July 14, 2003
Fyfan vad skönt att den gyllene generationen äntligen presterar så det blev tyst på farsan som bara tjatar om hur överbetalda och usla dom är! 🙂
Grym avslutning på OS! Nu är det bara 4år kvar till nästa haha! Nej men snart börjar ju Stanley Cup vilket blir kul i år med nya regler, foppa, sudden, henke, affe osv i bra form och inte skadade...
September 28, 2002
January 8, 2005
jävla gött med svenskt OS guld i herr hockey 😉
och den här disskussionen mellan finland sverige kommer inte leda nånvart, kärleken är blind 😉
men bra match, sverige ökade i prestanda efter varje match, dock tyckte jag dom spelade bäst mot tjeckien.
whak och alla andra finländare på forumet, grattis till silver, finland gjorde en lysande turnering.
[edit] och sista målet, vilken rökare av lidström rätt upp i krysset, ett klassiskt mål redan nu.
August 7, 2001
Polekatt wrote: [edit] och sista målet, vilken rökare av lidström rätt upp i krysset, ett klassiskt mål redan nu.
I det här mästerskapet visade han varför han är världens bästa back. 🙂
Spelar vrålsäkert, har ett grymt slagskott och spelar schysst.
En grej som jag tyckte var rolig var att efter 30sek in i matchen tacklade Forsberg Ruutu. 😀
February 12, 2003
dree wrote: [quote=Polekatt][edit] och sista målet, vilken rökare av lidström rätt upp i krysset, ett klassiskt mål redan nu.
En grej som jag tyckte var rolig var att efter 30sek in i matchen tacklade Forsberg Ruutu. 😀
Klart, så fort nån svensk gör nånting som är bra är han/hon/den/det bäst i världen. Timonen sköt ännu hårdare, han är ännu bättre. 🙄
Sure, han tacklade Ruutu, men inte gjorde han nånting mer. Han ska ju få göra nånting, han med. 😉
April 18, 2003
ViU wrote: Sverige hade tur i kombination med tidvis bättre spel. Verkligen en besvikelse att förlora på grund av ett sådant mål.
Visst hade Sverige tur emellanåt, det krävs tur att vinna. Men det måste väl ändå kännas bättre att förlora pga ett snyggt, riktigt hockeymål än om motståndarna gör ett skitmål? Sen fick finnarna lära sej att man inte brukar gå igenom en sån här turnering turnering obesegrade.
Det var i vilket fall en riktig nagelbitare som slutade kanonbra!
August 7, 2001
Mean Machine wrote: [quote=dree][quote=Polekatt][edit] och sista målet, vilken rökare av lidström rätt upp i krysset, ett klassiskt mål redan nu.
Klart, så fort nån svensk gör nånting som är bra är han/hon/den/det bäst i världen. Timonen sköt ännu hårdare, han är ännu bättre. 🙄
Sure, han tacklade Ruutu, men inte gjorde han nånting mer. Han ska ju få göra nånting, han med. 😉
Har du hängt med i NHL dom senaste åren? 🙄
http://www.nhl.com/hockeyu/history/trophies/norris.html
Edit: Det roliga med tacklingen på ruutu var ju att ruutu hade hotat forsberg innan matchen.
Förövrigt hör inte ruutu hemma i en hockeyrink efter tacklingen på Jagr.
October 10, 2004
October 10, 2004
November 23, 2001
Dreas wrote: Lundqvist räddning var ju helskön med 20 sekunder kvar!! Hjärtat slog 300 slag minuten eller nåt! 😀
Den han tog med sidan på plocken ja? Jag satt på helspänn där och finnarna kunde inte bestämma sig om dom skulle ha 5 eller 6 spelare... Nervpirrande.
Gott slut på OS, tillbaka till aktivt ickesporttittande.
September 12, 2001
Mean Machine wrote: Well, för att göra ett inlägg, så gör jag det kort och koncist: Finland kommer vinna. Och gud vad det kommer bli drag på forumet om det. 😛
Ja jösses vilket drag från din sida i forumet och på ICQ just nu. 😀 😉
Eller hur känns det att vara knäpptyst ? 😀
August 20, 2001
skiroy wrote: [quote=Mean Machine]Well, för att göra ett inlägg, så gör jag det kort och koncist: Finland kommer vinna. Och gud vad det kommer bli drag på forumet om det. 😛
Ja jösses vilket drag från din sida i forumet och på ICQ just nu. 😀 😉
Eller hur känns det att vara knäpptyst ? 😀
Någon klämde nog honom
😉
June 23, 2002
ViU wrote: Sverige hade tur i kombination med tidvis bättre spel. Verkligen en besvikelse att förlora på grund av ett sådant mål.
Ja blä vad Sverige har tur som vinner OS-GULD! :arg:
Ush o fy sån tur kan man ju inte ha.. skamligt.
OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD OS-GULD!
Imorrn blir det att fira hjältarna på medborgarplatsen, ses där! 😉
btw.. ush hur kan ett lag ha sån tur o vinna os? Fan vad skamligt...
2 Guest(s)