invigningen hittils.
Medans Sverige gör sitt bästa vinter OS någonsin? 🙂
Så säger alla som inte är allmänt sportintresserade. Bara att vänja sig. Själv vill jag inte att OS ska ta slut...är inte ens hemma i helgen och kan se avslutningen...hockeyfinalen och allt....brorsans fel 👿
August 7, 2001
Sardaukar wrote: [quote=dree][quote=rsastin]Just nu tycker jag det bara är drygt med OS. Skönt att det är slut på Söndag.
Så säger alla som inte är allmänt sportintresserade. Bara att vänja sig. Själv vill jag inte att OS ska ta slut...är inte ens hemma i helgen och kan se avslutningen...hockeyfinalen och allt....brorsans fel 👿
Nu är jag helt lost. 😕
"Så säger alla som inte är allmänt sportintresserade. Bara att vänja sig."
December 5, 2001
dree wrote: [quote=Sardaukar][quote=dree][quote=rsastin]Just nu tycker jag det bara är drygt med OS. Skönt att det är slut på Söndag.
Nu är jag helt lost. 😕
Ja...så fort någon sport-tråd kommer upp är det alltid nån som säger "sport suger" eller liknande.
May 9, 2001
Har jag sagt att sport suger? Folk får väl kolla hur mycket de vill men jag är bara så less att de sänder så mycket av det.
Sedan kan man ju undra hur många som tittar på sport som verkligen utöver en sport i verkligheten. Själv åker jag slalom och spelar golf.
Men bara för att jag gillar att utöva dessa sporter i verkligheten så betyder det inte att jag tycker det är kul att se det på TV.
Det är mycket roligare att utöva sporten i verkligheten än att se det på TV tycker jag.
Jag har ett intresse av sport, men som sagt, inte på TV.
August 7, 2001
Sardaukar wrote: [quote=dree][quote=Sardaukar][quote=dree][quote=rsastin]Just nu tycker jag det bara är drygt med OS. Skönt att det är slut på Söndag.
Nu är jag helt lost. 😕
Ja...så fort någon sport-tråd kommer upp är det alltid nån som säger "sport suger" eller liknande.
Jaha trodde det var menat till mig. :bgrin:
4 Guest(s)