August 16, 2002
http://www.aftonbladet.se/vss/.....08,00.html
– Om Bush säger att vi hatar frihet, fråga honom varför vi till exempel inte attackerade Sverige.
vad tror ni... gömmer han sig i rinkeby eller? skulle ju vara höjden av att smälta in...
March 4, 2002
kefft keffing... nejmen seriöst.
rinkeby? han skulle platsa in på vilket invandrartätt / segregerat område som helst. han skulle lika gärna kunnat nämna vilket land som helst, och bara för att han nämde sverige betyder det inte att han är i sverige, rinkeby. även om det finns folk där som ser ut som honom :=)
August 16, 2002
Lukascool wrote: kefft keffing... nejmen seriöst.
rinkeby? han skulle platsa in på vilket invandrartätt / segregerat område som helst. han skulle lika gärna kunnat nämna vilket land som helst, och bara för att han nämde sverige betyder det inte att han är i sverige, rinkeby. även om det finns folk där som ser ut som honom :=)
ao... du är inte medlem i klubben vi-som-inte-tar-seriöst-på-skämt märker jag...
December 10, 2002
Haha, det hade varit en snygg syn 😀 ..
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
May 17, 2002
snyde wrote: [quote=keffing]vad tror ni... gömmer han sig i rinkeby eller? skulle ju vara höjden av att smälta in...
Det värsta är att det faktiskt inte inte skulle förvåna mig det minsta om det fanns Al Quaida-läger i Rinkeby.
om det finns Al Quaida-läger i Rinkeby så är bannemig jag Usama själv.
July 19, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=snyde][quote=keffing]vad tror ni... gömmer han sig i rinkeby eller? skulle ju vara höjden av att smälta in...
Det värsta är att det faktiskt inte inte skulle förvåna mig det minsta om det fanns Al Quaida-läger i Rinkeby.
om det finns Al Quaida-läger i Rinkeby så är bannemig jag Usama själv.
Finns nog säkert personer med starka kopplingar till terrorgrupper iaf. Det är ju någon PKK ledare eller liknande som har växt upp i någon förort i Sverige och styrt sin skit härifrån.
1 Guest(s)