April 27, 2002
vår (totalt inkompetenta) datalärare ville att vi skulle använda nåt typ Mamma.se eller liknande för att söka. allt annat var förbjudet... låt mig tillägga att detta var samma lärare som tryckte på diskett-knappen för att öppna en laptop och trodde datorn var trasig 🙂
annars hade vi en trevlig kille i klassen som hade drygt 600 Pamela Anderson-bilder vi kollade på på rasterna. så sökmotorer och pr0n var väl det första jag surfade på 😀
July 19, 2001
twinsen wrote: Måste ha vart chatten på aftonbladet -95 nångång.. Det var riktigt häftigt när man fick sitta vid den enda uppkopplade datorn på skolan i tio min.
Haha, just det.. Aftonbladet chatten.. jag kommer ihåg när jag satt på mitt 14.4k modem och spammade gärnet där.. hehe.. enter enter enter enter enter enter enter enter enter enter enter enter :dead:
September 27, 2002
HELIX wrote: [quote=twinsen]Måste ha vart chatten på aftonbladet -95 nångång.. Det var riktigt häftigt när man fick sitta vid den enda uppkopplade datorn på skolan i tio min.
Haha, just det.. Aftonbladet chatten.. jag kommer ihåg när jag satt på mitt 14.4k modem och spammade gärnet där.. hehe.. enter enter enter enter enter enter enter enter enter enter enter enter :dead:
dvs ingen skilnad från vad du gör nu på nh forumet 🙄
Tror det va passagen.se som va min första sida jag besökte
3 Guest(s)