January 12, 2004
Var och handlade idag, och i affären så var det en mamma med en liten knodd på knappa året.
Ungen tyckte att jag var jätteintressant att titta på.
och jag brukar, när jag går och funderar över livet och tingen, se rätt så sur och elak ut (har skrämt flera från att börja prata med mig :bgrin: )..
Så jag tänkte att jag skulle le och se glad ut, för ungens skull...
Så jag log, och ungjäveln började vråla som en stucken gris och gråta som en tok... 😮
Tydlligen ser jag snällare ut som en fullblodspsykopat som törstar efter blod... :-k :)R
June 28, 2001
snaggad person med en massa grått i håret
Nånstans går inte det ihop riktigt.
Jag vet hur det känns, jag själv skrämer ungar ganska ofta, syrrans unge brukar krypa o gömma sig när hon ser mig, polarens unge i samma ålder börjar lipa när hon ser mig.
Var på en fest för nån månad sedan med nytt folk och då kom dom in på samtalsämnet att jag ser väldigt lumsk ut. :wide:
Sedan brukar jag skrämma lite äldre småglin genom att sladda med bilen bakom dom när dom går i gatan istället för på trottoaren utanför oss =)
så jävla skoj, tänk er själva 2 späda 10åriga tjejer som skriker o flaxar med armarna sammtidigt som dom kastar sig upp på trottoaren.
October 25, 2003
nivaman wrote: om du var en kändis (utseendemässigt) så skulle du vara _______???
1 Guest(s)