February 12, 2002
När man känner att man har en hård klump i näsan så är det ibland oundvikligt att man kanske sakta för in (penetrerar om man så vill) ett finger i näsan och med lite fingerballett petar ut den störande lilla kråkan (:bgrin:). Men så ibland så har man inte möjlighet att göra det på ett fint sätt så då får den sitta där inne i mörkret medans men försöker att inte spana in taket allt för mycket.
Nu till frågan, när man har låtit kusen sitta kvar i näsan så har den ibland försvunnt innan man lyckats leta sig till en toa. Vart har den då tagit vägen? Har den smält?
November 27, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: De litta chip som används för att övervaka mig sitter över mitt nyckelben, det har jag redan hittat så kusarna ingår inte i någon av mina större konspirationsteorier...
Det känns tryggt. Då behöver vi inte oroa oss mer då 😉
Låt dom frodas du.
//Andreas
May 10, 2002
På tal om grejer man inte egentligen ska tänka på så ställde jag mig själv den här frågan idag:
Allt nät spindelmannen spottar ut på väggar och hus, vem städar bort det? Man ser ju aldrig några rester av det, om ingen tar bort allt så skulle ju det vara fullt med spindelnät överallt. Fyfan vad äcklig han är, spindelmannen.
abishai wrote: På tal om grejer man inte egentligen ska tänka på så ställde jag mig själv den här frågan idag:
Allt nät spindelmannen spottar ut på väggar och hus, vem städar bort det? Man ser ju aldrig några rester av det, om ingen tar bort allt så skulle ju det vara fullt med spindelnät överallt. Fyfan vad äcklig han är, spindelmannen.
Han är ju bara på låtsas för bövelen..
😕
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 12, 2001
ilg@dd wrote: [quote=abishai]På tal om grejer man inte egentligen ska tänka på så ställde jag mig själv den här frågan idag:
😕
Det kan man nog säga om kråkis också. 😉
May 10, 2002
ilg@dd wrote: [quote=abishai]På tal om grejer man inte egentligen ska tänka på så ställde jag mig själv den här frågan idag:
😕
Låtsas?
Det här är spindelmannen:
[Image Can Not Be Found]
Det här är Willem Dafoe - En riktig person:
[Image Can Not Be Found]
Här står dom tillsammans:
[Image Can Not Be Found]
Det här är också Spindelmannen:
[Image Can Not Be Found]
Det här är ett gäng delfiner:
[Image Can Not Be Found]
Det här är Spindelmannen när han spelar poker, men man ser klart och tydligt en delfin där bredvid:
[Image Can Not Be Found]
Det här är Willem Dafoe, lite väl lättklädd:
[Image Can Not Be Found]
Det här är Spindelmannen, utan tröja:
Det här är kärlek och en hund, kunde lika gärna varit en delfin:
[Image Can Not Be Found] Den här regnbågen ritade jag alldeles själv:
[Image Can Not Be Found]
Spindelmannen skräpar ner, Willem Dafoe rider på tama delfiner och städar upp efter han och homosex och regnbågar passar bra ihop.
I rest my case.
June 26, 2005
abishai wrote: [quote=[-Pale-]]Har abashai vart ute i skogen och ätit svamp?
jag åt svampsås till älgsteken idag iaf.
Det förklarar en del..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 3, 2003
abishai wrote: [quote=[-Pale-]]Har abashai vart ute i skogen och ätit svamp?
jag åt svampsås till älgsteken idag iaf.
Kan jag få receptet på den svampsåsen? Den verkar onekligen intressant :bgrin:
On topic: Jag tror dom löses upp, sedan händer väl något annat groteskt med dom. Typ att dom åker ner i magsäcken.
2 Guest(s)