November 22, 2003
Har "förverkat" 3 mobiler på runt 2 veckor.
Första mobilen blev stulen ur min bil, en gammal T28.
Andra mobilen knäckte jag när jag satte mig i bilen. Tajta jeans och stor mobil (en 5510) var ingen bra kombination.
Tredje mobilen var en Samsung R210s. Fick inte ned den ordentlig i fickan, så den trillade ut och hamnade framför handtrucken. Självklart hann jag inte stanna, så havla mobilen var totalt mosad. Men som tur var så klarade sig SIM-kortet.
Ibland undrar jag hur jag ens lever, med all den otur jag har.
September 16, 2002
Den mest stöttåliga mobilen som finns måste vara en Nokia 3210. När jag hade min, så tappade jag ner den för sten trappor och lite av varje. Funkar perfekt!
Eller kanske en Ericsson 310. En polare till mig, när han blir sur på den (för själva telefonen suger) så slänger han den i väggen. Den faller isär, men sedan är det bara plocka ihop den igen så funkar den.
June 30, 2003
Kizo wrote: Den mest stöttåliga mobilen som finns måste vara en Nokia 3210. När jag hade min, så tappade jag ner den för sten trappor och lite av varje. Funkar perfekt!
Lyckades tappa en Ericsson A2618s nerför en stentrappa en gång... Studsade tre gånger sen smällde i väggen nedanför. Fungerade som en klocka.
Visserligen så lever den inte längre, men tror inte att denna incident påverkade livslängden avsevärt...
1 Guest(s)