June 23, 2002
whak wrote: malicious: Selänne kommer vara riktigt skojj att se, då han är min favorit spelare. 🙂
MrWeizel och macrus försök vara lustiga ni, men när det väl drar igång så kan ni sitta där deppa efter era förluster.
Är inget fanatiskt hockeyfan längre, tröttnat på hockey. Så sitta och deppa efter förluster i OS finns det inte en chans att jag kommer göra. Tror inte det kommer gå speciellt bra för Sverige så har inga större förhoppningar heller. Så njaa. 😉
January 12, 2004
whak wrote: malicious: Selänne kommer vara riktigt skojj att se, då han är min favorit spelare. 🙂
MrWeizel och macrus försök vara lustiga ni, men när det väl drar igång så kan ni sitta där deppa efter era förluster.
The Finnish Flash är världens bästa hockeyspelare genom tiderna, hands down. Selänne innehar fortfarande poängrekordet för rookies...
June 23, 2002
malicious wrote: [quote=Sardaukar]Finland vinner aldrig några turneringar (utan svensk coach) ändå. Så varför skulle de göra det nu?
Ingen har sagt att de kommer att vinna, men vi hoppas innerst inne. Kanada är i en klass för sig.
Han sa inte att ni hade sagt det.
Han bara konstaterade det och frågade varför dem skulle vinna nu.
December 5, 2001
whak wrote: Sardaukar: Vm 1995 då?
Sardaukar wrote: Finland vinner aldrig några turneringar (utan svensk coach) ändå. Så varför skulle de göra det nu?
Ska vi räkna antalet turneringssegrar så varsegod 🙂
Men jag rankar inte VM som någon stor turnering heller eftersom alla NHL-spelare inte är tillgängliga.
June 23, 2002
whak wrote: [quote=Sardaukar][quote=malicious]OS och Canada Cup/World Cup, är egentligen de enda turneringarna man ska bry sig om. Och World Cup gick ju ganska bra senast...
Men något OS-guld har ni inte
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. 🙂
Jobbigt att vänta hela livet men ändå inte lyckas. 😕
1 Guest(s)