October 6, 2003
Förstår inte erat hat mot Jörgen Jönsson? Han är en oerhörd talang och en nyckelspelare i Elitseriens bästa lag (Färjestad). Dessutom har han blivit utsedd till Elitseriens bästa tekare flera säsonger i rad, detta är nog den största anledningen till att han är med i landslaget.
November 27, 2003
BearznaiL wrote: Förstår inte erat hat mot Jörgen Jönsson? Han är en oerhörd talang och en nyckelspelare i Elitseriens bästa lag (Färjestad). Dessutom har han blivit utsedd till Elitseriens bästa tekare flera säsonger i rad, detta är nog den största anledningen till att han är med i landslaget.
Japp, och eftersom dom använder han i fjärdekedjan för att teka och sen sitta i båset och vara moraliskt stöd så tänker inte jag klaga iaf. 🙂
//Andreas
October 6, 2003
Delph1 wrote: [quote=BearznaiL]Förstår inte erat hat mot Jörgen Jönsson? Han är en oerhörd talang och en nyckelspelare i Elitseriens bästa lag (Färjestad). Dessutom har han blivit utsedd till Elitseriens bästa tekare flera säsonger i rad, detta är nog den största anledningen till att han är med i landslaget.
Japp, och eftersom dom använder han i fjärdekedjan för att teka och sen sitta i båset och vara moraliskt stöd så tänker inte jag klaga iaf. 🙂
//Andreas
Too much hate 🙁
August 7, 2001
Jonne88 wrote: nå när dom lämna 2 av dom bästa spelarna utanför så... sverige alltså. Tar in Mika Hannula istället för Tomas Holmström. Då är det nåt som inte stämmer i hjärnkontoret. Han sa att han ville ha hannula för å få fart. Jag tycker Holmström är en av spelarna som jobbar absolut hårdast.
Åså lämna dom Michael Nylander utanför....
men sverige vinner iaf. 😉
Håller med.
Tomas Holmström är ju livsviktig framför mål.
Michael Nylander är ju en av våra bästa spelare.
Förstår inte hur han har tänkt men han har väl en tanke med det hela.
Kanada kommer ta hem det hela.
Finland kommer sist. 😛
December 5, 2003
Jonne88 wrote: [quote=Marron]Med Henke i mål och Affe, Påhlsson och Pebben med kan det inte bli annat än guld 😀
Påhlsson kunde han också lämnat utanför laget.
Å den mest överskattade spelaren JÖRGEN JÖNSSON. förstår inte vad han gör i landslaget hela tiden. Han är ju så rädd för tacklingar så kommer det en motspelare mot han så vänder han ju.
Håller med helt och hållet på att Jörgen Jönsson är en av de mest överskattade spelarna i landslaget. Bröderna Jönsson, Kenny och Jörgen tycks ha blivit nån grej som alla tror alltid att dom e skitbra.
EDIT:
Tror Sverige vinner iaf. 😀
May 1, 2003
På målvaktssidan känns det ju ganska bra 😀
November 27, 2003
Marron wrote: På målvaktssidan känns det ju ganska bra 😀
Det är ju inga taskiga killar han umgås med där direkt i toppen 🙂
//Andreas
May 1, 2003
Delph1 wrote: [quote=Marron]På målvaktssidan känns det ju ganska bra 😀
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,758688,00.html
Det är ju inga taskiga killar han umgås med där direkt i toppen 🙂
//Andreas
Precis, inte dåligt som rookie...
November 29, 2003
7. FINLAND
MÅLVAKTER
Miikka Kiprusoff Calgary
Kari Lehtonen Atlanta
Fredrik Norrena Linköping
BACKAR
Teppo Numminen Buffalo
Sami Salo Vancouver
Kimmo Timonen Nashville
Joni Pitkänen Philadelphia
Toni Lydman Buffalo
Aki-Petteri Berg Toronto
Ossi Väänänen Colorado
FORWARDS
Saku Koivu Montreal
Olli Jokinen Florida
Niko Kapanen Dallas
Mikko Koivu Minnesota
Jere Lehtinen Dallas
Teemu Selänne Anaheim
Tuomo Ruutu Chicago
Ville Peltonen Lugano
Sami Kapanen Philadelphia
Antti Laaksonen Colorado
Antti Miettinen Dallas
Jarkko Ruutu Vancouver
Jukka Hentunen Lugano
Det där är grejjer det.
June 23, 2002
BearznaiL wrote: Förstår inte erat hat mot Jörgen Jönsson? Han är en oerhörd talang och en nyckelspelare i Elitseriens bästa lag (Färjestad). Dessutom har han blivit utsedd till Elitseriens bästa tekare flera säsonger i rad, detta är nog den största anledningen till att han är med i landslaget.
Färjestad är inte elitseriens bästa lag.
whak wrote: [quote=MrWeizel]Konstigt att alla finnar har stadsnamn som sistanamn 🙄
Du är bara avis på våran lagupställning.
Jag förstår att du är orolig, det skulle jag också vara om jag var svensk supporter. :D/
Mjo, klart man är orolig för Kanada, Tjeckien och Ryssland. Farliga lag, men Finland? Inte ett dugg. 😛
June 23, 2002
MrWeizel wrote: [quote=whak]Du är bara avis på våran lagupställning.
Jag förstår att du är orolig, det skulle jag också vara om jag var svensk supporter. :D/
Du kan ju alltid fråga Marron om mitt enorma hockeyintresse.
Svensk supporter :)R
Ja, det heter svenne för i tusan! :arg:
1 Guest(s)